شناسه خبر : 93284
شنبه 02 مهر 1401 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عاملان شهادت بسیجی مشهدی دستگیر شدند

 

عاملان شهادت بسیجی مشهدی دستگیر شدند

فرماندار مشهد گفت: عاملان شهادت بسیجی شهید محمد رسول دوست محمدی شناسایی و دستگیر شدند.

محسن داوری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیکر پاک این شهید گرانقدر که روز چهارشنبه در خیابان راهنمایی مشهد توسط عوامل اغتشاشگر به وسیله ضربات چاقو به شهادت رسیده بود به همراه شهید اغتشاشات قوچان فردا در مشهد تشییع می‌شود.

وی افزود: آیین تشییع پیکر این دو شهید فردا شنبه ساعت 9 صبح از میدان شریعتی مشهد آغاز خواهد شد و با عبور از خیابان دانشگاه، بلوار شهید مدرس و خیابان شهید اندرزگو تا باب الجواد حرم مطهر رضوی بر روی دستان مردم شهید پرور مشهد تشییع می‌شود.

پیش از این عباسعلی صفایی،فرماندار قوچان نیز اعلام کرده بود پیکر شهید مسلم جاویدی مهرکه چهارشنبه توسط عوامل اغتشاشگر در این شهر به شهادت رسیده بود فردا پس از تشییع در مشهد به قوچان منتقل شده و در این شهر تشییع می‌شود.

 این شهید گرانقدر از رزمندگان تیپ ارتش و جانباز 50 درصد بوده است و در حال حاضر پیگیری برای دستگیری عامل یا عوامل شهادت وی ادامه داد.

به نقل از تسنیم

اینستاگرام
به ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت و تبریک عرض میکنم.
ان شاءالله خداوند متعال به خانواده محترم شهیدصبر عنایت کند.
خدا یا صد مرتبه شکرش.خون بی گناه پایمال نشود در این آب گل آلود ی که دشمن جهت فرصت طلبان ایجاد کرده است.
ان شالله که دست منافقان از این کشور کوتاه شود ، هرچه بلا و آشوب و مشکل است از خائنین به این مملکت است. با این آشوبگران باید قاطعانه برخورد کنند.اخیرا آبرو و جان بسیجیان عزیزمان را هدف گرفته اند . خیلی سخت است خدا به خانواده شان صبر دهد .درود بر شهدا و خانواده شان که چنین فرزندان با اخلاصی تربیت کرده اند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi