شناسه خبر : 93110
سه شنبه 22 شهريور 1401 , 15:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در آستانه اربعین حسینی

دو جانباز ۷۰درصد دفاع مقدس آسمانی شدند

جانبازان ۷۰ درصد، عباسعلی نمازیان و هدایت‌الله کهن از استان های اصفهان و فارس به فوز شهادت نائل گردیدند....

فاش نیوز - دو جانباز دوران دفاع مقدس پس چهار دهه تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگ تحمیلی در اصفهان و فارس به شهیدان پیوسته و آسمانی شدند.

بنا بر این گزارش، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس «عباسعلی نمازیان» از استان اصفهان بر اثر جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

بر اساس این گزارش، جانباز 70 درصد اصفهانی عباسعلی نمازیان پس از تحمل 42 سال درد و رنج ناشی از مجروحیت در سن 62 سالگی به همرزمان شهیدش پیوست.
پیکر پاک این شهید والامقام دفاع مقدس روز دوشنبه 21 شهریورماه تشییع و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.


جانباز شهید «عباسعلی نمازیان» در سال 1359 در منطقه عملیاتی اهواز براثر اصابت ترکش از ناحیه کمر، شکم و ریه به فیض جانبازی نائل شد.جانباز گرانقدر ۷۰ درصد هدایت‌الله کهن از جانبازان استان فارس در دوران دفاع مقدس پس از تحمل ۴۱ سال رنج جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

شهادت یک جانباز اتان فارس

همچنین جانباز ۷۰ درصد، هدایت‌الله کهن از استان فارس نیز در دوران جنگ تحمیلی پس از تحمل ۴۱ سال مشکلات ناشی از مجروحیت جنگی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
پیکر مطهر این شهید گرانقدر روز دوشنبه ۲۱ شهریور با حضور همرزمان و امت شهید پرور از مقابل ساختمانبنیاد شهید و امور ایثارگر ان شهرستان قیر و کارزین تشییع و در گلزار شهدای این منطقه به خاک سپرده ‌شد.
گفتنی‌ست جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «هدایت‌الله کهن» در دوم دیماه سال ۱۳۶۰ در منطقه گیلانغرب بر اثر اصابت ترکش، دچار قطع پای چپ و جراحت در نواحی شکم و پای راست شده و به فیض جانبازی نائل آمده بود.

به نقل از ایثار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi