شناسه خبر : 93242
پنجشنبه 31 شهريور 1401 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چند سئوال ایثارگران از معاون تعاون بنیادشهید

یکی از ایثارگران چند سئوال که در واقع می تواند پرسش تعداد بسیاری دیگر نیز باشد از معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرسیده است...

فاش نیوز - با عرض سلام و خسته نباشید. من از خدمت جناب آقای پاکدل چند سئوال دارم:
۱ - چرا قانونی که مصوب سال ۷۲ که صراحتا روشن و شفاف است را رعایت نمی کنید؟ (ق خ ک: قانون خدمات کشوری)
۲ - چرا قوانین جانبازان حالت اشتغال را نیز به درستی اجرا نمی کنید؟ مگر در این قانون خیلی شفاف جانباز را همانند کارمند و نیروهای مسلح بیان نکرده و توضیح نداده که باید احکام و طریقه بازنشستگی‌شان چطور باشد؟
۳ - چرا ماده ۵۱ که رای دیوان عدالت اداری و معوقات آن را دارد اعمال نکرده اید؟
۴ - چرا طبق آیین‌نامه جدید ذخیره مرخصی را حذف کردید، سنوات را از زمان بر قراری محاسبه کردید نه زمان مجروحیت؟

5 - چرا حداقل حقوق کارمند که ۵ میلیون و ششصد هزار است را اجرا نکردید و سه میلیون و پانصد به جانباز می دهید؟ مگر نه که دستور دو فوریتی مجلس است؟

6 - چرا یک جانباز حالت اشتغال با وجودی که درصد جانباری و تحصیلات و خیلی از آیتم ها را دارد، در حداقل حقوق محاسبه می کنید؛ در حالی که یک کارمند رسمی بعد از چند سال سابقه با مدرک دکترا اگر حقوق مدیر عاملی نگیرد، کمتر هم نیست و چرا نه حق مسکن دارد و نه آیتم های دیگر؟
7 - چرا یک جانباز حالت اشتغال با مدرک لیسانس به بالا در آخر بازنشستگی در حداقل حقوق بازنشست شود؟
8 - چرا جانباز حالت اشتغال بنیاد که تازه با دو گروه بالاتر و چه مدرک و چه میزان دریافتی نسبت به یک کارمند حتی از یک کارمند ساده رسمی هم کمتر حقوق می گیرد؟

9 - چرا سن باز نشستگی جانباز را ۳۰ سال پرداخت و ۶۰ سال سن تعیین کردید و باید هر دو را شامل شود در صورتی که در قانون مصوب ۷۲ نوشته ۳۰ سال یا ۶۰ سال سن و حتی ارفاق هم شامل حالش می شود؟
10 - شما بفرمایید ما نه حکم حقوقی شفافی داریم و آیتم ها به این دلیل شامل حال این عزیزان نشده. پس لطفا بفرمایید تا به حال بر چه اساسی حقوق پرداخت می کردید، کجای قانون شفاف نبوده که شما این گونه عمل کردید؟

11 - کجای قانون ابهام داشته که شما آیین‌نامه جدید بازنشستگی و آیین‌نامه ماده ۶۶ در مورد شهریه دانشگاه و شرط معدل را برای یک جانباز قرار دادید؟
اگر سئوالات بنده را جواب دهید من از شما کمال تشکر را خواهم داشت؛ چرا که بنده کلیه قوانین ایثارگران و آرای کمیسیون ماده ۱۶ و همچنین آرای دیوان عدالت اداری و قوانین مربوط به ایثارگران و جانبازان و خانواده های معظم شهدا را مطالعه نموده ام‌.
متشکرم

اینستاگرام
سلام آقای پاک دل دستم به کس نرسید مزاحم شماشدم که مسولی جواب بده هستید .نیازی هستم جانبازقطع نخاعی ازشهریار.این شرط که ماده ۳۸جانبازانش باید ۶۰ساله باشند برای دریافت پاداش بازنشستگی چه عدالتی است .همه همه جانبازان اکثرادرسن مردانگی وبالای بیست یاسی سال جانبازشده واین سرط ۶۰سالگی برای بازنشستگی برایشان صدق می کند ولی هستن جانبازانی مثل بنده درسن ۱۴الی ۱۳سالگی جانبازشده اند آیااین عدالت است که الان باسن ۵۲سالکی که حدوا۴۰سال است قطع نخاع شده اند پاداش نگیرند
خدا ازتون نگذره ان شاء الله، من سراغ دارم یه کارمند بنیاد با ۳۰ سال بازنشستگی تمام این ایتم ها شامل حالش شد !!! جالب اینکه تاریخ حضور بنده در جبهه و اولین مجروحیتم ۵ سال قبل از ایشون بوده ..
واقعا خجالت نمیکشید ؟؟؟؟
من جانباز باید پدرم در بیاد و پاچه خوار ۲۰ نفر رو بکنم تا وامی بگیرم ؟؟؟
ولی به همین کارمند ای بنیاد .... وام کم درصد میدن ...
آقایون کلاهتون رو بزارید بالاتر ...
دم از ایثار و ایثارگر میزنید ... اما چشم ندارید این خانواده رو ببینید و تحمل کنید !
حقوق ما جانبازای حالت اشتغال(انفعال) رو درست کنین اقای قاضی زاده من از سال هفتاد و شش حالت اشتغالم چهار سالم بود مجروح شدم الان 25سال سابقه دارم و 29 سال سن دارم بر اساس تعبیر بنیاد باید چهل سال دیگه سابقه داشته باشم تا بازنشسته بشم .خودتون قضاوت کنین

اخوی به قول معروف ارتش چرا ندارد ! حال اگر باز هم خیلی سوال داری یک کلام ختم کلام تا حالا همین نصف و نیمه پرداخت کردیم ! پس از این همین نصف و نیمه هم قطع میشود! حالا شما برو جلوی مجلس برنامه و بودجه ویا ریاست جمهوری تحصن بکن و روزه بگیر یک کلام سلام ختم کلام . همینه که هست...
مابرای ملت وکشورجنگیده ایم والان هم بندنبال حقمان هستیم و خواهیم گرفت .مادروقتش جانمان رادادیم امثال مانوکرملت وسروران مسولین هستیم.
به نام خداعرض خداقوت جناب آقای پاکدل گرامی به عنوان احدی ازجامعه هدف چندباری خدمت شمانسبت به مشکلاتم به عنوان مسئول ذیربط درخواست اجرای عدالت رادشته ام اماباتاسف هیچ اقدامی
چرا فرزندان جانبازان وازادگان مانند فرزند شهدای عزیز
معافیت مالیات وبیمه بر حقوق انجام نمیشود مگر پدران ما برای دفاع از وطن عزیزمان از جان نگذشتند فرزند جانباز 55درصد و ازاده سالهای دفاع مقدس به رحمت خدا رفته
باسلام خدمت شما برادران وخواهران
خداکمرتان رابشکند ای کسانی که باخانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی دشمنی میکنید آخه این چه بازنشستگی هست که هردو طرف ناراضی هستند نمیتونم درک کنم این رئیس بنیاد خودش جانباز جنگ تحمیلی هست چرایه زره بفکرجانبازان نیست بخدا دارند اعصاب ماجانبازان رابیشترخردمیکنند
درددل زیاده ماازبرخی رفتارهای بنیاد خیلی ناراحت هستیم خودشون تمام امتیازات دارند چندین برابر جانبازان ولی برای جانبازان هیچ ارزشی قائل نیستند
سلام و عرض ادب و احترام به محضر جناب آقای پاکدل، جناب آقای پاکدل عرض شود چرابه قانون تمکین نمیکنید، حضرتعالی خود بارها درمصاحبه هاتون حتی همین سایت وزین فاش نیوز فرموده بودید برای دریافت سنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی جانبازان که متأسفانه ذخیره مرخصی راحذف کردین بماندفرموده بودین 30سال یا60سال این یا رو حال فراموش کرده اید، جناب آقای پاکدل درتمام دنیا حتی کشور خودمون مشاغلی سخت با20سال بازنشسته شده که حقشان هست اماانصافا جانبازان مخصوصا جانبازان 70 درصد که 24ساعته در رنج و عذاب بسرمیبرنددر واقع بایستی جزومشاغل سخت قرار بگیره ولی شماحتی به همون کلمه (یا) پایبند نبوده اید، جناب آقای پاکدل لطفاً بیش از این باعث رنجمان نشویدوازطرفی سال داره تموم میشه لطفاً واگذاری خودرو ها روبه جانبازان خصوصاً جانبازان70 درصد رادستورش راصادرکنیدالبته بازهی امروز وفردانکنید دیرمیشه هرچند الانم دیرشده است لطفاً دست بجبانید، باتشکر جمعی از جانبازان
سلام جانباز عزیز گفتن ونوشتن فایده ای نداره چراکه آقایون کیفشون کوک کوکه مگرفرصت دارندبه فکر جانبازان باشندفقط اینکه هرکس درهرلباس ومنصبی به جانبازان خيانت می کند خدالعنتش کندوازطرفی هرکس در هر لباسی ومقامی به جانبازان رسیدگی میکنندخداوند حفظ شان کند.
سلام

وقت بخیر

علت اینکه به یه عده از ایثارگران حقوق دادین ولی به عده دیگه گفتین پول تموم شده چیست؟!!

مگر همه ایثارگران برابر نیستن؟
سلام.سوالاتت دقیق وبجاست درقانون نوشته همطراز باکادرنیروهای مسلح دراینجابجای۶۰روز۳۰ روزش بریدن.حق پرستاری هارا نصفش زدن بجای تاریخ مجروحیت که قانونی است کردن تاریخ حقوق همه بهمان ظلم میکنند وکاری هم ازدستمان نمیاد واگذارشان به خدا که چنین درحق ما که معلولیم ظلم وحقمان رامی خورند هرکسی یک جورباهمان بازی ورفتار می کنند
همه کارها زیر سر همین پاکدل هست و راه‌های دور زدن قانون رو به روسای بنیاد یاد میده ولی ما هم خدایی داریم خدای بزرگ داد ما رو از روسا و معاونین ضد ایثارگر بنیاد خواهد گرفت اگر بخود نیایید و از کارهای خلاف خود توبه نکنید، مطمئن باشید عاقبت بدی در انتظار شماست.
سلام بنده برای آقای الف میم دوبارمنفی زدم مثبت ثبت شدلطفا اصلاح شود.سپاس
برداران حالت اشتغال
لطفا
هیس
آقای دکتر ناراحت میش.
سلام همرزم و همدردان عزیز
فقط یه سوال ازتون دارم ./.
آیا کسی با نوشتن مشکلش در این مجله،مشکلش توسط مسئولین حل شده؟و یا حداقل مسئولی مشکلاتشو از این طریق(با خوندن این مجله) ازش پرسیده مشکل شما چیه؟
(البته من هم خودم مشکلمو نوشتم ولی ........)
البته اینکه حداقل درد همدیگرو می شنویم و درک هم می کنیم و برای هم غصه می خوریم بد نیست(ابراز همدردی) اما اگه به امید خوندن این مطالب توسط مسئولی هستیم سخت در اشتباهیم./.
البته این جوری مطرح کردن مشکلات هم برای مجله مطلب جور می شه و ما هم از مشکلات دیکدیگر بهتر آگاه می شیم
البته من شک ندارم با روش کار مجله (با این روش که نه سیخ بسوزد نه کباب که سیخ بنیاد است و کباب عزیزان ایثارگر)این مجله هم از خودشونه!!! وگرنه حداقل یکی از مشکلات همه بحث درمان ماست که با این اوضاعی که حداقل قانون مملکت در بحث درمان توسط بنیاد هم رعایت نمی شود (قانون صراحتاًگفته درمان رایگان حالا شما برین قراردادهای بیمه دی را برای ایثارگران بررسی کنید)باید این مجله مسئولین این قسمت از بنیاد را به محاکمه می کشید./. ولی حتی یکبار بنده سراغ ندارم این مجله مسئولی از بنیاد را به چالش بکشد!!! و کارش شده خبر رسانی از آسمانی شدن یکی از عزیزان خدا،که حقیقتاً سالهای پیش این عزیزان آسمانی شده اند و این زمینی ها هستند که خبر ندارن./.
اگه اشتباه می کنم مسئولی از این مجله ما را روشن کند./.
خیلی کم لطفی برادر
فاش نیوز اینهمه ساله مشکلات رو منتشر میکنه و پیگیری هم میکنه
اینهمه مطلب رو نخوندید ؟ فقط خبر اسمانی شدن؟!!!!!!!!!!!!
واقعا جای تعجبه
نیاز به روشنن کردن نیست. خودتون یکم مطالب سایت رو بخونید
سلام برادر عزیز
بنده کم سوادم و نمی توانم پا به پای سواد امثال جناب عالی که الان ظاهراً به جای مسئولین مجله وکیل مدافع آن هستید ما را روشن کنید و یکی از مشکلات ایثارگران که با پیگیری این مجله وزین!!!! به سرانجام رسیده بیان کنید!!!! مسئله درمان 100% رایگان ؟مسئله مسکن؟ مسئله استخدام خود ایثارگران یا فرزندانشان؟ موضوع حل تبعیض در درصد ها؟و ....
وچرا تاییدشدگان واحرازشدگان نیروهای مسلح دربنیادتایید نمیشود وموجی ازخشم رزمندگان رابر میانگیزد
همین که فاش نیوز دراین سالها منعکس کننده مشکلات و درددلهای ایثارگران بوده خیلی ازشون ممنون هستیم. وقتی مشکلات صنفی ایثارگران رسانه ای بشه همه مسئولین می ببنند،حالااگه ترتیب اثرنمیدن به وجدان و انسانیت و تعهدشون بستگی داره. اگه همین رسانه فاش نیوزنبود من وشما چجوری میخواستیم حرفمونو به گوش مسئولان برسانیم؟. من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق.
همین که فاش نیوز دراین سالها منعکس کننده مشکلات و درددلهای ایثارگران بوده خیلی ازشون ممنون هستیم. وقتی مشکلات صنفی ایثارگران رسانه ای بشه همه مسئولین می ببنند،حالااگه ترتیب اثرنمیدن به وجدان و انسانیت و تعهدشون بستگی داره. اگه همین رسانه فاش نیوزنبود من وشما چجوری میخواستیم حرفمونو به گوش مسئولان برسانیم؟. من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق.
برادر گرامی
خیلی ساده است بنده فقط چندتا از دهها مشکل ایثارگران را مطرح کردم حالا جناب عالی و هر برادر دیگری می تونه جواب بده حداقل من خوشحال می شم./.
اینکه فاش نیوز و یا هر رسانه دیگری (البته به دولت هم بستگی داره که کدوم جناح حاکم باشه) در یه سال 365روزه یه بار هم مشکلی از ایثارگران را مطرح کنه که هنر نیست؟؟ اگه یه سایتی و روزنامه ای و یا مجله ای معضلی از این قشر محروم را مطرح کرد و پیگیری هم کرد درسته./. وگرنه همیشه رسانه های داخلی (جناحهای رسمی داخلی مخالف دولت) همیشه برای کم نشان دادن کارهای دولتها این کار رو می کنند./.
باسلام به تمامی نمایندگان مجلس محترم وباسلام به تمام مسعولان دلسوز در بنیاد شهید که دلسوز. واقعی جانبازان ولی متاسفانه بنیاد دفاع کردن از حقوق ایثارگران ناتوان است و حتی ا در بعضی مواقع آیین نامه ها را هم اجرا نمیکند آخر واقعا هر کسی بگید می خندند خودرو 24سال پیش گرفتند کافیست مطمعا مردمبداند که قانون نمی‌دهد مردم کمک میکند دوم پرستاری دانشگاهی حقوق وضعییت استقلال بازنشستگی 35سال به27سال و هیچ کاری که مثبت باشد انجام نمی‌دهند و همیشه میگن عملیاتی تحولاتی برگ به خدا قسم ما عمر نور نداریم ما محتاج یک شب خواب هستیم پلاتین وضعیت پیاده مستجر بی پولی گرفتار انگار امر ما ها سر دوسر دارد یکی برنامه بودجه میرکاظمی ودیگری بنیاد شهید ویکی دولت جناب آقای رعیسی همه گوی باهمند برای ماجانبازان
سلام
چرا حق پرستاری بجای ۵۷ درصد افزایش معادل حداقل حقوق کارگران، ۳۸ درصد افزایش یافت؟
این آقای ایرج دریالعل که این کاهش رو در سازمان مدیریت اعمال کرده سال ۷۴ همکار من بود همونموقع هم با من جانباز و امثال من مشکل داشت و هر روز یه مانعی میتراشید
جامعه ایثارگران و شهیدان زنده را دربیاید؟؟؟؟
مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران دولتمردان تورا خدا بیاید بین خود و خدای خود خلوت کنید چرا ما به مسایل و مشکلات و خواسته های جامعه ایثارگر توجه آنچنانی نداریم بله اکنون در این بحران اقتصادی و افزایش بی حد آور قیمت ها و افزایش کرایه خانه و بیکاری فرزندان جامعه ایثارگران این قشر روزگار سختی را سپری می کنند آنها را دریا بید
الان در همه کشورها از کهنه سرباز ها که در جنگ ها حضور داشتند و مجروح و مصدوم شدند الان دارند به نوه و نتییجه هاشان امکانات رفاهی مالی و درمانی از صفر تا۱۰۰ میدن و دولت هاشون به آنها هم افتخار می کنند ولی در کشور ما ۴۰ سال است از جنگ ۸ ساله ما نگذشته که دولتمردان و مئسولین بنیاد از خواسته های جامه ایثارگر و جانبازان سر باز میزنند و ما شایدم در مواردی به آنها هم بی حرمتی و بی احترامی می کنند آقایان مئسولین اگه همت و تلاش و ایثارگری این افراد نبود حالا معلوم نبود شماها کجا بودین
مئسولین و دولتمردان عزیز خواسته های ایثارگران و شهیدان زنده تاریخ را دریا بید و به قول حضرت امام نگذارید پیشکسوتان جهاد و تاریخ به دست فراموشی سپرده شوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi