شناسه خبر : 93023
شنبه 19 شهريور 1401 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فاز اقامتی مجتمع ایثار خراسان شمالی افتتاح شد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه چهارشنبه 16 شهریور ماه فاز اقامتی و رستوران مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خراسان شمالی را افتتاح کرد.
 
فاز اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خراسان شمالی افتتاح شد

فاز اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خراسان شمالی به مساحت حدود 2000 متر مربع واقع در طبقات دوم و سوم مجتمع با دسترسی پله و آسانسور با 25 اتاق و ظرفیت 65 تخت‌خواب احداث شده است.
با توجه به اینکه خراسان شمالی و مرکز آن بجنورد به عنوان باب‌الرضا (ع) و در مسیر استان‌های شمالی به مشهد مقدس واقع شده است محل مناسبی برای استراحت بین‌راهی است و ایثارگران عزیز می‌توانند از امکانات مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خراسان شمالی استفاده کنند.
کار ساخت مرکز درمانی و توانبخشی این مجتمع نیز به پایان رسیده و پس از تجهیز  بهره‌برداری شده و ارائه خدمات برای ایثارگران عزیز آغاز خواهد شد.
دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی پس از افتتاح این مجتمع از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و در جریان خدمات‌رسانی به ایثارگران قرار گرفت.

منبع: isaar.ir
اینستاگرام
ما هم میتونیم استفاده کنیم یا باز هم جانبازان 25 درصد به بالا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi