شناسه خبر : 93358
دوشنبه 04 مهر 1401 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همزمان با هفته دفاع مقدس

دو جانباز۷۰درصد کرمانشاه و ایلام به شهادت رسیدند

دو جانباز ۷۰ درصد از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از استانهای ایلام و کرمانشاهی پس از سالها مجاهدت و ایثار دعوت حق را لبیک گفتند و به یاران شهیدشان پیوستند.

فاش نیوز - دو جانباز 70 درصد از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از استانهای ایلام و کرمانشاهی پس از سالها مجاهدت و ایثار دعوت حق را لبیک گفتند و به یاران شهیدشان پیوستند.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «مشهدی یادگار علی کرمی» به شهدا پیوست

"مشهدی یادگار علی کرمی"جانباز 70 درصد استان ایلام پس از 38 سال تحمل آلام ناشی از جانبازی روز شنبه 2 مهرماه، در سن 64 سالگی به مقام شهادت نائل آمد.
پیکر این شهیدِسعید با حضور مردم و جمعی از ایثارگرات تشییع و در آرامستان بهشت رضا (ع) شهر ایلام در جوار دیگر شهدای این خطه آرام گرفت.
این جانباز شهید و ایثارگر "مشهدی یادگار علی کرمی"در  25 اسفندماه سال 1363 در جریان بمباران هوایی رژیم بعث عراق مجروح شده بود.

در خبری دیگر، همزمان با هفته دفاع مقدس "محمد دارابی"جانباز 70 درصد شهرستان روانسر در استان کرمانشاه نیز بعد از سالها تحمل درد  به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت شهادت را نوشید و به کاروان شهیدان ملحق شد.

مراسم تشییع و تدفین این جانباز نیز با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، مسئولان و مردم شهید پرور روانسردر زیارتگاه ویس قرنی برگزار شد و پیکر مطهرش در کنار دیگر همرزمانش به خاک سپرده شد.

شهید «محمد دارابی» سال 1366 در برخورد با مین در منطقه عملیاتی شلمچه از ناحیه پای راست دچار مجروحیت شده بود.

 

اینستاگرام
سلام خدا بر پایمردان جبهه حق (( ناز پرورده تنعم نبرد راه به دوست/ عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد)) اگر اغتشاشگران همراه با مزدوران داخلی نگاهی به زیر ساخت های شهرهای عراق و سوریه میکردند و کمی تامل میکردند میفهمیدند که این کفتارهای مرده خوار دلشان برای مردم ایران نسوخته بلکه دل پری دارند از تو دهنی که نظام مقدس جمهوری به آنها زده دارند و حدود ۴۰ ساله سعی میکنند بین اقوام مختلف تفرقه و احساس خود مختاری بیاندازند خوب یادمه در آواخر کربلای ۵ همین شهر بصره عراق مانند ده کوره ای بیش نبود و الان نیز بعد از ۳۷ سال نه پیشرفتی داشته نه زیر ساختی دارد ،کاش انسان های ساده لوح کمی فکر میکردند که لاشخور و کفتار فقط به فکر شکم کثیفشان هستند نه زندگی مردم آنها میخواهند هستی ما را بگیرند داعشی که آمریکا و اسراییل و عربستان و قطر بوجود آوردند و سالها دوره و آموزش های گوناگون و فریبکارانه به این تکفیرهای حیوان صفت دادند صفت خفاش بود مانند چهره ای که در مجامع جهان از خود به جای گذاشته اند و تنها هدفشان از کار انداختن موتور بیدارگری اسلامی ایرانی در جهان بود، اما این معادله و پازل را بد رقم چیدمان کرده بودند و نمیدانستند مردم ایران با کشورهای عربی مرتجع تفاوتی به اندازه کهکشان دارد و به سد محکم ایران به فرماندهی سلیمانی ها برخورد کردند و پوشالی شدند علاوه بر کشورهای اروپایی و عربی ،متاسفانه ژاپن که مدعی انسانیت هست با اندکی مذهبی که دارد حدود ۳۰۰ هزار تویوتا در اختیار داعش قرار داد اما ملت ایران از زمان شکل گیری فلات ایران قهرمانان جهانی چون (( آریو برزن، رییسعلی دلواری،لطفعلی خان زند، جلالالدین خوارزمشاه،شاه عباس صفوی کبیر که بندر گمبرون را از اشغال روباه صفتانی چون انگلیس و هم پیمانش بیرون آورد جهان آرا،متوسلیان،وزوایی،باقری ها، خرازی ها و...در دامن مادران پاکدامن پرورش پیدا میکنند، اعتشاشگران و مزدوران مگر تا کنون چه لطفی از این کشورهای لاشخور و روباه صفت دیده اید که اینطور سینه چاک این قوم شیطانی شده اید به خدا قسم اگر این قوم به اهدافشان البته اگر در خواب برسند شما را مانند زباله به زباله دان میریزند کمی آزادگی از طفلان جنگ بیاموزید.
ایابعدازفوت والدین شهیدمجردحقوق به خواهرمطعلقه شهیدمیرسد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi