شناسه خبر : 92751
شنبه 12 شهريور 1401 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

غریبه‌ای در شهر ناسپاسان!

فاش نیوز - بجای مرهم بودن برای زخم دل جانبازان مقدس، با هتک حرمت و تهدید، نمکی بر تاول‌های لاعلاج و زخم دردهای کهنه شده‌اند...

تو از ایکاش‌هایت بی‌نصیبی
تملق ناپذیری و عجیبی 

تو از مردان اهل جنگ بودی 
میان نسل امروزی غریبی!

پدر مقدسم! شمع جانبازی‌ات برای اقتدار و استحکام این نظام مقدس، بدون انتظار، با عشق به ولایت، مصداق شهید زنده اما بی نام سوخت و خانواده‌ات نیز دهه‌های متوالی پروانه صفت با زجر کشیدن از عشق اما با افتخار سوخت. اگر چه امروز حوزه های امنیتی و نظارتی نیز مدال افتخار سکوت را بر گردن خود آویخته اند و قداست جایگاهشان در حفظ آثار و ارزش‌های این نظام مقدس را تقدیم "هتک‌حرمت‌کنندگان" به شان و شخصیت جانبازان نموده اند!
شمع‌ها سوختند اما هنوز نور شمع‌ات به پای این نظام و ولایت سوسو می زند و ما نیز همچنان پروانه‌وار از پیله‌ی انزوای خود رانده شده‌ایم تا به امید و عشقِ پروانه شدن، بمانیم و مانند شمع وجودت فقط پای انقلاب حضرت موعود بسوزیم؛ زیرا معتقدیم که در این کوفه‌ی بی‌صبری، راهی جز چاه شدن برای تنهایی مولایمان امام خامنه‌ای نداریم.
موریانه ها بصیرت و ولایت‌مداری را نشانه گرفته‌اند و در جایگاه کادر درمان، بجای مرهم بودن برای زخم دل جانبازان مقدس، با هتک حرمت و تهدید، نمکی بر تاول‌های لاعلاج و زخم دردهای کهنه شده‌اند تا قرآن‌های روی نیزه بار دیگر تداعی کننده رسیدن قصه به "سر" باشد! اگر چه شاید هنوز دستگاه‌های امنیتی و نظارتی با استعانت از "کل یوم عاشورا کل ارض کربلا" فرهنگ دفاع مقدس را برگرفته شده از مضامین عاشورایی بدانند!

والسلام علی من‌التبع‌الهدی
محمد زارعی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi