شناسه خبر : 93006
پنجشنبه 17 شهريور 1401 , 12:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگه پول وام مسکن داشتم، شما رو میخواستم چی کار!

نبی زاده - اینجانب جانباز ۵ درصد هستم. با این که اصابت ترکش و خمپاره دشمن از ناحیه پهلوی راست زبان صورت وسمت راست بدنم مجروح شدم تائید شده ولی درصد جانبازی بنده همان ۵ درصد سابق است و هیچ مزایایی ندارد.

از همان موقع ناراحتی کلیه و قلب دارم و بدنم داغون شده. بنده یک خانه فرسوده ۷۰سال ساخت دارم. سقفش را موریانه خورده چوب هایش خالی و پوسیده شده. دیوارهایش نم دارد. هربار که تعمیرش می کنم. سریک هفته خراب می‌شود آنقدر در ودیوار خانه ضعیف است که با تعمیر و خورده کاری درست نمی‌شود. بنیاد هم وامی با این شرایط که باید ۵۰۰ میلیون داشته باشم و خانه دیگری بخرم تا۲۵۰ میلیون وام بدهند.

خب بنده اگر همچین پولی داشته باشم بدون دردسر وام گرفتن و برگرداندن با سود بیشتر؛ خانه خرابم را می ساختم.

هم خودم هم همسرم بیمار هستیم.

لذا خواهشمندم برای درصد حقوق جانبازی و مسکنم کمک‌های لازم را مبذول بفرمائید.

اینستاگرام
سلام استفاده از وام مسکن فقط ایثارگرانی امکانپذیر است که مسکن دارند اما قصد تبدیل به احسنت میکنند بنابراین وام مسکن را روی پول خانه خودشان میگذارند. اکنون مبلغ وام مسکن برای رهن مسکن کفایت میکند.
امسال صاحبخانه خانه را فروخته و درحال حاضر مسکن دو اتاق دئیست رهن با هفت میلیون اجاره است. در دوران دولت سازندگی چنین شرایط داشتیم که وضعیت جنگی بود یعنی کل حقوق یکماه را به اجاره مسکن دادیم و برای هزینه زندگی مجبور به کار دوم بودیم حالا به همان شرایط دوران جنگی برگشتیم که کل حقوق یکماه را به اجاره خانه بدهیم و برای امور زندگی کار دوم کنیم با این تفاوت که چند مجروحیت و کهولت سن نیز مزید بر علت شده است.
در تمام منطقه نام امام حسین , طنین انداز است اما متاسفانه از عدالت امام حسین ع خبری نیست در حالی که نام سیدالشهدا ع با عدالت دارای معنی میشود.
سلام
خواستن ، توانستن است البته کمی سختی داره
من سال 96 با وام 85میلیونی بنیاد صاحب خونه شدم
یه اپارتمان 64متری خریدم 220میلیون در تهران
85وام با قسط ماهی 700
80رهن کامل دادم
50 وام مرابحه و.... از بانکهای مختلف گرفتم
5میلیون هم هزینه بنگاه و محضر و ..... شد
خودم حدود 10میلیون داشتم
در خونه اجاره ای بودم
ولی الان به لطف خدا اجاره انجا با اجاره ای که باید بدم یر به یره


برادر عزیز شرایط آنزمان رو با الان مقایسه نکن البته شما درآمد خوبی حتما داشتید ک هم توانستید اجاره خونه بدین هم خرج خونه و هم قسط خونه...۸۰ تومن هم رهنه ک بیست سال هم باید قسط بدین ک نمیتوانید خودتان از منزل استفاده کنید..الان اگر ۶۰ سال داشته باشید در ۸۰ سالگی این چه خواستن توانستنی هست...مگه چند سال عمر میکنیم ک از فکر اقساط و اجاره خونه تا صبح توی بستر غلط افکار رو بزنیم...این خواستن با خواستن بقیه خیلی فرق میکنه که با ۵ میلیون ماهانه..هم اجاره بده.. هم قسط خونه و هزار چیز دیگر.....
برادر عزیز،بازم خدا را شکر همین خونه کلنگی هم داری،بخدا قسم ما از خودمان هیچ نداشتیم،،شما با فروش همین خانه کلنگی حداقل پیش رو دارید،بقیه ش هم وام مسکن بنیاد رو بگیرید و توکل بخدا،، برادر عزیز این وام، وام کمک خرید مسکن هست،وگرنه کدام بانک رو میشناسی،که پول یک خانه کامل رو وام بدهد،دست دست نکن،خانه رو بفروش،بکن آورده ،با وام بنیاد خانه یا آپارتمان بگیر،،اگرم زمین خانه ت جای خوبی هست،،وام ساخت رو بگیر .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi