شناسه خبر : 93153
پنجشنبه 24 شهريور 1401 , 17:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در باره استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

تاج محمد شورابی(مشاور مدرسه) - استخدام فرزندان معزز شهید و جانبازان 70 درصد (وفق ماده 87 برنامه ششم توسعه) که حدودا 2سال پیش (24/1/1400) ثبت نام نموده و همزمان ماده 28 با فاصله ی کم از این تاریخ برگزار شد که در ماده  28 (افراد عادی) از آن زمان توسط آموزش و پرورش دوبار استخدام شده اند ولی فرزندان معزز شهید و 70 درصد همچنان سرگردانند به ویژه تکمیل ظرفیت ها و دستگاه های اجرایی.
از شما بزرگوار تقاضا د ارم که به مسئولان وقت تذکر دهید که علت چیست و چرا فرزندان عزیز، منت کش و یا سرگردان باشند؛ چون شرط اشتغال بنیاد که نادرست می باشد این است که بیمه هم نباید باشند و دانشجو هم نباید باشند که اشتباه است و چندین بار مکاتبه ای و حضوری داشته ام که توجهی نکرده اند و باعث شده که به خاطر قبولی در آزمون بیمه و درآمد موقت خود را به هوای استخدام قطع کند از طرفی هم قبول شده ولی 2سال امروز و فردا شود. از کجا امرار معاش کنند؟
 ضمنا آقای مهندس اوحدی قول داده بود که دو ماه بعد حتما آزمون دوم برای فرزندان شاهد می گذاریم و لازم نیست خیلی عجله کنند؛ ولی در زمان رئیس جدید توجهی نشده است.
توضیح:
1- کسانی که در آزمون 24/1 فرزندان شهید و تکمیل ظرفیت قبول شده اند کلا ابلاغ آنان تا 1ماه دیگر تکمیل شود.
2- آزمون جدید مخصوص فرزندان شهید و 70 درصد ابلاغ گردد تا این فرزندان عزیز سریع استخدام شوند که این حقوق کمک کار آنان می باشد چون همه بی پول هستند و محتاج... استخدام جدید فرزندان شهید 70 درصد باعث می شود در آزمون های دیگر نوبت به فرزندان زیر 70 درصد برسد.

  با احترام: تاج محمد شورابی - مشاور مدرسه

اینستاگرام
سلام جناب شورابی
احتراما یادتون هست به اینجانب گفتید اندکی صبر و تلاش واسه پیروزی جناب رییسی تا مشکلات حل بشه !؟
الان نظرتون چیه ؟
خدمتتون بگم من به روحانی رییس جمهور قبلی رای ندادم ولی بهدجناب رییسی رییس جمهور فعلی رای دادم اما ۱۰۰رحمت به حسن روحانی دیگه به هیچ شخصی نه رای میدم نه اعتماد دارم
چطور در یک نظام مجلس ساز خودشا میزنه دولت ساز خودشا در آخرم چیزی که اصلا اجرا نمیشه قانونه
ابراهیم رییسی خدای وعده دادن دروغ است و شعار عمل به وعده و اعتماد سازی میکند
چه قشنگ گفت کاندیدای مجلس که ایشون ۵ کلاس بیشتر نخنده
بیگارم پدرم جانباز است مدرک تحصیلی دیپلم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi