شناسه خبر : 92505
شنبه 29 مرداد 1401 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد کهگیلویه و بویراحمد به شهادت رسید

جانباز ۷۰ درصد"حاج اله‌بخش محمدی" از یادگاران و جانبازان دفاع‌ مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از سالها مرارت و تحمل آلام ناشی از مجروحیت، بر اثر حادثه ای به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت شهادت را سر کشید.

فاش نیوز - "حاج اله‌بخش محمدی" جانباز 70 درصد استان کهگیلویه و بویراحمد، پس از سالها تلاش و مجاهدت در راه اسلام و انقلاب، دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید. به جمع یاران شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «محمدی» به یارن شهیدش پیوست
جانباز  70 درصد"حاج اله‌بخش محمدی" از یادگاران و جانبازان دفاع‌ مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از سالها مرارت و تحمل آلام ناشی از مجروحیت، بر اثر حادثه ای به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت شهادت را سر کشید.

جتمباز شهید حاج اله‌بخش محمدی در هفتم مهرماه 1336 در خانواده ای زحمتکش و کشاورز، روستای پازنان سپیدار شهرستان بویراحمد دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی جبهه جنوب به مقام جانبازی نائل آمد.
 از این شهیدِ سعید ۶ فرزند به یادگار مانده است. 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi