شناسه خبر : 93119
سه شنبه 22 شهريور 1401 , 18:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جناب مجتهد، لطفا بررسی کنید

بهروز - سلام بنده فرزند جانباز ۵۰ درصد هستم که بعد ۳ سال قبولی اینبار با تلاش و زحمت فراوان با استعانت از خداوند پیامبر واهل بیت در واحد علوم تحقیفات تهران در رشته مورد علاقه قبول شدم. بعد از مراجعه به دانشگاه و دادن فرم بنیاد، بنده را پذیرش موافقت شهریه به منطقه ۵ و ۲۲ بنیاد فرستادن که در کمال ناباوری گفتند آئین نامه جدید مشمول ۲ مقطع تحصیلی می شود.

جناب مجتهد، جنابعالی که نماینده ما هستید لطفا یکی از اشکالات بخشنامه این است که به تعداد سنوات کارشناسی وارشد ودکتری با شرط معدل اشاره کرده حال بنده که قبلا برابر قانون سابق با احتساب ۳۵ درصد و۵۰ درصد در دوره کارشناسی جمعا ۱۷۰ هزار تومان در ۴ نیمسال تحصیلی و در دوره ارشد با احتساب ۵۵ درصد کمتر از یک میلون تسهیلات و سنوات که مجموع استفاده ۸ نیمسال برابر دوره کارشناسی بوده چرا باید تسهیلات سنوات دکتری که کاربردی با شهریه سنگین بوده استفاده نکنم که این مورد نیازمند تبصره و اصلاحیه دارد.

خواهش دارد این مورد را مورد بررسی قرار دهید. خدا اجرتان دهد!

اینستاگرام
این اقدام دولت در محدود کردن مقاطع تحصیلی به دو مقطع برای دریافت شهریه خلاف صریح قانون است و قابلیت شکایت در کمیسیون ماده 16 و دیوان عدالت اداری را دارد . ضمنا هیت تطبیق مصوبات دولت با قوانین که زیر نظر رییس مجلس است باید این اقدام خلاف را به دولت گوشزد و اصلاح آن را خواستار میشد. اگر ایثارگران که به واسطه این این آیین نامه حقوقشان تضییع می شود و کم هم نیستند به صورت هماهنگ پیگیری کنند ؛ آیین نامه اصلاح خواهد شد و ایثارگران به حقشان خواهند رسید. البته این آیین نامه مغایرتهای قانونی بیشتری دارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi