شناسه خبر : 93152
پنجشنبه 24 شهريور 1401 , 17:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در باره صدور گواهی برای ایثارگران

مرتضی قنبری وفا - اگر سازمان های نظامی مانند ارتش یا سپاه، در صدور گواهی ایثارگران دچار اشتباه شده اند و حال این گروه از جانبازان می بایست سنوات خود را بر اساس این احکام دریافت بدارند، حق و حقوق قانونی آنها که نادیده گرفته شود، چه نهادی باید جبران کند؟

بنیاد شهید هم اظهار می دارد که خود را ملزم می داند که بر اساس گواهی این سازمان های نظامی، احکام حقوقی صادر کند و نمی تواند بر اساس گواهی و شواهد غیرقابل استناد اقدام به پرداخت سنوات کند.

در این بین این جانبازان چگونه باید سنوات خود را دریافت بدارند؟ آنهم پس از سه دهه پس از پایان جنگ اگر بخواهند از هم اکنون از پله اول شروع به کار کنند، برای سه دهه دیگر این جانبازان نمی توانند به حق خود برسند!
 آیا وقت آن نرسیده که این نهادهای نظامی، بنیاد شهید و سازمان های متولی، یک راهکار بدیع و نو در پیش بگیرند که بیش از این، این گروه از جانبازان معطل نمانده و هم اکنون به کمترین حق وحقوق خود دست یابند ...؟!

 

اینستاگرام
با سلام قانون سال 75 و72 مجلس عمل کنند ثانی از زمان مجروحیت ملاک باشد
جنگ و اختلاف و..... بین مسئولین امروز و سابق و خیلی سابق تر!
جنگ قدرت و.....
تاوانش را مظلومان باید بدهند!!!
هشدار !!!
پایان خوشی،،، ندارد.
چرا هیچکس نیست که از حق وحقوق جانبازان دفاع کند مسعولین هم که دارند طبق معمول سلیقه ای عمل میکنند
جنایت و ظلم برمظلوم،، که شاخ نداره!!!
باتوجه به اینکه تعدادمعدودی حانبازنماهستند و به اندازه تعدادانگشتان دست...
نبایدیک جامعه بزرگ مثل جانبازان بزرگوار، زیرسوال بروند!
راهکارهای بهتری هم هست، زیادهم هست.
اگر مدیر و مدبر باشید.
مرگ برضدولایت فقیه
مرگ بر منافقین و کفار...
.....
این کار پایان سرخ دارد!
چرا؟!
چونکه قطعأ نقشه شوم دشمنان است.
دشمنان داخلی و خارجی دست در دست یکدیگر به نتیجه ای رسیده اند و درحال اجرای آن هستند.
دلسوزان نظام مواظب باشند که فریب نقشه نامرئی دشمن را نخورند.
دشمن یا مستقیم و علنی واردمیدان می‌شود، یااینکه به خائنین وجاسوسان پناه می‌برد، و یااینکه نهایتأ نقشه شوم خودرا به دوستانمان تزریق می‌کند و دلدادگان انقلاب، ناخواسته به دام دشمن خبیث افتاده و کار از کار کذشته!!!
آنوقت مسئولیت آقازیادمیشودوچاره را ازایشان بایدجویاشد.
پس آقا را به زحمت نیاندازید وفکرچاره قبل از اتفاق باشید.
دشمنان انقلاب و ولایت، چهل و اندی سال پیش آستین خود ابرای نابودی انقلاب بالا زده اند.
مواظب دستکش مخملی2باشید.
که همیشه راهکار حضرت آقا چاره سازبوده است.
مرگ بر منافقین و کافر...
و...
سلام ، آیا فکر میکنید اهداف بنیاد شامل رسیدن ایثارگران به حق و حقوق خودشان است؟ عملکرد بنیاد طی سالیان دراز اثبات کرده سیاست انقباضی پیش گرفتند یعنی کاهش تعداد ایثارگران و کاهش درصد جانبازی یا بطور کلی کاهش خدمت رسانی بوده است.
البته افرادی وجود دارند که مسئولان بنیاد با توجه به اختیارات نامحدودی که دارند مشمول انواع امتیازات و تسهیلات میشوند که بستگی به سلیقه مسئول مربوط دارد.
متاسفانه علیرغم اینکه با تلاش فاش نیوز عزیز کلیه مشکلات بزرگ و کوچک ایثارگران به اطلاع مسئولان ارشد کشور رسیده لیکن اراده ای برای رفع اشکالات خدمت رسانی وجود ندارد هرچند گاهی مسئولی در سخنرانی یادی از مشکلات ایثارگران کند اما در عمل خدمت رسانی رو به کاهش است.
اخیرا شنیده شد هزینه دانشگاههای غیر انتفاعی و آزاد برای جانبازان بالای 25 درصد و خانواده معزز شهدا پرداخت میشد از ترم جاری قطع شده و پرداخت نخواهد شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi