شناسه خبر : 93236
چهارشنبه 30 شهريور 1401 , 13:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رویاهای شیرین شیرین!

همیشه در رویاهایم طوری شهید می شدم که اصلا قابل شناسایی نبودم و به این شکل هیچ‌وقت...

فاش نیوز - روزهای متوالیست که از این سایت به آن سایت، از این وبلاگ به آن وبلاگ، خاطرات جنگ را می خوانم و لحظات دلنشینی را تجربه می کنم. با خاطرات بغض می کنم، گریه می کنم و احساس غرور.
 خاطرات آقای بهمنیار(جانباز احمدرضا بهمنیار) در عین یک‌رنگی، با تمام خاطرات دفاع مقدس یک فرق اساسی داشت و آن ترسیم، فرم، و چگونگی شلیک‌ها، و ملموس کردن واقعی لحظات بود.

مثلا برای من که یک خانمم و در زمان جنگ سن و سالم کم بود و هیچ آشنایی با انواع گلوله و خمپاره ندارم، بسیار تجربه‌ی جالبی بود.

راستی من هم وقتی دوازده سالم بود برای رزمندگان نامه نوشتم و رزمنده‌ای بنام محمد نادبی‌زاده غروب هنگام در جزیره‌ی مجنون برایم جواب نامه را نوشت. سال‌ها نامه‌اش را با جان و دل نگهداشتم؛ تا وقتی ازدواج کردم والدینم آن را با کتاب‌ها و کارت تبریک‌هایی که برایم از جان عزیزتر بودند دور ریختند!
 اما هنوز که هنوز است فراموشش نکرده‌ام و بارها و بارها و بارها برای همسر و فرزندم تعریف کرده‌ام.

همیشه دلم می‌خواست بزرگتر شدم با چفیه صورتم را بپوشانم و شناسنامه ام را دستکاری کنم و صدایم را بم کنم و به عنوان یک آقا به خط بیایم.

چقدر در رویاهایم به همرزمانم کمک کردم؛ چقدر در خیالاتم بهشان آب و وسایل پانسمان رساندم و همیشه در رویاهایم طوری شهید می شدم که اصلا قابل شناسایی نبودم و به این شکل هیچ‌وقت جنسیتم لو نمی‌رفت.
خدایا رویای شهادت را با مرگ خاموش برایم تقدیر نفرما، تمنا دارم عطایم فرمایی بهانه اش با خودت!

اینستاگرام
درود برشما خواهر عزیز ومهربان.
همین که بعنوان یک زن روحیه ی رزمندگی وایثارگری دارید بسیار عالی وروحیه بخش است وقطعا مورد قبول خدای بزرگ ومهربان وشهداء وامام شهداء قرار خواهد گرفت.
حقیر به عنوان یک عضوی کوچک از خانواده ی ایثارگران به جنابعالی بخاطر روحیه ی ایثارگریتان صمیمانه تشکر وقدردانی می نمایم. درپناه خدای بزرگ ومهربان باشید.

نگذاریم علی تنها بماند...
یادمان باشد ولایت فقیه انقضاء ندارد.
دراین شرایط بهترین ایثارگری و روحیه ی رزمندگی داشتن پشتیبان ولایت فقیه بودن است.
برادر کوچک شما
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi