شناسه خبر : 93270
پنجشنبه 31 شهريور 1401 , 17:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک افسر جانباز ارتش و چهار بسیجی بدست اغتشاشگران به شهادت رسیدند

یک جانباز ارتش و چهار بسیجی در اغتشاشات شب گذشته بدست عوامل بیگانه به شهادت رسیدند...

فاش نیوز - ارشد نظامی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا از شهادت افسر جانباز ارتش توسط اغتشاشگران و عوامل بیگانه خبر داد.

بنابر گزارش ها، امیر سرتیپ ستاد رضا آذریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه سربازان، افسران و امیران ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو ولایت مداران هستند در خط اول ولایت هستند و در هر شرایطی آماده شهادت هستند.

افسر ارتش در درگیری‌‌های اغتشاشات قوچان به شهادت رسید

امیر سرتیپ آذریان

وی افزود: رزمنده جانباز 50درصد دفاع مقدس از افسران ما در جریان اغتشاشات قوچان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ارشد نظامی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا تصریح کرد: ما همیشه آماده هستیم برای شهادت چرا که شهدا به ما وصیت کردند که حافظ امنیت کشور و دستاوردهای انقلاب ودفاع مقدس باشیم حتی اگر در این راه به شهادت برسیم؛ ما همه سرباز ولایت و و ولایت مدار در ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

امیر سرتیپ ستاد آذریان عنوان کرد: شهید مسلم جاویدی مهر، جانباز50درصد و از تیپ نیروی زمینی ارتش قوچان بود که در حین کمک به متفرق سازی اغتشاشگران این شهرستان به شهادت رسید.

شهید جاو.یدی فر

شهادت ۴ بسیجی به دست اغتشاشگران

شهادت 4 بسیجی به دست اغتشاشگران

در تجمعات غیرقانونی اغتشاشگران طی شب گذشته، سه بسیجی در شهرهای مشهد، قزوین و تبریز به دست داعشی های وطنی، به شهادت رسیدند و یک بسیجی همیار پلیس هم دو شب پیش در شیراز به شهادت رسید.

به دنبال برگزاری تجمعات غیرقانونی در برخی شهرهای کشور در اعتراض به فوت مرحومه مهسا امینی که با ورود ضدانقلاب به صحنه با اغتشاش و تخریب اموال عمومی همراه شد، سه بسیجی شب گذشته در شهرهای مشهد، قزوین و تبریز به دست داعشی های وطنی، به شهادت رسیدند. یک نفر همیار پلیس هم دو شب پیش در شیراز به شهادت رسید.
«عباس خالقی» از حوزه شهید قاسم سلیمانی پایگاه امام رضا(ع) تاکستان قزوین شب گذشته بر اثر شلیک گلوله به شهادت رسید.
همچنین «محمدرسول دوست محمدی» که برای مقابله با داعشی های وطنی در خیابان راهنمایی مشهد حضور داشت، بر اثر ضربات چاقو به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
حسین اوجاقی یکی از بسیجیان تبریز هم با ضرب چاقو توسط داعشی های وطنی به شهادت رسید.

همچنین در پی درگیری‌های ایجاد شده در شامگاه سه‌شنبه 29 شهریور، در شهر شیراز همیار پلیس رضا زارع مویدی به شهادت رسید.

اینستاگرام
خوشا به سعادتشون که در راه مقابله با عمال و فریب‌خوردگان آشوبگر علیه نظام مظلوم جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند؛ خصوصا امیر جانباز ارتش که بعد از یک دوره مجاهدت در جبهه‌های دفاع مقدس و یک عمر شهید زنده بودن و با مشکلات ناشی از مجروحیت و جانبازی زندگی عزتمندانه کردن و در نهایت هم بدست اغتشاشگران و عوامل فاسد بیگانه به شهادت رسیدن و درآمیختن خون پاکش با خون بسیجیان حسن عاقبت و عاقبت‌بخیریست که اولیاءالله آرزویش را می‌کشند.
بی‌شک خون پاک این شهیدان رسواگر فاسدانیست که با تحریک و مزدوری شیطان بزرگ و اذنابش در رسانه‌های خارجی در دفاع از بی‌حجابی و گسترش فساد همراه با فاحشه‌هاو بدکاره‌هاخیابان‌های شهرهای مزین به نام شهدا را ملوث کرده.اند. ان‌شاءالله

اغتشاشات مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور باید بدون محاکمه اعدام شوند.
اغتشاشات بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت هستند و هم سگ دست نشانده آمریکا و متحدانش بوده و هستند.
اغتشاشات اخیر، گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، آمریکا و متحدانش و تروریست های داعش برای ما یکی هستند.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.


روحشان شاد .
وای اگر خامنه ائی حکم جهادم دهد !!!
من جانبازم خیلی هم اعتراض به عمل کرد مسئولین دارم ! اما تا آخرین قطره خونم پای میراث خمینی و جانشین به حقش سید علی هستم .
یاعلی مدد ...
حیدر
آشوب‌گران مورد حمایت آمریکا و متحدانش بدون محاکمه باید اعدام شوند.
شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال هر روز با کمک مالی عربستان و متحدانش به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
صهیون ها و وهابیون از سرود سلام فرمانده و پیاده روی اربعین وحشت زده شده اند.
برای سر و چشم، دست میندازن!
پایان ظلم فرارسیده است.
آنهم بدست ایرانیان غیور، شجاع، دلیر و قدرتمند.
اروپا ننگت باد.
خدا شهدا را رحمت و اجر عظیم عطا کند و به بازماندگان صبر بیشتر و ایمان بیشتر عطا فرماید؛ د آدم میگیرد از اینکه می بیند هموطنی اسیب مالی یا جانی یا روانی دیده؛ چه رسد به اینکه شهید شود و یا بخاطر توطئه ای مقتول جنائی شود؛ یکی از راهها دستگیری و یا کنترل و تعقیب و شناسایی محل زندگی اعتشاشگران یا آشوبگرایان(با معترضان دارای مجوز تجمع و حتی معترضان بدون مجوز تجمع تفاوت دارند) استفاده از سگ است (هر چند از روشهای تلنولوژیک از جمله بهپاد و دوربین های مخفی موجود دایمی و موقت و.... استفاده میشود) سگ آموزش دیده (بخصوص سگ معروف هشتپری و...) توانایی تشخیص کسی که سنگ پرتاب کرده دارد و براحتی میتواند او را به حافظه سپرده و بعدا پی او برود(همراه مامور) و در آن میدان و آنی یا بعدا او را گیر انداخته و زمین بزند؛ حسب برخی منابع تاریخی؛ در جنگ چالدران «سگ های هشتپری» سوار نظام متجاوزان را از اسب پایین کشیده و ناکارآمد میکردند و میشد اسب را غنیمت حساب کرد؛ یادمان باشد ما یک کشور انقلابی هستیم و در حال پیشرفت ؛ و لازمه پیشرفت و انقلابی؛ اعتقاد واقعی به شعار «همیشه و در همه حال یک راه و روش بهتر؛ کم ضررتر؛ ارزانتر؛ با دقت و کیفبت بالاتر وجود دارد)
سلام علیکم
ایثارگران غیرتمند در جنگ تحمیلی اسلحه بدست گرفتند وتاآخرین قطره خون جنگیدند.
شهیدشدند.
جانباز شدند.
آزاده شدند.
رزمنده شدند.
رزمندگان جنگ، همیشه دلاورند.
جانبازان، آزادگان و رزمندگان را مسلح کنید، تا دشمن، حساب کار دستش بیاد.
ما آماده تحویل گرفتن سلاح هایمان هستیم.
خداراشاکریم که هنوز هم در باغ شهادت باز است.
آقاجان فرمان بده که نه جان بلکه جانان تقدیم کنیم.
خدا ازاین اغتشاشگران نگذره که همان کاری را می کنند که داعش کرد. چرا. چون همگی شکمهاشان ازحرام پرشده. نمی فهمند که بد امتحانی پس دادند. غربال شدند ودرصف شیطان قرار گرفتند.
عاشورای 2
لشکریان حسینی
درمقابل یزیدیان زمان
ای مسلمانان بپاخیزیدکه دشمنان اسلام ومسلمین نفسهای آخر را می‌کشند.
گرانی های و فسادهای اقتصادی مردم را جان به لب کرده و به خیابان ها ریخته اند و از این فرصت اغتشاشگران حداکثراستفاده را میکنند پس باید مسولین زنگ خطر نابودی کشور را احساس کنند وبه خود بیایند فقر و فساد اقتصادی کمر مارا شکسته به دادما برسید
بزرگوار شما دو مسئله را با هم مخلوط فرمودید گرانی درسته(برمیگردد به تحریم و بیشتر از آن کم توانی برخی مسئولان و نمایندگان) و غفلت از بهره وری و..؛ فسادهای اقتصادی را هم اغلب فقط آنهایی را می شناسیم که توسط نظام شناسایی و منتشر شده است(پس نظام خاصیت ضد فساد و فساد سیتزی دارد ولی کاملا موفق نیست چون مدیر با لیاقت کافی؛ کم دارد) اینهم درست ؛ و اینکه مردم در فشار و زجر معیشتی میکشند هم درست ؛ ولی بزرگوار مردم خیابان نریخته اند تعدادی معترض و تعدادی مخرب؛ این تعداد را معادل کل مردم خطاب کردند خطاست بله درست میفرمایید باید به داد مردم رسید ولی این اغتشاشات دقیقا زمانی رخ میدهند که گشایشی اقتصادی؛ سیاسی؛ بین المللی و... و یا پیشنهاد سرمایه گذاری سنگین خارجی یا تافق بی قید و شرط و... در ایران در حال رخ دادن باشد؛ و عجیب که هر بار موفق بودند چون سرمایه عی پرنده ترسو هست باید احساس آرامش و امنیت کند تا فرود آید و آشیان بسازد و میدانیم که بدون جلب و جذب سرمایه گذاری های سنگین (بویژه ارزی خارجی) نه پول با ارزشتر میشود و نه اشتغال خارج از انتظاری ایجاد میشود و نه آبادانی و نه رفاه عمومی و.....چندان چشمگیری حاصل میشود مگر با ارتقاء بهره وری که متاسفانه حسادت و فشل سالاری در ایران اجازه ارتقاء بهره وری را نمیدهد
داستان فرمودی
اینها. بهانه نمی‌شود برای اغتشاش
اقدام اخیر آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در کشور توهین به حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم مردم بوده است و هیچ ارتباطی به فوت خانم مهسا امینی هم ندارد و نداشته است.
فقر.فساد.دزدی.وگرانی عامل این اشوبها شده است
خداشهدای اخیر را رحمت کندوبه خانواده هاشان صبر دهد .این آشوبگران چطوردلشان میاد یک انسان رابکشند دولت باید اینهاراشناسایی واعدام کند
نوش جانشون.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi