شناسه خبر : 92580
دوشنبه 31 مرداد 1401 , 15:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس فراکسیون ایثار و شهادت:

مجلس برای دریافت و رسیدگی به شکایت جانبازان اعصاب و روان اعلام آمادگی کرد

خوشبختانه بسیاری از نیروهای شرکتی و قراردادی و پیمانی ایثارگر در سال جاری مشمول قانون و رسمی شده اند؛ اما بعضی از...

فاش نیوز - رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت از آمادگی مجلس برای رسیدگی به شکایات و مطالبات جانبازان اعصاب و روان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با اشاره به وضعیت خاص جانبازان اعصاب و روان و ضرورت توجه بیشتر به این قشر از آسیب دیدگان جامعه ایثارگری متذکر شد: جانبازان اعصاب و روان (اعم از سربازان و بسیجیان) که از لحاظ درصد پایین هستند و نسبت به این امر اعتراض دارند و دچار مشکلاتی شده اند می توانند مسائل و مشکلات و درخواست خود را به مجلس شورای اسلامی منعکس کنند.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اکثر قریب به اتفاق جانبازان اعصاب و روان دارای درصدهای پایینی هستند و بخاطر اینکه درصد جانبازی شان کم است دچار مشکل شده اند و از نظر قانونی بایستی به عنوان جاناز معسر و کم برخوردار محسوب شوند. در این راستا می توانند به ما مراجعه  و یا مکاتبه کنند و تا حد امکان کمک خواهیم کرد تا به حق شان برسند.

رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه انشاالله در برنامه توسعه هفتم برای آنها برنامه ریزی و نیازها و مطالبات شأن را پیگیری خواهیم کرد خاطرنشان کرد: جانبازان اعصاب و روان و سایر دوستانی که در بنیاد شهید و سایر تشکل ها برای خدمت به این جانبازان حضور دارند می توانند نیازهای این جانبازان را به ما منعکس کنند تا در برنامه هفتم توسعه منعکس کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه و کیفیت اجرای قانون تبدیل وضعیت در دستگتاه های دولتی و سایر نهادهای وابسته به دولت یادآور شد: در مورد اجرای بند "و" یا همان قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در دستگاه های دولتی باید گفت، الحمدالله نسبت به اجرایی شدن بند و تبصره 20 قانون بودجه سال1400و بند "و" تبصره 20 بودجه سال جاری همه دستگاه ها در این مورد اقدام کرده اند و خوشبختانه به وظیفه قانونی خود عمل می کنند.

نماینده ایثارگر مجلس یازدهم ادامه داد: خوشبختانه بسیاری از نیروهای شرکتی و قراردادی و پیمانی ایثارگر در سال جاری مشمول قانون و رسمی شده اند؛ اما بعضی از نهادهای انقلابی مثل بنیاد مستضعفان و نهادهای وابسته به بنیاد شهید متاسفانه زیر در روئی می کنند و این درست نیست. همچنین وزارت آموزش و پرورش در مقایسه با سایر وزارتخانه ها در اجرای این قانون عقب تر از دیگران است. هر چند که وزارت بهداشت و نفت بسیار عالی عمل کردند، متاسفانه صدا و سیما در این خصوص خوب عمل نکرده است و جلساتی با دکتر جبلی برگزار کردیم و ایشان قول داد که قانون را اجرا کند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: به هر حال بانک ها برخی خیلی خوب عمل کرده اند ولی بعضی از بانک ها مقداری عقب تر از سایرین هستند. همچنین نهادهای شبه دولتی و عمومی غیر دولتی و برخی از شهرداری ها مانند شهرداری شیراز در اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران خوب عمل کردند. ولی شهرداری های استان تهران از سایر شهرداری ها عقب هستند. من امیدوارم در آینده کاری نکنند که ما مجبور شویم به ماده 134 مراجعه و برای آنها توبیخ‌نامه بفرستیم و به قوه قضاییه معرفی کنیم.

رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت در پایان تاکید کرد: انتظار ما این است که دستگاه های مشمول اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران به قانونی که قانونگذار تقنین و شورای نگهبان تایید و به دولت ابلاغ  شده است عمل کنند.

اینستاگرام
عرض سلام و خسته نباشید . فاش نیوز عزیز لطفا بفرمایید چطوری با آقای نوروزی و با مجلس مکاتبه کنیم ؟ اگر پیج یا صفحه ای رسمی دارند که در آن پیگیری کنند معرفی بفرمایید ، اگر نه، که نامه کتبی بدهیم ، ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.
نمایندگان محترم مجلس می فرمایند ، جانبازان اعصاب و روان از لحاظ قانونی می بایست ، بعنوان جانبازان معسر حمایت شوند ، در حالیکه اگر چنین موضوعی هم اتفاق بیافتد ، این گروه از جانبازان با کمترین درامد ، قادر به برآورده کردن نیازهای خود و خانواده های خود نیستند ، اگر هم به یک جانباز اعصاب و روان بعنوان معسر، به طور متوسط در این شرایط سه میلیون تومان بدهند ، آیا آنان می توانند هزینه های زندگی خود را تامین کنند؟! البته همین کار ، از هیچ چیزی حتما" بهتر است و بسیار جای امیدواری است ...!
اما اینکه بنیاد مستضعفان و بنیاد شهید به عنوان متولیان اصلی حمایت از جانبازان و ایثارگران ، در تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران خود کوتاهی می کنند ، دیگر چه توقعی از سایر دستگاه می توان داشت.! صرف تعیین قانون و نوشتن آن کفایت نکرده ، قوانینی که بار اجرایی دارد در حد چند ماده و تبصره باقی مانده و آب از آب تکان نمی خورد و مشکلات ایثارگران روی هم انباشته می شود !
از قوه مقننه ، قوه مجریه و سایرارگان های مرتبط دردستگاه‌های نظارتی ، درخواست داریم به طور جد ، به اجرای قوانین ایثارگران نظارت کرده ، در این خصوص هر دستگاه و نهادی که کوتاهی و قصور می کند ، زیر سوال قرار گرفته و جواب پس دهند.!
قوانینی که تمام پروسه قانونی خود را گذرانده به عنوان مٌرّ قانون در آمده ، همگی باید به آن تمکین کنند و دیگر شاهد نباشیم و بگویم این قانون ، این ماده و این تبصره بار مالی دارد و اجرای آن امکان پذیر نیست ...!
کار این فراکسیون فقط شده وعده دادن بنده فرزند جانباز ده درصد هستم در این سی و دو سال عمرم حتی یک امتیاز هم بابت جانبازی پدرم نگرفتم دانشگاه قبول شدم بدون سهمیه استخدام شدم بدون سهمیه آخه وقتی جانبازان زیر بیست و پنج هیچ امتیازی ندارند و ا الکی اسم جانباز رو روی این ها گذاشتین خدا رو خوش نمیاد مگه بنده با فرزند جانباز بیست و پنج چه فرقی دارم که ایشون سهمیه کنکور دارن و بنده ندارم؟!ایشون تحصیل رایگان دارند و بنده ندارم؟!ایشون سهمیه استخدام دارند و بنده ندارم؟!پدر بنده ستون پنجم بودن که فرق هست بین ایشون و جانباز بیست و‌پنج؟!فاش نیوز خواهشاً پیگیری کن به ولله دارن به جانبازان زیر بیست و پنج ظلم می کنند عمرشون داره تمام میشه و هنوز که هنوزه اینا دنبال درصد گیری از بنیاد هستن
بنده کارمند شرکتی وزارت نیرو هستم باید خدمتتون عرض کنم وزارت نیرو هیچ یک از نیروهای شرکتی رو تا بحال تبدیل وضعیت نکرده و قصد انجام تبدیل وضعیت رو هم ندارن خواهشاً پیگیری بفرمایید
جناب نوروزی بنده جانباز موج انفجار با سابقه ۳۵ ساله تحت درمان و مصرف دارو هستم .
ووصعیت اعصاب بن ه خوب نیست .
نه من بلکه تمام دوستانمان .
تقاضای اول ارایه داروهای خارجی حداقل دو قلم واسه ما ضروری است .سپس محدودیت هابی که در داروخانه و پزشکان با بیمه دی دارند مورد رسیدگی قرار دهید .وهم معوقه بیمه دی ما را که ۷ ماه از سال گذشته تسویه نمایید .
این در بخش درمان .
ممنون .
خیلی ببخشید آقای نوروزی ما اصلا نمیتوانیم شکایت یا حرف دلمان را به بنیاد بگوییم چون اصلا زیر ۲۵ درصدها را جانباز محسوب نمیکنند!! جای دیگری آدرس بدهید تا بدبختی ها و دردهایمان را به شما بگوییم. اگر پایمان را در بنیاد بگذاریم با زبان بی زبانی بیرونمان میکنند ..... بهتر است همینجا نظرات ما را بخوانید و مشکلاتمان را ببینید .ما در شهرستان هستیم و دستمان به شماها نمیرسد ، از فاش نیوز تقاضا داریم حرفهای ما را به گوش مسئولان برساند . اگر راه ارتباطی با آقای نوروزی هست ، لطفا به ایثارگران معرفی کنید . تشکر
جناب نوروزی عزیزجانبازان حالت اشتغال تبصره یک بنیادراباطل کردندوحق وحقشون راضایع وپایمال.شمانمایندگان محترم مجلس هم تماشاکردید.حالانوبت اعصاب وروان شده مگه این 45هزارنفرتبصره یکی هاجانبازنبودند.داخل اینهااعصاب وروان نیست؟!کجارسیدگی شد.این رسیدگی شود!!!!!!!!!!!
سلام ، کلیه مدارک احراز مجروحیت اعصاب و روان موجود است از صورت جلسه سانحه تا رای کمیسیون یگان اعزام کننده و مدارک بیمارستانی و کلینیکی بطور کامل ارایه شده اما کمیسیون پزشکی به بهانه عدم ثبت در سامانه فقط مصرف داروهای اعصاب و روان را تایید کرده است. چطور امکان دارد کمیسیون پزشکی براساس مدارک قانونی مصرف داروهای اعصاب و روان را تایید کند اما درصد مجروحیت را با بهانه گیری حذف کند؟
اگر نمایندگان مجلس یا هر یک از ارگانهای نظارتی و مسول بر اجرای قانون نظارت کافی داشته باشند هرگز اینچنین ظلمی به جانبازان عزیز نشده بود. شایان ذکر است از شب آزاد سازی خرمشهر که مجروح شدم تا امروز هیچگونه اقدامی بعمل نیامده است و کلیه هزینه های درمانی را شخصا پرداخت کردم در حالیکه خانه بدوشی و مستاجری درد بسیار بزرگی است چون صاحبخانه از فرصت استفاده کرده و با بهانه جانباز موجی به دادگاه مراجعه کرده و متعاقب آن دادگاه نیز کلیه حقوق قانونی را بدلیل موج گرفتگی به صاحب خانه داده که از این جهت نیز بسیار متضرر شدیم.
افسوس که مسولان وقتی که سرخوش باشند پشت تریبون انواع وعده را میدهند گاهی افرادی در اوج سرخوشی موشک به مریخ فرستادند انگار بعد از فروکش شدن سر خوشی وعده ها را فراموش میکنند و در عمل اقدامی نکردند.
به نام خداجناب نوروزی گرامی لطفابفرمائیدبه چه صورتی ازچه کانالی کی کجاوچگونه می توان ومی شودشکایت کردبااین تورم وگرانی علی رغم تمامی مشکلات وبدبختیهابیکاروگرفتارکمک کنیددراستان بتوان احقاق حق شوداینجاحتی درگرفتن تک برگ دفترچه ای بیمه برای فرزندماهامارابه سرمی دوانندقانون مندمسئولین محترم رابازخواست کنیدشایدکمتراجحاف واعمال سلیقه کنندشایسته وسزاوارنیست بعضا بسیجیان جبهه وجنگ اینگونه به ناحق موردظلم وستم مضاغف قراربگیرندپناه برخدای که صاحب ومالک مطلق همه چیزاست لطفاوخواهشناعملااقدام بفرمائیدتاعدالت ترازوی خدابرزمین بیشترازاینها لطمه وصدمه نخورد
جناب اقای نوروزی در قسمتی از سخنانتان در خصوص اجرای قانون تبدیل وضع فرمودید ( انتظار ما این است که دستگاه های مشمول اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران به قانونی که قانون گذار تقنین و شورای نگهبان تایید و به دولت ابلاغ شده است عمل کنند)اقای نوروزی مجلس محترم با توجه به وظیفه نظارت بر اجرای قانون میبایست افراد خاطی را شناسایی کند و اگر مسئول محترم بر اساس تفسیری که خود انجام داده قانون را اجرا ننموده او را راهنمایی وتوجیه نماید اما در خصوص فردی که قانون را میداند وتفسیر انرا هم متوجه است واجرا نمیکند برخورد نماید و ایا صحیح است که یک قانونی که99 تصویب شده ومسئول محترم مشکل را حل نکرده وموجبات نارضایتی را فراهم کرده در صندلی خدمت که حق فرد دیگری است باقی بماند؟ و با این سهل انگاری او موجب دلسرد کردن مردم به نظامی که خود زجرکشیده برای حفظ ان هستید بشوند از شما میخواهیم پیگیر مسائل تبدیل وضع ایثارگران منابع طبیعی باشید با تشکر
درپاسخ به حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان
۸ شهریور ۱۴۰۱،‏ ۱۶:۵۳
پرداخت تسهیلات بدون ضامن در بانک صادرات
و این در حالی است که بنده از بهمن ماه سال 1400 تاکنون بارها برای دریافت تسهیلات وام 100 میلیون تومان بدون ضامن به بانک صادرات نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه مراجعه کردم انجام نداده است چرا؟
مرتضی - بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان
من اعتراض دارم چرا چند بار هست کمسیون میشم برای حالت اَشتغال رد میکنن مگه قرار دستم در بیا
با عرض سلام لطفا به اوضاع حقوق و مزایای جانبازان حالت اشتغال تبصره یک و همچنین عدم اعمال ماده ۵۱ و معوقات آنها نیز رسیدگی بفرمایید. و اینکه این عزیزان چرا نه آیتمی شامل حالشان شده.و نه حقوق هایشان مبنی درستی دارد .متشکرم
سلام حاج اقا نوروزی بنده از سال ۱۳۶۰ به جبهه ازام ودر دراه ورود به منطقه عملیات فتح المبین هنکامی که سوار بر کامیون کردند وروی مهمات نشسته بودیم کامیون در دره واژ گون واز ناحیه لکن وفک صورت شکم ووو مجروح و بیوش شدم سپس اعزام به تهران ووو ومجددآ در سال ۱۳۶۱ در خط پاسکاه زید دچار موج انفجار واز ناحیه سر وکوشها مجروح شدم وو مجددآ در سال ۱۳۶۴ در فاو از ناحیه پای راست ترکش خوردم ووو در سال 1365 در فاو مجددآ ترکش به پا وهنکام اعزام واژگونی آ بو بالانس از ناحیه سر وپا ودست مجروح وهنکام اعزام به تهران در فرودکاه اهواز مجددآ دچار بمباران واز ناحیه سر وپا دست وشکم مجروحیت روی مجروحیت واز فرود کاه در هنکام اعزام در میدان را آهن اهواز مجددآ دچار بمباران شدم وسپس به بیمارستان فیروز کر تهران وبا برانکار به بیمارستان اصفهان وپنج ماه بستری پنج عمل جراحی پیچ پلاک دست وپاها اما مطلب اینجاست که بنیاد در پرونده بنده هم در مورد احراز وهم درصد جانبازی پنهانکاری زیاد نموده تا اینکه وضعیت جسمی بنده خیلی ناجور شد ودر سال ۱۳۹۹ در بیمارستان اصفهان دکتر از من پرسید چند درصد جانبازی دارید کفتم سی درصد وخیلی ناراحت شد چون قرار شد مچ پای بنده را بقول پزشکان خشک وثابت کند کفت ببین بنیا چه ناحیه از مجروحیت هایت را احراز کرده پس از مراجه متوجه شدم که سه نوبت مجروحیت هایم که شدید بوده را اصلا احراز ودرصد نزده اند خلاصه از یکان اعزام توسط سه صورت سانحه فرم 134 مجدد به بنیاد و احراز در کمسیون احراز مرکز به کمسیون پزشکی ووو تا به حال حق بنده داده نه شده حاج اقا تمام مجروحیت ها به تاریخ همان روز صورت سانحه شده وبه بنیاد ارسال شده بود فقط به فقط به خاطر طفر رفتن مجددآ فرم ۱۳۴ از یکان اعزان کنند خواستند ببینم خا از سر این کارمند که حق بنده را نابود کرده میکذرد جواب خانم بند که در این سی چندی سال وبچه هایم را میگیرد حاج اقا این وضعیت بنده چرا در بنیاد این همه پنهانکاری خواهشمند است بفرماید من چه کنم راهنمایی کنید تمام صحبتهایم با مدارک مستندات موجود است خواهشن رسیدکی کنید
بسم الله الرحمن الرحیم
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای
رئیس محترم قوه قضائیه
با سلام و احترام
احتراما اینجانب مرتضی میرزابابایی به استضار می سارند که مورخ 1387/02/12 سه قطعه زمین به مبلغ دوازده میلیون تومان از خوانده محترم خریداری کرده ام که هم اکنون مستق للغیر در آمده است وشخص ثالث با ارائه اقدام به تصرف ملک نموده است.
بنده مورخ 1399/06/24 و 1399/11/28 دو بار علیه بنگاه املاک به دادگستری شهرستان بهارستان نسیم شهر جاده تهران ساوه داد خواستی دادم.
ولی متاسفانه شعبه 7 دادگاه عمومی حقوقی شهرستان بهارستان که در مورخ 1401/07/25 شکایت بنده را به دلیل بهانه مختلف رد کرده است.
ولی متاسفانه بنده از شهریور و بهمن ماه سال 1399 تاکنون موفق به دریافت سه قطعه زمین یا پول زمین خود نشده ام.
ازحجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای رئیس محترم قوه قضائیه درخواست رسیدگی دارم.
با تشکر و تقدیم احترام
مرتضی میرزابابایی
درضمن شماره بایگانی 9901438 می باشد.
پنجشنبه, 08/26/1401 - 10:45
بسم الله الرحمن الرحیم
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای
رئیس محترم قوه قضائیه
با سلام و احترام
بنگاه املاک سه قطه زمین شخص دیگر را به بنده فروخته است وکیل هم گرفته است در دادگاه حق بنده را پایمال و ضایع کرده است شرم آور است.
قاضی شعبه 7 دادگاه عمومی حقوقی شهرستان بهارستان متاسفانه به دلیل بهانه مختلف شکایت بنده رد کرده است چرا؟
از حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای رئیس محترم قوه قضائیه درخواست رسیدگی دارم
با تشکر و تقدیم احترام
مرتضی میرزابابایی
درضمن شماره بایگانی 9901438 می باشد
سلام‌برگلهای‌پرپرشده‌دفاع‌مقدس‌که‌جانانه‌ جنگیدن‌برای‌میزوقدرت‌نجگنیدن‌بلکه‌برای‌اقتداروحفاظت‌ازوطن‌وپرچم‌ لذاچندسالی‌هست‌که‌این‌خاطره‌بیادماندنی‌گذشته‌ونسبت‌به‌این‌قشرازکارافتادمسولین‌بی‌لیاقت‌وبی‌کفایت‌کم‌کاری‌میکنند ودرحدشعارقول‌میدهند‌ دررباط‌کریم‌ساکن‌هستم‌ درهرداروخانه‌ای‌که‌برای‌دارومراجعه‌میکنیم‌تامتوجه‌میشونددفترچه‌بنیادهست‌ خیلی‌راحت‌شونه‌خالی‌میکنندومیگویندیاقرادادنداریم‌یا‌این‌دارورا‌چرابایداینگونه‌رفتارکنندچرااینقدربه‌این‌قشربی‌احترامی‌میشوداین‌چراها‌به‌عهده‌شما‌مسولین‌ هست‌که‌پیگری‌نمیکنید.بایدقیامت‌جواب‌پس‌بدهید. همون‌نخسه‌ای‌که‌من‌داشتم‌یک‌ارباب‌رجویی‌همون‌نخسه‌منوداشت‌راحت‌گرفت‌ ولی‌به‌بنده‌گفت‌نداریم.کل‌رباط‌کریم‌روچرخیدم‌یک‌سرم‌پیدانکردم.
سلام‌جناب‌نوروزی‌لطفا‌درتریبون‌مجلس‌شعارنده‌ مثل‌‌همرزمانم‌شعاربده‌هنگام‌شنیدن‌رزم‌‌عملیات‌‌زمین‌ وزمون‌رابه‌اتش‌میکشیدم‌ ونفس‌دشمن‌راحبس‌وخوابشان‌رااشفته‌میکردیم‌‌ چون‌به‌‌تعهد‌داده‌بودیم‌که‌مردانه‌ازخاکمان‌دفاع‌کنیم‌ .لرستان‌الیگودرز
با سلام و ارادت به جناب سرلک
ممنونن از حضورتون در سایت ما
جناب سرلک لطفا جهت نوشتن نظرتان، بین کلمات کلید فاصله را بزنید تا تمام واژگان به هم نچسبند. اینگونه ممکن است از امکان انتشار نظرتان معذور باشیم.
چون در سیستم مشکل دار به دست ما میرسد. لطفا کلید فاصله یا اسپیس را بین کلمات بزنید.
ممنون از توجه شما
درباره خاطراتتان هم فرموده بودید. اگر علاقه دارید منظم و بدون غلط و ویراسته شده برای ما بنویسید و بفرستید تا منتشر کنیم
من فرزند یه جانبارم که درصد جانبازش راهم نمیدانیم که ۲۸ ماه جبهه هم دارد مشگل شدید اعصاب روان دارد طوری که کنترلش در خانه سخت است همش با خودش حرف می‌زند بیرون می‌رود خانه را گم می‌کند بازنشسدگی هم ندارد چند سال است دیگر نمی‌تواند کار کند مادرم نمی‌تواند بهش رسیدگی کند هزینه‌ای داروهای زیاده درآمدی هم نداره باید براش چیکار کنیم
سلام‌خدابرمدافعان‌امنیت‌ودلاورمردانی‌که‌جانانه‌جنگیدن‌ ازهرقشروهرقومی‌هدف‌ وطن‌ودفاع‌ازمهین‌بود ازجان‌وجوانی‌خودگذشتن‌‌ درسنگرشعارشان‌راعملی‌کردن‌ وبادست‌خالی‌جلوی‌دشمن‌تادندان‌مسلح‌ایستادن‌ ولی‌متاسفانه‌‌بعدازاتمام‌جنگ‌مسولین‌درحدشعار به‌راه‌خودادامه‌میدهندومحکم‌ چسبیدن‌به‌صندلی‌قدرت باقیامت‌ جواب‌پس‌دهید چرابایدیک جانبازی درخونه‌سی متری‌زندگی‌کند چرابه‌جانبازان‌زیر۲۵‌درصدسرکشی‌نمیکنید وخیلی‌چراهای‌دیگری‌هست .واخرحرفم‌اقای مسولی‌ که‌درتریبون‌مجلس‌شعارمیدهی‌ بروفلیم‌های‌دفاع‌مقدس روبازبینی‌کن‌ ومثل‌همرزمانم‌ شعاربده‌وعمل کن‌ وعده‌ ندهید.
با سلام چرا کمیسیون مجلس کف جانبازان اعصاب و روان را 25% اعلام کرده است هنوز مجلس مطرح نشده است ؟ا پس ازکی انتظار حل مشکل این قشر را باید داشت
سلام
کمیسیون مجلس کف جانبازان را در سال. ۱۳۹۲ ۲۵ درصد اعلام کرده ظاهرا هنوز به صحن علنی مجلس نرفته چرا !!! شما میدانید بالاست رفتن سن جانبازان سیمایی و اعصاب و روان هرچه بالاتر رود مریضی شان بیشتر میشه و درمان نمی شند اگر این مشکل حل بشه بیشترین مشکل این قشر حل میشه پس چرا اقدام نمی شه الان چند سال است
سلام
باتشکر
جانبازان ۵درصد ماده ۸۷ طرح توسعه ششم که دارای مدرک تحصیلی لیسانس هستند و بازنشسته شده اند بعد از بازنشسته جانباز شدند
آیا فکری به حال برگشت به کار آنان شده است

باسلام، وظیفه پزشکان در کمیسیون پزشکی چیست؟ به مجروحیتهایی که در سال ۸۱ مسبق به در صد بوده وامتیاز لحاظ کردند، در سال ۹۷ علی رغم تایید پنج پزشک بنیاد،پزشک ششم که گویا دبیر کمیسیون بود آنها را نپذیرفت ، که بعدا عدم آن ثابت شد. ولی تاثیری در درصد جانبازی من نداشت وکد ابقا وهمان درصد قبلی لحاظ شد. آیا قانون عطف به ماسبق می شود، یکی از مجروحیتهای من شیمیایی بور که در سال ۸۱ با آوردن نامه منطقه آلوده وهمچنین فرستادن بنیاد به کلینیک ویژه، در همان سال مورد قبول واقع شد و رصد از نظر شیمیایی داده شد. یکی از پزشکان ظاهر سازی را از همکاران خود درخواست کرد ، که امتیازات داده شده در سال ۹۷ را حدف ورد تمامی موارد را خواستار شده بود. که بعد از آن ودرخواست پرونده عدم صحت افترا زده شده توسط آن پزشک به وسیله کمیسیون پزشکی مرکز به آن پزشک اعلام شد وبه وی گفته شد هیچ گونه ظاهرسازی در کار نبوده ولی چه فایده کمیسیونی که حداقل ۶۰درصد جانبازی برایم لحاظ شده بود به علت شک وتردید و همچنین توهین هایی که این پزشک در آن روز به من شد وبخاطر حرمت به جامعه پزشکی وهمچنین سن سال آن پزشک چیزی نگفتم. قانون را عطف به ماسبق کرد. وظیفه هر گونه تخلف در پرونده به عده حراست و... می باشد نه پزشک دارای نفوذ هر شخص محترمی که می تواند حق من را طبق مدارک مستند احیا کند حاضرم حتی به قیمت بسته شدن پروندهرجانبازی من برای همیشه. ۴ بار مجروحیت . که سه بار آن در دوران سربازی بوده . ویک بار آن بسیجی داوطلب عملیات فاو. ودر دوران سربازی کمیسیون عالی پزشکی موارد جانبازی را پس کمیسیون تایید کرده اند . آیا قانون به حقوقی که با توجه به قوانین سال ۸۱ به من امتیازاتی داده بودند واز لحاظ قانونی غیر قابل برگشت می باشد( امتیازات داده شده طبق قانون سال ۸۱) آنها بنیاد شهید پس بگیرد. آین مقداری از مشکلات حقیر می باشد، وخیلی مسائل بخاطر اینکه محل بحث آن در این متن گنجانده نمی شود گفته نشده است. ریاست محترم جمهور، ریاست محترم بنیاد شهید، دیوان عدالت و همچنینین اشخاصی که پیگیر این گونه مسائل هستند . از آنها تشکر می کنم..جانباز اهواز منطقه یک ۳۰درصد، ع،م،م با تشکر ازاین رسانه خوب ومردم موفق باشید.
شمابه خدا این جانبازان عصاب روان برسید روز ۸تا قرص عصاب بخوری باز مردم بگن دیوان شمار به خدا شب که نداریم ۲۰درصد چند سال پیش دادن ولی چه از ۱۳ سالگ جبهه بودم شما را به فاطمه زهرا شما کمک کنید مگر خانواده ما انسانیست
سلام
شما می دانید جانبازان اعصاب و روان هرچه سن بالا بره مشکل اعصاب و روانشان بیشتر میشه آیا انصاف هست کف جانبازان اعصاب و روان را جلسه اجتماعی مجلس سال ۹۲ را ۲۵ درصد تصویب کنه هنوز خبری نباشه با حرف و سخنرانی میشه مشکل جانبازان را حل کرد؟ انشاا۰۰۰ طرح توسعه هفتم این مشکل حل بشه
نظر من اینکه از ما گذشت آی کاش بر ما می ماند به این معنا که بنمهای شیمیایی گازهای خردل توسط دشمن بعثی عراق هشت سال دفاع مقدس با گذشت چندین دهه اکنون متوجه شدیم از ما این مشکلات اعصاب و روان گرفتگی عضلات ماهیچه پاها و دستها و دیگر عصای جسمی همراهی دردهای متفاوتی زمان نامشخص واکنش به رویدادهای زندگی روزمره شب روز مختلف زندگی به ما تلخی آزاردهنده سپری شده طی این سالها یجورای خودم رخدادیم کنار آمدیم با موضوع عضاب روان گرفتگی عضلات ماهیچه دردهای بسیار شکنجه های روحی روانی سپری شده آی کاش هزاران برابر افزایش داشت تنها تن جسم روح خود فراتر نمی‌رفت ویا اینکه این موضوع را اطلاع رسانی می شد جانبازان شیمیایی و عضاب روان ازدواج نمی کردند اثر ان به همسر فرزندان انتقال نمی شد
هم اکنون لازم به دادنید آگاه باشید با این تصور زندگی زیر خط فقر سپری می شود مال عنوال حاصل یک عمر جوانی با این حال جانبازی جم آوری برای چنین روزهای محتاج کسی نباشیم باکمال تاسف باید بگویم روزگار نامهربون شد از طرفی مجرمان قانون شکنان ساریق کلاهبرداران از موفقیت ما سواستفاده کردن تمام مال عنوال قارت تخریب کرد ن بردن البته با پشتیبانی برخی افراد خائن در دستگاه های دولتی هستند ناشناس طی یک سال اوایل تا اواخر سال نود هشت پنج پرونده شگوایه توسط یک خانواده سلامت شهروند جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس بدونه حمایت و حامی توانسته دو فرزند پسر و دختر باکرامت با تسهیلات لیسانس دانشگاه آزاد اسلامی تهران به جامعه انقلابی و اسلامی ایرانم برای سازندگی و امنیت آسایش آیندگان بخشی بسیار بسیار کوچک جامعه افتخار بوده ولی متاسفانه یک فرزند پسر با تسهیلات دیبلوم جا مانده است اقدام ظلمین باعث شده آن من نتوانستم هزینه ادامه تحصیل دانشجو ی در دانشگاه آزاد تهران پرداخت کنم اکنون او هم همچو من گنجه خانه نشسته بیکار کاری نداردبا این که هیچ منابع در آمد نداریم خداوند متعال یار یاورمان بوده است اکنون من نه کاسی کدای در دست گرفتم و نه کیسیه برای کسی وبا اورگانی دوخته ام تنها درخواست من اینکه رسیدگی به ظلمین باعث شده یک خانواده به چالش بکشند ومسیر زندگی جوان که قرار بود به جامعه خدمت کند تقر داده اند ثبت سامانه قضاوت است درخواست دوم من از تقاضای رسیدگی حال هوای فرزندان دختر و دو فرزند پسر و همسرم عضاب روان گرفتگی عضلات ماهیچه الایم آن متفاوت در هر یک قابل توجه است میخواهم اطلاع واگاهی پیدا کنم این موضوع ارثی است ویا اینکه علایم شیمیایی گازهای خردل است با تشکر 2449
با سلام چرا جانبازان ماده ۸۷ درخواست افزایش درصد می‌کنند پذیرش نمی شوند عمری نمانده چند سال دیگ باید صبر کرد آیا معنی داره؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi