شناسه خبر : 93281
شنبه 02 مهر 1401 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد شهرستان مبارکه آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد "عبدالرضا عادلی" از رزمندگان و جانبازان شهرستان مبارکه بعد از ۳۶ سال تحمل آلام ناشی از مجروحیت به غافله شهدا پیوست و آسمانی شد.

فاش نیوز - "عبدالرضا عادلی"جانباز 70 درصد و از یادگاران دفاع مقدس پس از سا لها مجاهدت و تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت، سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
 
جانباز شهید «عبدالرضا عادلی» به همرزمان شهیدش پیوست

جانباز 70 درصد "عبدالرضا عادلی" از رزمندگان و جانبازان شهرستان مبارکه بعد از 36 سال تحمل آلام ناشی از مجروحیت به غافله شهدا پیوست و آسمانی شد.
بنا بر این گزارش پیکر جانبازشهید عادلی در آستانه هفته دفاع مقدس روز چهارشنبه 30 شهریور از درب مسجد امام حسین(ع) شهر مبارکه تشییع و در گلزار شهدای محله دهنو واقع در خیابان امام خمینی در کنار دیگر شهدای این خطه به ختاک سپرده شد.
"عبدالرضا عادلی" در سال 1365 در عملیات کربلای 5 در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر گلوله باران و بمباران شیمیایی نیروهای دشمن بعثی از ناحیه چشم‌ها و ریه دچار عارضه شیمیایی و به مقام جانبازی نائل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi