شناسه خبر : 93212
سه شنبه 29 شهريور 1401 , 12:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه بنیاد مرکز و ساری

شرایط حاد یک جانباز ۷۰ درصد در بیمارستان شفاء ساری

فاش نیوز -  در خرداد ماه سال گذشته، یعنی سال 1400 هنگامی که از بیمارستان خاتم تهران به شهرمان ساری باز می گشتم، جانباز 70 درصدی به نام حبیب‌الله مرادی، به همراه خانواده‌اش با ما همسفر بود و در هنگام بازگشت، صحبت های بین ما شد که متوجه شدم این بنده، خدا مشکلات زیاد و خاصی دارد.

پس از آن با آقای زیبافر، رئیس بنیاد وقت بنیاد شهید شهرمان ساری صحبتی کرددم و فردای آن روز با آقای زیبافر بر بالین این جانباز رفتیم و آقای زیبافر مشکلاتش را جویا شد. قرار گذاشت قسمتی ازمشکلات او را برطرف کند. متاسفانه آقای زیبافر در انتهای سال گذشته بازنشسته شدند و قسمتی اعظم از مشکلات این جانباز برزمین ماند و بنده در تماس هایی که با آقا حبیب داشتم در جریان مشکلاتش بودم.

 آقا حبیب جانباز ۷۰ درصدی است که در لیست پیوند ریه قرار است و شرایط خاصی دارد. وی هنوز حتی تاکنون نتوانسته از وام مسکن خود هم استفاده کند و در سال جاری بسیاری از هزینه های درمانش که زیاد بوده پرداخت نشده؛ ضمن اینکه نیاز مبرم به تخت بیمارستانی در منزل داشتند و توانائی خرید آن را نیز نداشتند. حبیب دستگاه اکسیژن‌ساز برقی یکسره استفاده می کند و برای لحظات قطع برق، یک کپسول 40 کیلویی خریداری نموده که هنوز فاکتورش در دستش باقی مانده و هزینه اش را دریافت نکرده.

 اکنون این جانباز به خاطر این شرایط جسمانی در بیمارستان شفاء ساری بستری می باشد و شرایط خیلی حادی دارد و از بنده درخواست کرده که مشکلاتش را رسانه ای نمایم؛ تا مسئولان بنیاد شهید در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند. مسئولان لطفا" اقدام فرمایند ...!

حبیب‌الله مرادی. جانباز 70 درصد ساری. کد ملی 2092562754

29 شهریور1401

| مرتضی قنبری‌وفا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi