شناسه خبر : 93189
پنجشنبه 31 شهريور 1401 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمعی از جانبازان نیروهای مسلح به رئیس بنیاد

همطرازی سربازان با نیروهای پایور را پرداخت کنید

فاش نیوز - حسب قانون، سربازان وظیفه و بسیجیان از کار افتاده کلی پس از 30سال همطراز با نیروهای پایور با دو رتبه بالاتر سنوات، پاداش پایان خدمت دریافت می کنند.

جناب آقای قاضی زاده هاشمی، اینکه در هر جا و مکانی فقط با جانبازان عکس یادگاری بگیرید کار مهمی انجام نداده اید. چرا به وظیفه اصلی خودتان که در قانون آمده است عمل نمی کنید؟ حسب قانون سربازان وظیفه و بسیجیان از کار افتاده کلی پس از 30سال همطراز با نیروهای پایور، آن هم با دو رتبه بالاتر سنوات پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصی جانبازان حالت اشتغال و ماده38 بایستی پرداخت شود. اما با گذشت یک دهه هنوز دنبال احکام آن هستید.

جناب آقای دکتر، در عصر ارتباطات و فناوری هستیم و با زدن یک کلیک به سهولت هر کاری می توان کرد. جالب تر اینکه در جلسات هیئت دولت همه دور یک میز نشسته اید و نامه‌ی فدایت شوم برای همدیگر ارسال می کنید!

جناب آقای دکتر، مگر در قانون - که خوشبختانه حضرت‌عالی چند دوره در مجلس بوده اید و به تمام قوانین اشراف کامل دارید - واگذاری خودرو به جانبازان قید نشده است؟ پس چرا گوش وزیر صمت را نمی گیرید؟ بابا خودرو نیاز مبرم همه جانبازان قطع عضو با هر درصدی است؛ هر چند که جانبازان 70 درصد در اولویت هستند؛ اما چرا اقدام نمی کنید؟

مگر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) نفرموده بودند که "بنیاد شهید افضل نهادهاست"؟ مگر نفرمودند "جانبازان رهبران این نهضتند"؟ مگر امام خامنه ای بارها نفرموده اند که "همه از جنگ فارغ شده اند الا جانبازان و خانواده هایشان"؛ که بدرستی و بحق فرموده است؟

لطفآ کمی تفکر و از تعلقات دنیا دل بکنید و به این بیندیشید که بالاخره بایستی ترک مهمانی نمود و به جایگاه ابدی باید سفر کرد. آیا شما فکر می کنید مرگ فقط به سراغ جانبازان می آید؟ شاید فردایی نباشید و آن وقت هست که "ای‌کاش" گفتن شما شروع خواهد شد! پس لطفاً به خود بیایید. بابا خودرو واقعا نیاز مبرم‌مان می باشد نه وسیله‌ی تجملاتی یا پز دادن به دیگران.

جناب آقای دکتر، سخت است؛ دلم نمی‌اید بگویم کاش به درد ما جانبازان دچار شوید چراکه وجدان‌مان می گوید برای دیگران بد نخواهیم و پیش خدا نفرین شان نکنیم. پس لطفاً دست بجنبانید شایدفردایی نباشد!

التماس دعا جمعی از جانبازان.

اینستاگرام
الموءمن بالاشاره. تمام قوانین جانبازی مخصوصا ازدرصدهای خیلی بالا نا قوانین جانباران معسرین بدون اتکا بجایی باید اگر از تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی گذشته است از همان تاریخ ابلاغ احرایی شود..خدا سایهء شما را از سر ما و مسلمین جهان کم نکنید اگر کسی باید اعتراض کند این عزیزان گرامی از جان گذشته هستند حافظین نظام ولایتی مدار.نه از ما بهتران بی درد.کجای کارید صورت سانحه ؟؟؟؟من در سه مورد ترکش شیمیایی آوار و موج اتفجار بستری و مراجعه به بیمارستان داشته ام شوش پادگان تیپ دو دزفول پایگاه چهارم شکاری بهداری لسکر در گچینه کردستان تزریق آمپول آتروپین بهداری پادگان کرخه و آوار و موج انفجار موشک معروف حمام مسجد جامع دزفول با اینکه اسمم را ثبت کرده ام بعنوان بستری و مراحعه فقط یک بیمارستان غبر دولتی شوش به من مدرک مجروحیت داد.نه شما بگویید کی باید به ما صورت سانحه بدهد.مردم با اساره میگن به مسئولین ما را با لباس بیمارستان با چه رنگی و دست و پای مجروح اینحا دیده ایم پس چرا اسمش نیست؟؟؟چرا سرد شده ایم چرا شما را دروغگو خطاب میکنند. وو بدتر از ان بنیاد با این مراکز بیمارستانی مکاتبه مبکند که فلانی در چه تاریخی به این بیمارستان مراجعه و اعزام شده است. کیا میگن همان ارتشی هایی که من را در بستان در خاکربز پل سابله دیده اند که چه کارهایی کرده ام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi