شناسه خبر : 93349
یکشنبه 03 مهر 1401 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا بنیاد تفسیر به رای می کند؟!

فاش نیوز - وقتی بنیاد شهید و کارشناسان محترم آن می فرمایند حداقل حقوق کارمند دو میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان است و فوق العاده ایثارگری را 450 هزاز تومان محاسبه نموده؛ متاسفانه تناقض و شبهه هایی برای ایثارگران بوجود می آید.

بنابراین اولا در اصل به جانباز حالت اشتغال بنیاد مبلغ یک میلیون و 800 هزاز تومان به عنوان پایه می دهید که البته فوق العاده ایثارگریش 450 هزار تومان می شود.

دوما بر این اساس، بنیاد شهید و امور ایثارگران نه رای هیات دیوان عدالت اداری را قبول دارد و نه مصوبه دوفوریتی مجلس - که حداقل حقوق را ۵ میلیون و ششصد هزار تومان تصویب نموده و حتی در مورد جانبازان معسر باید اجرا  شود.- را قبول دارد. در حالی که این حداقل (یعنی پایه حقوق نه مجموع دریافتی ها) شامل آیتم های دیگر مثل حق اولاد و همسر و غیره است.

ثالثا با این دیدگاه میزان مبلغ دریافتی جانباز حالت اشتغال در سنوات و بازنشستگی تاثیرگذار است. بر این اساس یک جانباز حالت اشتغال با این آیتم ها و با دو گروه بالاتر حتی اگر مدرک دکتری داشته باشد، از یک کارمند ساده اداری دریافتی اش کمتر است.

سخن اینکه از عزیزانی که با کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و نمایندگان ملت در حوزه فراکسیون ایثار گری در ارتباط هستند و مسئولان دیوان عدالت اداری خواهشمند است این خواسته را منعکس کنند. همچنین از آنها بخواهند تا هیاتی ناظر تشکیل دهند تا در مورد پرداختی هایی که به جانبازان و ایثارگران داده می شود را مورد بررسی قرار دهند و به صورت شفاف اطلاع رسانی کنند.

اینستاگرام
باسلام واحترام به دوستان شبکه فاشنیوز
طبق انچه امروز ه پخش میشود
درطی ۴۰ سال گذشته اصلاحطلبان
وسلبریتیها و بازیگران صدا وسیما وفوتبالیستها تمام وکامل ثروت کشور را بین خود با هزار رنگ بازی تقسیم کرده اند وجامعه را به فقر مطلق وغرق در فساد ناشی از بیکاری وبی پولی کرده اند از خوردن نان وسیر کردن شکم ازدواج ودرمان خانه خریدن وحتی لباس پوشیدن مخصوصا برای قشر فقیر که ایثارگران مخصوصا جانبازان کمدرصد ورزمندگان قلع قم شده بی درصد همه شده اند یک ارزو و
دولت ومحلس جدید میخوان از این همه درد مقداری بکاهند مسئولان بنیاد شدن کاسه از اش داغتر وجای اصلاحطلبها را برای
ایثارگران وخادمان ودلسوزان کشور پر کرده اند
وحتی مصوبه مجلس را هم اجرا نمیکنند
ایا این از دلسوزی است
ایا مسئولان ایثارگران ومخصوصا جناب مدیر مگر نه رقیب اقای رئیس در انتخابات بود وامروز با کار شکنی و دشمن تراشی برای دولت وزجر وگرسنگی این گروهای نیازمند میخواهد سنگ اندازی کند ومخصوصا در این برهه حساس
امید است اینجوری نباشد ولی باید هوشیار بود چه کسانی تا دیروز دوست بودند ولی جیبشان پرشد همه دشمن شدند
به امید پیروزی حق بر باطل
ای داد از دست بنیاد که خودش بخشنانه خلاف قوانین هم میده
چه رسد به تفسیر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi