شناسه خبر : 93305
شنبه 02 مهر 1401 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جواب سربالای بنیاد میبد به جانباز ۷۵درصد

شهیدی- برادر من جانباز 75درصد است و 2سال پیش از طرف بنیاد شهید میبد به خانه داداشم مراجعه و گفتن حواله ماشین به اسمت در آمده است. بخدا از روزی که رفتن تا به امروز خبری از حواله ماشین نیست.

مادرم چند بار به بنیاد میبد رفت و من اسم آنها را می برم تا بدانند از چه شهری میبد در استان یزد هستیم. متاسفانه جواب سر بالا به مادرم دادند. حتی وکیلی در بنیاد شهید تا درب منزل آمده بود و به مادرم گفته بود  که حواله ماشین به شما داده اند و اگر نمی خواهید به قیمت 20 میلیون تومان به من بفروشید. اما مادرم گفته بود شما حواله را دادید که امدید دنبال آن، مگر خودم بچه ندارم که بخوام آن را به او بدهم.

متاسفانه برادرمن 10 سال است که ماشین ندارد و نه به او ماشین  و نه بودجه ای داده اند. حتی مادرم برای وام اقدام کرد اما به او گفته شد نداریم. نمی دانم واقعا پول های مملکت کجا می رود. ایا  هنوز هم سیر نشده اید.

 هر چند که من هرچی فکر می کنم که برای هر فرد داشتن یک خانه، درآمد و ماشین که بتواند با آن زندگی راحتی داشته باشد کفایت می کند. من نمی دانم چرا برخی از خدا بی خبران این همه پول مملکت را  غارت می کنند. اگر چه می دانند قرار است مدتی بعد بمیرند و نمی توانند آن را با خودشان ببرند. بخدا بعضی از آنها  حتی وقتی میمیرند لیاقت این که کفنشون کنند را ندارند.

اینستاگرام
سلام برادر عزیز جانبازعرض شود کوتاه ومفیداینان نه به خدا ایمان دارند و نه به روز رستاخيز اعتقادی و... معلول جنگ
امید ما بالای 50 درصد در رابطه خودرو هیچ امیدی به بنیاد نداریم و دیگر برای ما آکا ه شده برای این درصد تلاشی نمی کند ما که با این شدت مجروحیت مگر خدارا خوش میاد هر کس اگر انقلابی و وطن پرس باشد تلاش میکند چرا که ما را هیچ ماشینی حتی آبه خاطر شدت مجروحیت اخیر داریم سوار نمی کنند ویا تو اتو بوس بعضی ها به ما می خندند اینه که تمام امید ما نمایندگان مجلس محترم است اگر لطف مجلس محترم م نباشد حتی ا ما به فقر بیشتر کشیده میشیم سلام بر حضرت آقا سید عزیزم وسلام برمسعولان دلسوز بنیاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi