شناسه خبر : 92507
شنبه 29 مرداد 1401 , 14:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰:

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس آماده رسیدگی به شکایات ایثارگران است

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل بخش های تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رفاهیات، مسکن و... پس از تصویب در مجلس به عنوان قانون مرجع...

فاش نیوز - سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی از سوی قوه مقننه برای رسیدگی به شکایات ایثارگران از دستگاه های خاطی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، "سید کاظم دلخوش اباتری"، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را به عنوان قانون مرجع برای جامعه ایثارگری در مجلس شورای اسلامی تصویب کرده ایم.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری مسائل و مطالبات ایثارگری از سوی نمایندگان ملت در مجلس یازدهم تصریح کرد: هر موضوعی در ارتباط با جانبازان و ایثارگران به مجلس ارجاع شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کمال شور و اشتیاق پیگیر آن می شوند تا در صورت لزوم موانع و مشکلات را برطرف کنند.

نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نقش نظارتی مجلس شورای اسلامی بر اجرای مصوبات و قوانین ایثارگری تاکید کرد: در اجرا باید ببینیم که گیر کار کجاست تا در مورد آن بتوانیم پیگیری های لازم را انجام دهیم و در صورت لزوم قوانین را اصلاح یا از ابزارهای نظارتی برای برطرف کردن موانع استفاده کنیم.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در خصوص اجرا نشدن قانون و اهمال و کم‌کاری برخی دستگاه های دولتی متذکر شد: اگر احساس شود در جایی حقوق قانونی ایثارگران به آنها داده نمی شود. ما آمادگی داریم در مجلس به درخواستشان رسیدگی کنیم و با دستگاه ها و مسئولان خاطی برخورد کنیم. ضمن اینکه از طریق کمیسیون اصل 90، هیئت نظارت مجلس و هیئت رئیسه می توان حقوق این عزیزان را پیگیری کرد.

گفتنی است قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل بخش های تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رفاهیات، مسکن و... پس از تصویب در مجلس به عنوان قانون مرجع به اجرا در آمده است.

*معرفی

اینستاگرام
جناب آقای سیدکاظم دلخوش نماینده محترم صومه سراباعرض ادب واقعاکدامیک ازقانونهای جامعه ایثارگران بدرستی اجراع شد مجلس تصویب کرددولت مردان اجراع نکردندونمایندگان پی گیر نشدندکه چراقانونی که مصوب شده شورای محترم نگهبان تاییدکردندامادولت اجرا نکرددولت روحانی خیانتی به جانبازان کرده‌ی دولت مردی نکردماها گفتیم شایداین دولت انقلابی که بر سرکاراومدهمشون ازقشرایثارگرهستندمتاسفانه هیچکدام برای ما جانبازان قدمی برنداشتندنمایندگان مجلس اکثرشون جانبازهست اما فقط شعارتصویب شد می‌دهندماده ۳۹درموردجانبازان حالت اشتغال شاغل درادارات دولتی خودروجانبازان ۵۰درصدبالاتبدیل وضعیت فرزندان جانبازان بخصوص فرزندان جانبازان ۵۰درصدبه بالاوووالی آخرازمحضرحضرتعالی خواهشمندیم مجدانه پیگیری فرمایید اجرکم عندالله
جناب مرادبخش کمی روی آقایان تحقیق کنید.انتخابات نزدیکه برادر.اخیراهمه آقایان به فکرماافتادند.هرجاگیروگوری دارندجانبازان وخانواده های شهداء.دیواری کوتاه ترازماپیدانمیکنند..!
جناب آقای دکتر نوروزی
رئیس محترم فراکیسون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی
با سلام وعرض ادب

ما مربیان پیش دبستانی بعد سال ۹۱ ایثارگر خواستار تبدیل وضعیت هستیم لطفا پیگیری نمایید بلکه به لطف خدا و یاری شما بتوانیم تبدیل وضعیت بشویم

# تبدیل وضعیت مربیان پیش دبستان ایثارگر
جناب اقای سید کاظم دلخوش نماینده محترم خود میدانید که وظیفه مجلس تصویب قوانین ونظارت بر اجرای ان است اگر اداره یا نهادی انرا اجرا نمیکند عدم اجرای ان به مجلس برمیگردد که طبق قانون با وی چگونه برخورد کند وهمچنانکه مستحضرید اکثر ادارات تبدیل وضع ایثارگران را اقدام واحکام رسمی را صادر نمودند اما متاسفانه منابع طبیعی که زیر مجموعه وزارت محترم جهاد است با توجه به اینکه تمام مدارک مثبته را جمع اوری نموده ومراحل مصاحبه و....را انجام داده اند هنوز نسبت به صدور احکام رسمی ایثارگران اقدامی نشده است که این امر باز هم متاسفانه بجای اینکه مردم از یک مسئول بی برنامه ناراحت باشند از نظام ناراحت ونگران میشوند امید است شما وهمکاران بزرگوارتان ضمن پیگیری تلاش نمایید افراد خاطی را شناسایی واز روی صندلی خدمت کنار بگذارید متشکرم
قانون؟کدوم قانون؟مگه اصلا کسی به قانون توجه داره یا اصلا مگه کسی اجراش نکنه مشکلی پیش میاد. سازمان برنامه و بودجه در رأس امور است
در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لطف بفرمایید که سازمان سینمایی وزارت ارشاد و سیمای جمهوری اسلامی چقدر از تولیدات فیلم کارگردان کار اولی حمایت کردند؟ آنقدر موانع و سنگ اندازی می شود که به کارگردانان کار اولی اجازه کار نمی دهند. این شائبه وجود دارد که فقط به آشنایان خودشان این امکان را می دهند.
به نام خداجناب دلخوش گرامی لطفابفرمائیدجهت پیگیری به حق که دراستان لرستان کسی پاسخگونیست به چه صورت کی وکجابایدعرایض خدمت مبارک تقدیم گردد
چه کسی میخواهدبعدرسیدگی کند.این جناب دلخوش نماینده صومعه سرا!!هرگزاین خودش یکی ازسرمایه داران وووووگیلان وایران میباشندآنوقت میخواهندبدادمابرسند؟!
باسلام خدمت شما بزرگوران
اینجانب درسال ۷۳ به خدمت سربازی اعزام ودسال۷۴ باتوجه به دوره آموزش دیده بادرجه گروهبان سومی درمنطقه عملیاتی فکه برای پاکسازی میدان مین از طرف لشکر ۷۷ ثامن الائمه به مدت ۸ماه خدمت میکردم برای کارت ایثار اقدام کردم میگویند فقط به پسر شما کسر خدمت تعلق میگیرد وباتوجه به بخشنامه فقط به پرسنل کادر برای آنموقع تعلق میگیرد وبخشنامه بوده که از وجود پرسنل وظیفه درمیدان مین نباید استفاده میشده سوالم این است باتوجه به بارروحی روانی که آنموقع بادشمنی که دردل خاک بوده آیا نباید ایثارگی شامل حال ما شود؟؟خواهمشندم از شمانمایندگان محترم درقانون فوق بازنگری شود ممنون وسپاسگزارم
من هفت سال از هشت سال در جنگ بودم
کارت ایثارگری هم دارم
ولی هیچ خدماتی بما نشده
حتی در سال اخیر کلی هزینه ایثارگری پرداخت کردم
اگر میدونستم اینجور اصلا در جنگ شرکت نمی کردم خیلی هم ناراضی هستم از صداقت ما ایثارگران سو استفاده شده
آقای نماینده چرا فقط یه سایت یا یک روز نامه در راهروهای مجلس گیر میارید فقط مصاحبه ودنبال نشان دادن تصویر خودتان هستید ! وظیفه تو نماینده چیست ؟ نظارت برحسن اجرای قانون ! من از شما می پرسم متولی رزمندگان کیست ؟ آیا تا الان یک رزمنده یک فقره وام مسکن گرفته ؟30درصد تخفیف شهریه دانشگاه رزمنده وخانواده اش چی شد؟ حذف مالیات وبیمه درمانی رزمنده چی شد؟ تخفیف بلیط هواهی وریلی برای خانواده رزمنده چی شد؟ اعطای 5درصد جانبازی به رزمندگان فاقد مدارک بالینی چی شد ؟ به ازای هر ماه رزمنده گی اعطای یک درصد جانبازی چی شد ؟ به ازای هر ماه جبهه یک ماه کسر خدمت سربازی رزمنده چی شد ؟ووووووووووچه مرجعی علیه شما که به وظیفه ذاتی خودتان که همانا نظارت بر حسن اجرای قانون است عمل نمی کنید باید رسیدگی کند

آقای چراغی برادر رزمنده مگر هر کس در جنگ شرکت کرد به او شغل ، مسکن و خودرو دادند؟! مستقیم به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بروید و شکایت خود را آنجا تسلیم بدارید ، حال شاید ، احیانا" یا احتمالاً فرجی بشه به شما یک دوچرخه تمام قسط ، تعلق بگیرد .!
وقتی امکانات نیست ، باید به همین چیزها رضایت بدهید ، حالا خدا وکیلی با یه دوچرخه قسطی راضی می شوید؟!
بسمه تعالی
جناب آقای سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی
باسلام و تقدیم تحیات الهی
احتراما بدینوسیله به استحضار مقام عالیقدرتان میرساند به اینکه اینجانب مرتضی میرزابابایی با کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱ از بازنشستگان شرکت مخابرات تهران می باشم لذا با توجه به بخش نامه صاده از دولت محترم و الزام بانک های کشور به پرداخت وام و تسهیلات به بازنشستگان بدون هیچگونه ضامن به مبلغ پنجاه الی صد میلیون تومان بر همین حسب بنده اقدام به مراجعه به بانک رفاه کارگران شهر گلستان شهرستان بهارستان استان تهران نموده و همچنین به بانک سپه و صادرت نسیم شهر بهارستان در مورخه ۱۰ و ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ و مراجعه نموده که متاسفانه ریاست محترم بانک های مذکور به هیچ عنوان همکاری لازم را در خصوص دریافت وام و تسهیلات انجام نداده با توجه های واهی از دستور دولت در این خصوص امتناع نموده اندلذا با توجه به صحبت وزیر محترم اقتصاد و دارایی که به صراحت عنوان نموده اند بانک های کل کشور موظف به پرداخت وام بدون ضامن به اشخاص بازنشته کشور می باشد و در صورت امتناع از پرداخت وام برخورد قاطع با آن ها صورت می گیرد معذاللک با توجه به اینکه بنده فردی بازنشسته و دارای خانواده و فرزند می باشد و در شرایط نا مطلوب مالی قرار داشته و نیاز مبرم به دریافت وام از بانک های فوق الذکر را داشته که متاسفانه بانک هایی که که به آن ها مراجعه نموده ام هیچگونه همکاری در این زمنیه ننموده و حتی هیچگونه واهمه ای از برخورد قانونی ندارد لذا از مقام عالیقدرتان تقاضای برخورد قاطع با متخلفان بانک های مذکور را مستدعی می باشم.
با تشکر و تقدیم احترام
مرتضی میرزابابایی
گرفتن وام فقط در یک ساعت! و این در حالی است که بنده متاسفانه بارها در باره بانک ملی شعبه نسیم شهر رباطر کریم به رئیس کل بانک مرکزی اعتراض کردم و پیام دادم ولی متاسفانه تاکنون پیگیری، بررسی و رسیدگی هیچ خبری نیست چرا؟
بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم، بازنشستگان تامین اجتماعی را تحریم کرده است که گواهی کسر حقوقی یا ضمانت تامین اجتماعی را قبول نمی کند چرا؟
چرا با گذشت بیش از 22 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟
وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یک ماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشسته با حقوق 12م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2358 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.
در ضمن پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟
پرداخت 120هزار فقره تسهیلات بدون ضامن در بانک صادرات ایران/ و این در حالی است که بنده از بانک مرکزی و هم دیوان عدالت اداری بابت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن علیه بانک صادرات نسیم شهر بهارستان شکایت کرده ام ولی متاسفانه رسیدگی نکرده اند چرا؟
مرتضی - بازنشسته شرکت مخابرات
مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات هنوز هم حل نشده
و متاسفانه تاکنون هم کسی پاسخ نیست و نبوده است چرا؟
سلام ودرود
حقیر همراه با یگان نظامی بعنوان سرباز دسته ی، شناسایی رزمی حدود دوسال مامور مناطق عملیاتی ویکسال آن پاکسازی میدان مین وموانع در طلاییه بودم ، متاسفانه ارتش ولشکر ۹۳زرهی اهواز نمیداند مناطق عملیاتی وتجسس وپاکسازی میدانهای مین وموانع درسال ۶۹ و سال ۷۰ جزء خدمات ایثارگری محسوب میشود وهنوز هم که شده یکبار قوانین را مطالعه نکردند وحتی هیچگونه پرونده ای از زمان مجروحیت من در سال ۶۹ هم ندارند!!! آیا عجیب نیست !!؟؟ آیا ارتش که اینهمه ازنظم وقانون حرف میزند نباید برگه حادثه یا پرونده مرا داشته باشد!!؟؟ شاید من بخاطر بیماری فراموشی یا بخاطر سهل انگاری برگه حادثه ام را گم کردم ،آیا نباید فرزندان یا بستگانم براحتی بتوانند بامراجعه به بنیاد شهید وامور ایثارگران وجانبازان لشکر ۹۲زرهی حق وحقوقم را بگیرند!!!؟؟؟
حدود ده بیست ساله هر جا که میروم، ((چون تیپها وگردانهای لشکر مرتبا جابجایی دارند)) مرا به جای دیگر پاسکاری میکنند
سلامو احترام محضر عزیزان خدا خیرتون بدهد به شاغلین جانیاز 15 در صد دو سال سنوات ارفاقی بدهید دیگه حالی برامون نمونده سن رفته بالا و بدن ها داغونه دوسال یا سه سال بدهید تشکر وتقدی از وجودتان دعا کون هستیم
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کمسیون اصل ۹۰ مجلس محترم
چند مورد هست که خواستم خدمت جنابعالی گزارش دهم
بنیاد شهید حداقل حقوق به جانباز تبصره یک را یک میلیون و هشصد هزار تومان میدهد در صورتی که که مجلس طی دو فوریت ۵ میلیون و ششصد هزار تومان تصویب و ابلاغ کرده اما بنیاد شهید مجموع کل دریافتی را ملاک قرار داده که کمتر از این مبلغ نباشد یعنی آیتم های دیگر را جمع بسته


۲ بنیاد شهید طبق خدمات کشوری مصوب ۷۲ فوق العاده ایثار گری را محاسبه نمیکند و معوقات را نداده

۳ بنیاد ضریب تحصیلات و آیتم ها و درصد جانبازی را طبق قانون مصوب به درستی اعمال نمیکند.و نیاز هست باز بینی و تحقیق و رویت در فیش های حقوقی انان شود تا متوجه شوید.
۴ بنیاد ذخیره مرخصی را حذف کرده در صورتی که جانباز حالت اشتغال همانند یک کارمند رسمی در قانون حالت اشتغال تعریف شده
۵ بنیاد سنوات را از برقراری حقوق از بنیاد محاسبه میکند و کسی که در اصل دیر حالت اشتغال شده سنواتش به مراتب کم میشود در صورتی که از سال تصویب بایدمحاسبه شود
۶بنیاد آیتم هایی که یک جانباز همانند یک کارمند خ ک باید داشته باشد را ندارد و حکم حقوقی شفافی ندارد.
۷ بنیاد سن باز نشستگی را که میبایست ۶۰ سال یا ۳۰ سال باشد را الزام به هر دو کرده و این نیز مستند قانونی ندارد و جانباز شامل ارفاق نیز میشود که اعمال نمیشود
۸ هزینه دانشگاه طبق قانون برای جانباز مصوب ۷۲ رایگان است اما طبق آیین نامه جدید شرط معدل قرار داده
۸ جانباز نه درصد و نه تحصیلاتش به درستی در میزان ارتقاع مالی آن در فیش حقوقیش تاثیر دارد در صورتی که جانباز با دو گروه بالاتر میبایست محاسبه شود اما در کمترین میزان و حد اقلی مجاسبه میشود
جا دارد هیاتی ناظر تشکیل شود و صحت گفته ها بطور شفاف برای جنابعالی روشن شود و پرداختی ها بصورت شفاف برای این عزیزان طبق قوانین مصوب توضیح داده شود.

متشکرم و من الله توفیق
با عرض سلام و خسته نباشید بنیاد شهید اصفهان سهامی تحت عنوان سهام شرکت ایثار قرار بود به کلیه جانبازان بدهد نه خبری از سهام است و نه سود آن لطفا برسی بفرمایید جریان از چه قرار است.متشکرم
باسلام واحترام معروض میدارم
بازخریدی ارتش هستم
با ۱۴ سال خدمت . ۸ سال جبهه
بیست درصد جانبازی
استخدامی ۵۹
و درسال ۷۳ به علت مشکلات روحی وروانی ناشی از سالها حضور در منطقه ل ۹۲ اهواز
دچار بیماری دپرسیون روحی شده بودم
که در پرونده خدمتی ام موجوداست
دچار یک فقره نهست خدمتی بیش از ۶ ماه شدم
و در دادسرا نظامی محکوم به جریمه نقدی شدم
و در کمسیون ۱۰۴ تعدیل نیرو شدم
پس از چند مدت با توجه به قوانین همایتی ایثارگران . مکرّر تقاضای بازگشت به خدمت نمودم
به کمسیون ماده ۱۶ و دیوان عدالت هم شکایت کردم امّا ترتیب اثر داده نشد
البته با موافقت فرماندهی محترم وقت ارتش .با تآیید به نیاز یگان خدمتی پشتیبانی منطقه ۳
موافقت حاصل شد برای بازگشت به خدمت
و مجدد حدود ۶ ماه مراحل گذران تست های استخدامی هم انجام دادم
امّا در نهایت مورد موافقت نشد
با وعده بررسی موضوع جهت بازنشستگی
امّا با ۸ سال جبهه ۲۰ درصد جانبازی
فقط بعنوان کمک معیشت بگیر بنیاد میباشم
۱۴ سال خدمت بیمه ارتش هم ناکارآمد شده
۸ سال هم در تآمین اجتماعی سابقه بیمه دارم
به اجبار بیمه ارتش را هم که ۸ سال سابقه تآمین اجتماع دارم تجمیع بشود بردم ریختم روی صندوق تآمین اجتماعی. امّا آن هم متآسفانه گفتن باید مابالتفاوت بیش ۸۰ میلیون تومان باید بدهم باید ادامه بیمه باید بدهی تا بازنشسته گردم
امّا بعنوان کمک معیشت بگیر بنیاد و بیکار وناتوان از پرداخت هستم
برخلاف قوانین ایثارگری هم ازطرف تامین اجتماعی مساعدت نشد
حال در سن ۶۱ سال درشرایط سخت معیشتی بلاتکلیف مانده ام لطفا مساعدت بفرمایید
۱_ بازگشت به خدمت
انتقال سوابق بیمه از تآمین اجتماعی به صندوق بیمه ارتش شود
با توجه به ۸ سال جبهه و جانبازی جمع بیمه میشود ۲۶ سال
تا از طریق ارتش بازنشسته شوم
با تشکر محمود حسنعلی
کادر بازخرید نزاجا
پشتیبانی منطقه ۳ تهران
با عرض سلام و ادب خدمت ایثارگران عزیز...جناب نماینده محترم مجلس .
این قوانینی که توسط نمایندگان به تصویب میرسه فقط و فقط جنبه تبلیغاتی داره ...به فرمان امام خمینی بنیاد شهید تاسیس شد تا باری از دوش ایثارگران برداره..ولی به شهادت اکثر ایثارگران خود بنیاد شهید هیچ یک از قوانینی که مجلس تصویب میکنه اجرا نمیکنه چه برسه به دستگاه های دیگه که تازه با فرزندان شهید و ایثارگران زاویه هم دارن ..وقتی یه فرزند شهید تو بنیاد شهید بخاطر یک اعتراض که چرا ساعت ده صبح دارید صبحانه می خورید وکار انجام نمیدید کتک میخوره چه انتظاری از دیگر نهادهای این مملکت باید داشته باشیم ...من فرزند شهید هستم بارها و بارها تو همین فاش نیوز پیام گذاشتم که مشکلات خیلی زیادی دارم ولی حتی یک نفر این پیامها رو نمی خونه تا ترتیب اثر بده ....چهارماه تو بنیاد شهید مرکزی گریه کردم التماس کردم چهارماه جلوی در اتاق مدیر کل استان تهران آقای اصحاب کریمی التماس کردم که بیکارم بدهکارم کمکم کنید من هیچ پناهی ندارم به شما پناه آوردم فقط بهم یه کار بدید هرکاری انجام میدم ولی هیچ کاری برام نکردن و تازه منشی ایشون و ادمین پیج دکتر قاضی زاده هاشمی طلبکار هم شدن از من .....بهتر نیست شماها که توان اداره کردن یه بنیاد رو ندارید برید یه جای دیگه ای و یه مسئول دلسوز بیاد و کار کنه ؟؟؟شما نمایندگان مجلس اگر واقعا دلسوز هستید یکبار با خانواده شهدا دیداری تازه کنید تا ببینید بنیاد شهید و مخصوصا عالیجناب قاضی زاده هاشمی هیچ کاری برای ایثارگران نمیکنه ؟؟؟کدوم مسئولی برای حرف نماینده مجلس که باید راس امور باشد تره خورد میکنه ؟؟؟کدوم مسئول از فرار از قانون میترسه که اگه قوانین رو انجام نده باهاش برخورد جدی میشه ...پس اجازه بدید که به همین قانون اصل نود هم اعتماد نکنیم که جز دویدن برای هیچ چیز دیگری نیست ....آقایون مسئول قبول کنید که با مردم رو راست نیستید واگر هم اعتراض کنیم با ما برخورد میشه نه با مسئول متخلف ...قبول کنید که شماها خانواده شهدا رو سپر بلای خودتون کردید درست مثل زمانی که پدران ما با دست خالی جلوی دنیا ایستادن و فرزندان مسئولین در خارج از کشور مشغول ...........بودن .پدر من رفت و جنازه تیکه تیکه اون برگشت با دیدن اون پیکر نصفه و نیمه چه به روز یه کودک هفت ساله اومد ؟؟؟اکثر شماها که جبهه بودید پس چرا اینقدر اون صندلی ریاست شمارو از ما دور کرده ؟؟؟نمیدونم شاید من هم بودم مثل شماها بی وفا میشدم .خدا داند ...مسئولین محترم لااقل اگر کاری برای ایثارگران نمی کنید اونقدر مرد باشید و اینقدر تبلیغ نکنید خیلی سخته فرزند شهید بی خانه باشه ولی مردم بگن تمام امکانات برای فرزند شهید هستش .....در آخر شمارو با خدا و شهدا تنها میزارم کمی فکر کنید شاید خجالت بکشید ....ای کاشک لااقل کمی به حرف رهبری گوش میکردید تا مملکتمون که با خون پدران ما تا به اینجا رسیده آسیبی نبینه.....آقا سیدعلی ما شمارو دوست داریم ولی مسئولین کشور رو نه ....یا حق
پنجشنبه, 08/26/1401 - 10:45

بسم الله الرحمن الرحیم
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای
رئیس محترم قوه قضائیه
با سلام و احترام
بنگاه املاک سه قطعه زمین شخص دیگر را به بنده فروخته است وکیل هم گرفته است در دادگاه حق بنده را پایمال و ضایع کرده است شرم آور است.
قاضی شعبه 7 دادگاه عمومی حقوقی شهرستان بهارستان متاسفانه به دلیل بهانه مختلف شکایت بنده رد کرده است چرا؟
از حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای رئیس محترم قوه قضائیه درخواست رسیدگی دارم
درضمن شماره بایگانی 9901438 می باشد.


اگر کس به اصطلاح به دنبال عمل و اجرا قانون و عدالت در کشور است و باید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و سایر مسئولان شرکت مخابرات ایران وشرکت مخابرات منطقه تهران به خاطر مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های شرکت مخابرات در دادگاه بررسی و رسیدگی و مجازات و محاکمه کند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و سایر مدیران و مسئولین شرکت مخابرات ایران و منطقه تهران، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس متاسفانه تاکنون پاسخگوی و جوابگوی مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات نیستند و تاکنون هم نبودند تقاضای رسیدگی داریم.

پرداخت مابه التفاوت از مهر آغاز می‌شود ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری از پرداخت مابه التفاوت نیست چرا؟
امروز پنج شنبه 10 آذر ماه سال 1401 هست معوقات 5 ماهه بازنشستگان کارگری هنوز هم واریز نشده است چرا؟ بازنشسته تأمین اجتماعی
اگر کس به اصطلاح به دنبال عمل و اجرا قانون و عدالت در کشور است و باید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و سایر مسئولان شرکت مخابرات ایران وشرکت مخابرات منطقه تهران به خاطر مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های شرکت مخابرات در دادگاه بررسی و رسیدگی و مجازات و محاکمه کند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و سایر مدیران و مسئولین شرکت مخابرات ایران و منطقه تهران، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس متاسفانه تاکنون پاسخگوی و جوابگوی مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات نیستند و تاکنون هم نبودند تقاضای رسیدگی داریم.

۰۹:۵۷۰۱ دی ۱۴۰۱
مسئولان کاری که نمی‌توانند انجام دهند را وعده ندهند
بعد از 11 ماه و 1 روز هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست و نبوده است چرا؟
تاکنون بیش از هزار بار هم اعتراض کردم ولی متاسفانه هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
ازمسئولان امر درخواست بررسی و حل مشکل را دارم.
بازنشسته تأمین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
۱۱:۴۷۰۱ دی ۱۴۰۱
بسیاری از بانک‌ها ضمانت بازنشسته‌ها را قبول ندارند
برخی از بانک‌ها در روز‌هایی خاص اقدام به تشکیل پرونده برای متقاضیان دریافت تسهیلات می‌کنند که این روند قابل قبول نیست.
وزیر امور اقتصاد و دارایی می‌گوید که دریافت تسهیلات تا صد میلیون تومان هیچگونه ضامنی نیاز ندارد، اما بانک‌ها از متقاضیان دریافت وام، سه ضامن با گواهی کسر از حقوق می‌خواهند.
بانک‌ها شرایط دریافت وام را دشوار کرده‌اند
بانک‌ها به جای تسهیل‌گیری در فرآیند اخذ وام، با ایجاد موانع دریافت تسهیلات را برای متقاضیان دشوار کرده‌اند.

در پاسخ به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی
شرکت مخابرات ایران در تاریخ 1388/08/18 به بخش حضوصی واگذار شده است
قرار بود واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه از سال 1388 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

در پاسخ به حجت الاسلام و المسلمین حسن شجاعی، نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی
شرکت مخابرات ایران در تاریخ 1388/08/18 به بخش حضوصی واگذار شده است
قرار بود واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه از سال 1388 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از 18 آبان ماه سال 1388 تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
مسئولان کاری که نمی‌توانند انجام دهند را وعده ندهند.
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

کمیسیون اصل 90 مجلس آماده رسیدگی به شکایات ایثارگران نیست و تاکنون هم نبوده است و هم برای همه ثابت شده است که متاسفانه مشکلات ایثارگران از سال 1359 تاکنون حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟


يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
سرنوشت وام مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید؟
کدام بانک، به بازنشستگان تامین اجتماعی وام بدون ضامن می دهند؟
از کدام بانک ها وام بدون ضامن بگیریم؟
بازنشستگان تامین اجتماعی که تاکنون وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن نگرفتند، چه کنند؟


يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
پرداخت وام مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن با دستور رئیس جمهور از 7 بهمن 1400 آغاز شده است ولی متاسفانه مسئولین بانک ها به بازنشستگان تامین اجتماعی وام بدون ضامن به بهانه های مختلف نمی دهند خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنندو متاسفانه تاکنون هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست








۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۲
چرا وام‌های ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن را نمی‌پردازند؟

اجرای طرح وام‌های ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن در ابتدای کار و بدون برنامه‌ریزی و تأمین بودجه آن از سوی دولت سیزدهم و بانک مرکزی، فقط باعث امیدواری کاذب بازنشستگان و حقوق بگیران شد که متأسفانه هیچ توجهی به اجرای آن نشده است و هیچ یک از بانک‌ها هم برای ارائه تسهیلات این وام به افراد واجد شرایط در آن دوران اقدام نکردند و این طرح با توجه به افزایش نرخ تورم و کاهش ارزش پول ملی به ورطه فراموشی سپرده شد. از دولت انتظار می‌رود که حداقل با افزایش سقف این وام‌ها به ۲۰۰ میلیون تومان، برای اجرای آن در سال آینده برنامه‌ریزی کند.

بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۲
خاندوزی:‌ 1.5 میلیون فقره وام بدون ضامن در یک سال پرداخت شد‌
و این در حالی است که بنده از بهمن ماه سال 1400 تاکنون در باره وام 100 میلیون تومان بدون ضامن در رسانه های بیش از 999 هزار بار اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی از بهارستان نسیم شهر جاده تهران ساوه

بازنشستگان متقاضی وام تأمین اجتماعی را سرگردان کرده‌اند

با توجه به اعلام مسئولان تأمین اجتماعی برای دریافت وام بازنشستگان به بانک رفاه کارگران به عنوان بانک عامل پرداخت مستمری‌ام مراجعه کردم که گفتند از این وام خبری نیست و اگر وام دیگری می‌خواهی، باید سپرده‌گذاری کنی تا پس از ۶ ماه اگر شرایط‌اش را داشتی، به تو وام پرداخت شود. بعد با کلی هزینه به شعبه تأمین اجتماعی واقع در جنب بیمارستان این سازمان رفتم که پاسخ دادند باید به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مراجعه کنم، که در آنجا هم متوجه شدم سایت پرداخت وام به بازنشستگان مسدود شده است!‌ چرا مسئولان تأمین اجتماعی عده‌ای پیرمرد و پیرزن بازنشسته را برای دریافت وام به دنبال نخودسیاه می‌فرستند و قبل از آن که منابع آن را برای تمامی مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی تامین کنند ، خبرش را اعلام می‌دارند؟

بازنشسته تأمین اجتماعی

پایان خدمت از شرایط وام فرزندآوری حذف شد
شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ ۱۵:۳۲:۳۷
این نامه را به جناب آقای دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی برسانید
وام تسهیلات فرزندآوری بنده را بیش از 9 ماه است که در بانک رفاه کارگران شهر گلستان جاده تهران ساوه و کد شعبه 974 به علت نداشتن پایان خدمت سربازی ندادند چرا؟
از جناب آقای دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی در خواست رسیدگی دارم.
علی رضا کردی

بنده از سال 1399 تاکنون 2 بار برای ودیعه مسکن ثبت نام کرده ام ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری از ودیعه مسکن نیست و نبوده است چرا؟
و اعتراض هم می کنم هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
محمد میرزابابایی - از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه




بنده در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ از بانک رفاه کارگران مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام کالا دریافت کرده ام ولی متاسفانه این وام کالا برای بنده ۵۰ میلیون تومان تمام شده است و هر ماه هم برای حقوق بنده مشکل ایجاد کردند.
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۳-۱۲ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید 1 میلیون و 800 هزار تومان بگیرد؟
لیست بانک‌هایی که وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن پرداخت می کنند
چطور وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بگیریم؟
پرداخت نکردن وام 100 میلیون تومان بدون ضامن توسط بانک ها بنده از طریق دیوان عدالت اداری شکایت کردم ولی متاسفانه دیوان عدالت اداری شکایت بنده را به بهانه مختلف رد کرده است چرا؟ بازنشسته تأمین اجتماعی
من شکایت کردم رسیدگی نمیکنند
سلام در مورد وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن از بانک ها نیسم شهر و گلستان بهارستان جاده تهران ساوه در رئیس کل بانک مرکزی و هم دیوان عدالت اداری شکایت کردم والکی به شکایتم رسیدگی نمیکنند

به حقوق هر بازنشسته تامین اجتماعی چقدر اضافه شد؟
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
مرحله اول افزایش ۱۰ درصد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱
برای بازنشسته تامین اجتماعی با ۲۵ سال سابقه بیمه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ با ۱۰درصد مبلغ ۱ میلیون ۳۰۰ هزار تومان واریز کردند
برای بازنشسته تامین اجتماعی با ۳۰ تا ۳۵ سال سابقه بیمه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ با ۱۰درصد مبلغ ۱ میلیون ۱۰۰ هزار تومان واریز کردند
آیا این عدالت است

از سال ۱۳۹۷ تاکنون خودرو را هر سه ماه گران می‌کنند و کسی هم پاسخگو نیست چرا؟
نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی چه غلطی می کنند تاکنون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۲
قیمت ها کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه وغیزه هر روز توسط دولت و مسئولان گران می‌ شود و حقوق بازنشسته های هم 20 درصد افزایش داده است چرا؟

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش ۱۳۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دو سال اخیر خبر داد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و سایر مسئولان تامین اجتماعی در این مورد به بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح و پاسخ بدهند
مبلغ افزایش ۱۳۰ درصدی به حقوق هر بازنشسته تامین اجتماعی چقدر می شود
مدیران شرکت مخابرات به سرکردگی مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از دی ماه سال 1400 تاکنون به بازنشسته های شرکت مخابرات خیانت کردند و باید در دادگاه محاکمه و مجازات شوند
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

۱۷:۴۱ – ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
سوا اینجاست که چرا رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند و سکوت اختیار کرده است چرا؟
سازمان بازرسی کل کشور کجاست؟ / چگونه شکایت خود را ثبت کنیم؟
عملکرد دولت رئیسی از سال ۱۴۰۰ تاکنون به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نبوده است.
عملکرد و سکوت بی شرمانه دولت رئیسی از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات توهین، بی احترامی و خیانت به ما بازنشستگان بوده است.
مدیران شرکت مخابرات با چراغ سبز سازمان بازرسی کل کشور و نمایندگان مجلس حق وحقوق بازنشسته های شرکت مخابرات را پایمال و ضایع کردند و پایمال و ضایع می کنند
کسانی که تاکنون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور هیچ کاری، اقدامی نکردند و سکوت اختیار کرده اند و برای آنها گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود







۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
دولت رئیسی دیگر حق حرف زدن در باره کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را ندارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی دیگر حق حرف زدن در باره کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را ندارد.
چون به خاطر که هر دو از سال 1400 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند چرا؟

۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۵
قیمت هر کیلو مرغ 95 تا 100 هزار تومان شده است چرا؟
و این در حالی است که مرغ هم تاکنون که هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم و دلار ندارد و تاکنون هم نداشته است و هم ایران خودش مرغ صادر می کند.
قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در روزهای اخیر 28 تا 30 هزار تومان رسیده است و این در حالی است که هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم و دلار هم ندارد.


از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور و از طریق مخایرات ما و هم همه رسانه های داخلی اطلاع رسانی کرده ایم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو در مورد مشکلات ما بازنشستگان مخابرات نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

آمریکا و مزدورانشان از اغتشاشگران همه جانبه حمایت می کردند پس حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هنوز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان است چرا؟
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
درپاسخ به نمایندگان مجلس در خانه ملت
در پاسخ به دولت رئیسی
درپاسخ به سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
درپاسخ به مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی
امروز چهارشنبه 1402/۰2/۰6 هست متاسفانه هنوز معومات تیر و مرداد ماه سال 1401به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه را واریز نکردند چرا؟ و هیچ کسی هم متاسفانه پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟











درپاسخ به رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی
درپاسخ به قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی
درپاسخ به نمایندگان مجلس در خانه ملت
در پاسخ به دولت رئیسی
درپاسخ به سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
درپاسخ به مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی
درپاسخ به بازرسی سازمان تامین اجتماعی
امروز پنجشنبه 1402/۰2/۰7 هست متاسفانه هنوز معومات تیر و مرداد ماه سال 1401به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه را واریز نکردند چرا؟ و هیچ کسی هم متاسفانه پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟


دولت، مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس 100 درصد فقط عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور بودند و هنوز هم هستند.
کدام بازنشسته‌ها وام 12، 15، 30، 50 و 100 میلیون تومانی می‌گیرند؟

درخواست ریس کمیسیون اصل ۹۰ از مردم:
گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید
درپاسخ به حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر
گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید/ از سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومان بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط بانک ها از طریق رسانه های به دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و... ارسال کرده ایم ولی متاسفانه از سال 1400 تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است و بررسی و رسیدگی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

و این در حالی است که رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی متاسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون است که نتوانسته است مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات را حل کند چرا؟
امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت، پروژه نجما (نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران) در استان مازندران افتتاح شد ثابت کرد که مخابرات هیچگونه مشکل پول ندارد و تاکنون هم نداشته است.
مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران 100 درصد فقط دروغ می گوید شرکت مخابرات مشکل مالی دارد.
افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هر سال 10درصد فقط به جیب کارکنان و مدیران سازمان تامین اجتماعی می رود و علنی دزدی می کنند

تامین اجتماعی شعبه سبزدشت شهرستان بهارستان جاده تهران ساوه به بنده گفته بود معوقات تفاوت افزایش ۳ ماه را دی ماه واریز می کنیم ولی متاسفانه خیلی کم واریز کردند چرا؟ تفاوت افزایش معوقه، فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه و با حقوق دی ماه برای بنده واریز شده است ولی اما مبلغ ۴۸,۲۸۶,۰۵۰ ریال واریز کردن چرا؟
حقوق بنده را دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ واریز شده است ولی تفاوت افزایش معوقه تیر ماه را واریز نکردن چرا؟
حقوق بنده را ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ واریز شده است ولی معوقات تفاوت افزایش معوقه مرداد ماه را واریز نکردن چرا؟
قرار بود تفاوت افزایش معوقه تیر و مرداد و با حقوق اسفند ماه برای بنده واریز کند
ولی متاسفانه معوقات تیر، مرداد و حقوق اسفند ماه برای بنده واریز نشده است چرا؟
از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
بازنشسته تأمین اجتماعی

پرداخت مقوقات 5 ماهه سال 1401 بدون صدور فیش واریز کردن غیر قانونی بوده است و هم سازمان تامین اجتماعی تخلف کرده است.
سازمان تامین اجتماعی مقوقات 5 ماه سال 1401 برخی بازنشستگان را پایمال و ضایع کرده است.
تامین اجتماعی شعبه سبزدشت شهرستان بهارستان جاده تهران ساوه در مورد کم پرداخت کردن تفاوت افزایش معوقات 5 ماهه سال 1401 تخلف کرده است سوال اینجاست که چرا هیچ کس بررسی و رسیدگی و برخورد نمی کند چرا؟




و این در حالی است که متأسفانه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از سال 1359 تاکنون هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل وفصل ایثارگران و... نکرده است چرا؟
بنده در بهمن ماه سال 1400 در مورد وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن علیه بانک صادرات نیسم شهر بهارستان جاده تهران ساوه به رئیس کل بانک مرکزی شکایت نمودم هنوز پس از 15 ماه پاسخی دریافت نکردم.
بانک مرکزی پاسخ پیام های ما را نداده است چرا؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
کارت ایثارگری هم دارم


رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می‌شود سوال اینجاست پس چه شد باز هم هیچ خبری از پرداخت مقوق بازنشستگان مخابرات نیست چرا؟
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و... هم متأسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری، هیچ اقدامی و هیچ اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
سلام کمیسیون اصل نود من جانباز شیمیایی دکتر حاج عبدالمالک شهنوازی روانشناس بالینی داخل قبر جبهه جنگ در دوران جوانی زندگی می کردم و برای کشورم مجروح شدم جانباز شیمیایی وطن هستم الحمدالله در تصدی ریاست جمهور آقای رییسی اسم ما جانبازان برای ریاست آموزش و پرورش و مدیرکل وزیر پیشنهادی حذف میشود وکسان ناکار درآمد پشت میز را می گیرد که تجربه ندارد وحق کشی در حق جانباز شیمیایی و شهید میشود واین امر باعث تضعیف روحیه جانباز و شهید میشود خواهشمند است به ماهم پست بدهید با احترام دکتر حاج عبدالمالک شهنوازی روانشناس بالینی معاون پرورشی مدرسه شهید خراشادیزاده شهرستان خاش
سلام کمیسیون اصل نود من جانباز شیمیایی دکتر حاج عبدالمالک شهنوازی روانشناس بالینی داخل قبر جبهه پر از مار عقرب رتیل اژدها کومودو وحمله عراقی ها در کثافت سرما شدید وگرما شدید در دوران جوانی زندگی می کردم وبرای کشورم مجروح شدم جانباز شیمیایی وطن هستم دو بار برای آقای رییسی رای دادم خوشحال شدم که آقای رییسی رییس جمهور شده حتماً حق ما ایثارگران را می گیرد رییس جمهور ما از مالی اطلاع است و افراد جبهه ندیده بی تجربه وزیر رییس میشود اسم ما جانبازان شیمیایی از پست ها حذف میشود وکسان ناکار کار درآمد پشت میز می گیرد که تجربه ندارد وحق کشی در حق جانباز شیمیایی و شهید میشود واین امر باعث تضعیف روحیه جانباز شیمیایی و شهید است به ماهم پست بدهید من با مدرک دکتر در آموزش و پرورش در پست پایین کار می کنم و افراد لیسانس به من دکتر دستور می دهد با احترام دکتر حاج عبدالمالک شهنوازی معاون پرورشی مدرسه شهید خراشادی زاده شهرستان خاش
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس آماده رسیدگی به شکایات ایثارگران است پس چه شد؟ و این در حالی است هیچ خبری رسیدگی به شکایات ایثارگران توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
سلام علیکم کمیسیون اصل نود موضوع به جانبازان شیمیایی اروژانس شهرستان خاش همکاری ندارد ما جانباز شیمیایی در خاش داریم مشکل تنفسی دارد به اروژانس شهرستان خاش زنگ می زنیم بیا جانباز شیمیایی آمپول سرم تزریق کن می گوید من مجوز نداریم
هیچ خدماتی بیمارستان شهرستان خاش برای جانبازان شیمیایی انجام نمی دهد با احترام دکتر حاج عبدالمالک شهنوازی روانشناس بالینی
سلام خسته نباشید بنده باسابقه ۲۹ماه ۷روز جبهه دارم ولی کارت ایثارگر من ۵ماه ۷روز بسیجی دارم ثبت شده الان از ده ماه بیشتر دوباره ثبت نام کرده در سه را ه امجدیه زنجان درسپاه ولی تا به حال جواب نگرفتم چرا رسیدگی نمیشه ما رزمندگان جاماندگان دفاع مقدس تا کی صبرکنیم تا کارما رسیدگی کنند بنده مشکل خانواده دارم مستاجر هستم بیکار وضعیت مالی بدی دارم شرمنده خانواده شدم چرا اینقدر میکشی یه سوابق رزمنده یه جا جمع بشه شما را قسم میدهیم به خدا رسیدگی کنید تو سایت کدملی بنده همه سوابق جبهه ام هست؟ تو سایت مسولین دلسوزی انقلابی خواستگاری رسیدگی دارم خودم مریضیم موج گرفتگی شدم و خانم ام مریضی به خدا کرایه خانه ماندم پول ندارم به دکتر ببرم تو را خدا رسیدگی کنید مستاجر هستم بیکار وضعیت مالی بدی دارم
سلام من جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس با مدرک بالا زیر دست لیسانس کار می کنم رتبه پایین برایم با مدرک دکترای عمومی در نظر گرفته شده وزیری جبهه ندیده برای آموزش و پرورش آورده اند حقوق دیر واریز می کندفکر جانباز شیمیایی ومدرک تحصیلی نیست کمیسیون اصل نود مجلس به داد فریاد جانبازان شیمیایی برسید
سلام من جانباز شیمیایی با مدرک دکترای عمومی در مدرسه شهید خراشادیزاده دور اطراف آن جولانگاه آشغال شهرداری می باشد وبو آشغال من جانباز شیمیایی را اذیت می کند آموزش و پرورش حقوق ما جانبازان شیمیایی را دیر پرداخت می کند ما نیاز به دارو داریم کسی به فکر ما نیست وزیر سه ساله متولد ۵۶ جبهه ندیده را آورده اندسرش جانباز مدرک تحصیلی نمی شود رتبه بندی جانباز شیمیایی مربی رتبه پایین صادر می کندحق حقوق جانباز شیمیایی در آموزش و پرورش ضایع میشود به داد ما جانبازان شیمیایی در آموزش و پرورش برسید با احترام دکتر حاج عبدالمالک شهنوازی از خاش


اسفند ۱۴۰۲
این چه قانون و عدالت کشور اسلامی است که در این مدت 25 ماه است که متأسفانه مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بررسی رسیدگی نشده است چرا؟
هیچ کسی هم در مخابرات ایران، تهران، دولت، مجلس وغیره پاسخگو و جوابگو نیسا و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است چرا؟

شرکت مخابرات بابت چه زحمت به کارکنان خود در ساختمان شاهد حقوق می دهد و این در حالی است که متأسفانه برخی کارکنان مخابرات پاسخ و جواب تلفن بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را نمی دهند چرا؟ این عملکرد و رفتار برخی کارکنان مخابرات ساختمان شاهد با بازنشستگان مخابرات تهران بی شرمانه است و هم توهین، بی احترامی و خیانت به بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بوده است.
مسئول بن خوار بار و سایر رفاهیات مخابرات متأسفانه پاسخ و جواب بازنشستگان مخابرات را نمی دهد چرا؟
شرکت مخابرات بابت چه زحمت به کارکنان ساختمان شاهد حقوق می دهد و این در حالی است که برخی کارکنان مخابرات پاسخ و جواب تلفن بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را نمی دهند چرا؟
سلام من جانباز شیمیایی عبدالمالک شه نوازی برای درمان به بیمارستان عباس دوران در تاریخ 15/مرداد 1402مراجعه کردم پلیس استهبان نی ریز شیراز من برای درمان جریمه کرد پلیس اخطار یه داد طبق قانون جانباز شیمیایی حق درمان ندارد اگر با خودرو شخصی خود یا با ماشین اتوبوس به درمان برود ما جریمه می کنیم پلیس خاش به خاطر کمر بند اعلام نمود جانباز شیمیایی باید کمربند روی زخم مجروحیت بنددتا اذیت شود طبق قانون جریمه می کنیم من جریمه پلیس دوبار برای یک روز کمر بند و پلیس استهبان شیراز پرداخت کردم به داد فریاد جانباز شیمیایی برسید با احترام جانباز شیمیایی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi