شناسه خبر : 93173
دوشنبه 28 شهريور 1401 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل رییس بنیاد شهید از جانبازان در پیاده‌روی اربعین

فاش نیوز- حضور با شکوه کاروان ویژه جانبازان متشکل از جمعی از جانبازان قطع نخاعی و ویلچری مورد توجه زائران حسینی در پیاده‌روی اربعین قرار گرفته است.

به گزارش فاش نیوز، حضور گروهی جانبازان معزز که علی‌رغم مشکلات متعدد جسمی و گرمای هوا خود را به کربلای معلی رسانده و در پیاده‌روی اربعین حسینی حضور یافتند جلوه‌ای دیگر به این راهپیمایی بخشیده است.
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز که در پیاده‌روی اربعین حضور دارد با حضور در جمع جانبازان از زحمات و صبر این عزیزان تجلیل کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار صمیمی اظهار امیدواری کرد با استعانت از ائمه اطهار (ع) و شهدای کربلا هر آنچه در توان دارد به کار گیرد تا مشکلات ایثارگران و خانواده‌های آنان در اسرع وقت برطرف گردد.
کاروان سفر اربعین جانبازان با عنوان «لبیک یا حسین» در راهپیمایی اربعین حضور دارد و جانبازان ضمن حضور در موکب‌های نائب الشهید به پویش سراسری "همسفر من" زیارت اربعین به نیابت از شهدا پیوسته و به نیابت از شهدا به زیارت پرداختند.
حضور کاروان ویژه جانبازان و کاروان باشگاه جانبازان شهید مورد استقبال زائران و مسئولان شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین قرار گرفته که در جمع جانبازان حضور یافته و از این ایثارگران تجلیل و تمجید می‌کنند
.

 

منبع: ایثار

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi