شناسه خبر : 93329
شنبه 02 مهر 1401 , 13:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وضع جانبازان طبق درصدهای ۳۰ سال قبل نیست!

جانباز - اینکه درصد جانبازان به روز شود کاری دقیق درست وبسیار بجا می باشد.
جانبازی که 30 تا 40سال پیش در کمیسیون پزشکی مورد معاینه قرار گرفته و درصد گرفته است دیگر آن جانباز امروزی نیست.
شما یک لحظه توجه بفرمایید 30سال یا بیشتر از عمر یک فرد مجروح گذشته وانواع داروهای متعدد ومختلف مرتبط با مجروحیت وغیر مجروحیت مصرف کرده ومی کنداینرا به سن بالای فرد اضافه کنید چه چیزی باقی می ماند؟!!

 مشتی پوست واستخوان یا بدنی ورم کرده واعضاء ناهمخوان بدنی...والبته اعصاب نداشته و هر روز جنگ وناله والباقی قضایا...!! حالا شما کمی هم به خانواده این جانبازان غریب توجه بفرمایید: درد ورنج همسر جانباز را نظاره کنید. همسری که سن بالای خودش باعث مشکلات بدنی فراوانی شده واو بجای تیمار جانباز نیازمند کسی است که خودش را تیمارکند ولی از بخت او هرروز باید با ناله ها. دردها وحتی ناسازگاری های همسرش بسوزد وبسازد...قصه ی فرزندا جانباز جای خودش دارد...باور می کنید گاهی ممکن است خاستگار یک دخترجانباز به خاطر اعصاب نداشته پدردختر که جانباز است ازقید ازدواج با آن دختر جانبز بگذرد.!!! حتی گاهی ممکن است برای پسری که فرزندجانباز است هم این مشکل بوجود بیاید...
اینها همه درد هستند همه رنج هستند برای خانواده ی جانباز بویژه جانبازان اعصاب وروان ولی هیچ مقام ومسئولی بفکر اینها نیست.
مثال ها ومصداق های زیادی دراین خصوص داریم نیازی نیست بگردید فقط به اولین خانواده ی جانباز(جانبازان درصد بالا بخصوص) که دیدین گفتگو کنید همه ی حقایق روشن خواهد شد.

در باب بررسی مجدد درصدها نه تنها بنیاد شهید وامورایثارگران خودش باید اقدام کند وپیگیر باشد حتی باید اقدامات اجباری برای کشاندن جانیازان به کمیسیون ادواری اقدام کند ولی با کمال تاسف وتاثرفراوان بنیاد کاملا برعکس این حقیقت وحق قانونی ایثارگران اقدام می کند.چرا که ایثارگری که خواهان معرفی به کمیسیون پزشکی است با ممانعت های متعدد بنیاد روبرو می شود وحتی تهدید به کسر درصد پزشکی میشوند!!! این یک واقعیت است نه یک پنداشت...

 بنده نوعی خودم چندین بار به بنیاد برای معرفی به کمیسیون درصد مراجعه نمودم کتبا هم به مدیر کل نامه نوشتم ولی تنها جوابی که بنیاد می دهد این است که: به کمیسیون بروید درصدتان کم می کنند.می گویم اشکال ندارد اگر حقم نیست بگذار کم کنند!! می گویند باید مدارک جدیدمجروحیت بیارید!! می گویم مگر جنگ شروع شده که مجددا مجروح شده باشم!!؟
خلاصه 35 سال ازکمیسیون پزشکی درصد ما گذشته وبا انواعی ازدرد و رنج که بسیاری مرتبط با مجروحیت هستند رنج می بریم ولی درصد همان است که هست...و نیاز بسیار ضروری جانبازان به بررسی دوره ای کمیسیون پزشکی درصد بخصوص برای کسانی که مدت طولانی از درصد اولیه آنها گذشته وجوددارد.

اگر گوش شنوایی هست بسم الله

اینستاگرام
دقیقا همینطور است ، ما قرار بود پدرمان را برای تعیین درصد به کمیسیون پزشکی ببریم اما بنیاد ممانعت کرد وبه ما گفتند ممکن است درصد پدرتان را کم کنند !!! ولی ما مطمئن بودیم که وضعیت پدرمان هر روز بدتر میشود اما منصرفمان کردند !! گفتیم اگر حقش نیست خوب کم کنید! همین حالا که زیر ۲۵ درصد است مگر برایش چه کار کردید! خوب بیایید همین درصدش را هم بردارید وخودتان را راحت کنید!! ..اما خودمان هم شک داشتیم نکند یک فاجعه جدید در بنیاد به راه افتاده و از قصد دارند این کار را میکنند!.تا جانبازان را هم دیگر جانباز به حساب نیاورند؛. از دست بنیادی ها باید سر به بیابان گذاشت.... دیگر به هیچ کس اطمینان نیست ، فقط خدا به داد ما خانواده های زیر ۲۵ درصد برسد چه مشکلاتی داریم که شاید یکسری از این مشکلات نگفتنش بهتر باشد.
باسلام، طبق نامه شمارهٔ ۱۲۶۰۴۲مورخ ۱۳۸۶/۱۲/۱ریاست جمهوری کاهش درصد جانبازی ممنوع می‌باشد! اما بنیاد متاسفانه این دروغ را به همه می گویند! به من هم این راگفتند،چون جوابش را دادم ،کارمند کمیسیون درصد سرش را پایین انداخت !اینها ادعای خدمتگزاری به جانبازان را دارند؟!!!
دقیقا همینطور است ، ما قرار بود پدرمان را برای تعیین درصد به کمیسیون پزشکی ببریم اما بنیاد ممانعت کرد وبه ما گفتند ممکن است درصد پدرتان را کم کنند !!! ولی ما مطمئن بودیم که وضعیت پدرمان هر روز بدتر میشود اما منصرفمان کردند !! گفتیم اگر حقش نیست خوب کم کنید! همین حالا که زیر ۲۵ درصد است مگر برایش چه کار کردید! خوب بیایید همین درصدش را هم بردارید وخودتان را راحت کنید!! ..اما خودمان هم شک داشتیم نکند یک فاجعه جدید در بنیاد به راه افتاده و از قصد دارند این کار را میکنند!.تا جانبازان را هم دیگر جانباز به حساب نیاورند؛. از دست بنیادی ها باید سر به بیابان گذاشت... دیگر به هیچ کس اطمینان نیست ، فقط خدا به داد ما خانواده های زیر ۲۵ درصد برسد چه مشکلاتی داریم که شاید یکسری از این مشکلات نگفتنش بهتر باشد.
عجب دولت خوبی، عجب ریس بنیاد خوبی ولی افسوس این دوستان هم روال ظالمانه قبل را دارن. در دولت قبل گفتن بروید دنبال کارتان شما چرا بایداز دولت کمک و رفاه بخواهید آمدن بانک دی بیمه دی و هزاران مرکز رانت راراه اندازی کردنو دریق از یک بازنگری و تسری حقوق جانبازان به کم درصد ها سالها از حقوق خودمو خانواده محروم ماندیم به خاطر 5 درصد و منخوددیدم فردی که جانباز نبودولی 10 و 5 درصد جانبازی گرفت پس کمسیون بر عدالت نیست و نبوده. چرا تا قبل از مرگ ما فکری به حال ما نمی کنید آقای دکتر. کمی به حال ما جانبازان فکری کاری حرکتی و یا نظری اصلاحی و خوب بده این مسند هدیه و امانت خدا است که اگر کار خیریکردی کردی و گرنه پشیمان خواهی شد و در آن دنیا ما از شما سوال می کنیم.
گر صبر کنی زه غوره حلوا سازی.سیستم اشتباه رفته است.تصحیح میشود
برادر کی تصحیح می شود حتما بعد از مرگ جانبازان
ای کاش درصد جانبازان هم مثل حقوق بعضی از وزرا و نمایند گان بروز رسانی شود
فاش نیوز ی های عزیز
سلام ودرود بر شماها

توجه فرمودین در قسمت رای به نظرات روی منفی هم کلیک کنی مثبت اضافه میشه...!!!!
درنظرات پست های دیگر نمیدانم ولی درهمین پست اینشکلیه...!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi