شناسه خبر : 93360
دوشنبه 04 مهر 1401 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمدیدجذب اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید فراخوان جذب اعضای هیئت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
 
تمدید فراخوان جذب اعضای هیئت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی
در این اطلاعیه آمده است: فراخوان جذب اعضای هیئت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی تا تاریخ 7 مهرماه سال‌جاری تمدید شد و  متقاضیان شاهد و ایثارگر می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sajed.iau.ir پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات و تکمیل مدارک مدنظر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
در پایان این اطلاعیه آمده است: به تمام متقاضیان شاهد و ایثارگر واجد شرایط، به‌خصوص مشمولین بند «پ» ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه و ماده ۷۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران توصیه می‌شود با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sajed.iau.ir  و با دریافت فایل اعلام نیاز دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
منبع: isaar.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi