شناسه خبر : 93020
شنبه 19 شهريور 1401 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشریح برنامه و خدمات موسسه ایثاربه ایثارگران

مدیر عامل موسسه‌ فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گفت: علاوه بر افتتاح دو پروژه‌ اقامتی قم و اردبیل، مراکز ایثار استان‌های ایلام، خوزستان، مرکزی،‌ سیستان و بلوچستان و تهران بزرگ نیز در مسیر تحول قرار دارند.
 
اقدامات موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در جهت ارائه خدمات بهتر به ایثارگران
 به همت موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، در هفته‌ دولت دو مرکز اقامتی در استان‌های اردبیل و قم توسط دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.
حجت‌الله امانی، مدیر عامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره‌ موسسه‌ فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در رابطه با این دستاوردها اظهار کرد: با تلاش‌ اعضای موسسه‌ ایثار و کمک‌های مسئولان بنیاد در تمام زمینه‌ها، شاهد قدم‌های مثبتی جهت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به جامعه‌ی معزز ایثارگری هستیم.
امانی ادامه داد: علاوه بر دو پروژه‌ اقامتی قم و اردبیل که اتفاق‌ بسیار بزرگی در این حوزه جهت خدمات‌رسانی به ایثارگران و ایجاد فرصت‌های جدید‌ شغلی بود، مراکز استان‌های ایلام، خوزستان، مرکزی،‌ سیستان و بلوچستان و تهران بزرگ نیز در مسیر تحول قرار دارند و با نوسازی و تجهیز این مراکز بستر بهتری را برای رفاه جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا فراهم کردیم.
وی خاطرنشان کرد: به زودی خبرهای خوش دیگری نیز در ابعاد مختلف موسسه ایثار خواهیم‌ داشت که اعلام‌ می‌شود و با توجه به استقبال جامعه‌ ایثارگری و آحاد مردم از مراکز ایثار، این روند تلاش شبانه‌روزی ما مستمر خواهد بود تا خدمات‌رسانی مؤسسات ایثار را به حداکثر میزان ممکن برسانیم.
منبع: isaar.ir
اینستاگرام

خدمت مسئولان و مدیران بنیاد شهید اگر ما جانبازان نخواهیم عزیز یا معزز باشیم کی را باید ببینیم؟
تا حالا که عزیز بودی شدیم این! حالا که دیگر نمی خواهیم عزیز و تو دلبرو باشیم دیگر چه می خواهیم بشویم؟
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم ... لطف کرده ما را مس کنید ...
سلام
واقعا درست گفتی برادر ...
یه نامه برای معرفی بانک به بنده دادن و ذکر شده جانباز عزیز و گرامی !!!!
بردم سرپرستی و دادم به دفتردار یه مسئول تا گفتم از بنیاده ! بهم گفت همین نامه سفارشی های ت....ی.....!
خدا گواه ، من فقط به خاطر اینکه کارم خراب نشه فقط خندیدم ....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi