شناسه خبر : 93383
دوشنبه 04 مهر 1401 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کازرون در عملیات آزادسازی سوسنگرد خوش درخشید

سردار «کوشکی جهرمی» گفت: کازرون در جنگ تحمیلی نقشی تاریخی ایفا کرد و شهدای بسیاری تقدیم این آب و خاک کرد و عملیات آزادسازی سوسنگرد، همواره تداعی‌کننده نام رزمندگان، شهدا و ایثارگران شهرستان کازرون در ذهن‌ها است.

 

سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز (یکشنبه) مصادف با چهارمین روز از ایام دفاع مقدس در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان کازرون اظهار داشت: کازرون در جنگ تحمیلی نقشی تاریخی ایفا کرد و شهدای بسیاری تقدیم این آب و خاک کرد و عملیات آزادسازی سوسنگرد، همواره تداعی‌کننده نام رزمندگان، شهدا و ایثارگران شهرستان کازرون در ذهن‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چند دهه اخیر اظهار داشت: امنیت و آرامشی که در پرتو آن به این پیشرفت‌ها دست یافتیم مرهون رشادت و ایثار رزمندگان ما در دوران مقدس است.

سردار کوشکی خاطرنشان کرد: دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف و دستیابی به پیشرفت‌های علمی به ویژه در حوزه دفاعی و گسترش روحیه ایثار و شهادت، محصول همان دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: درجنگ هشت ساله دفاع مقدس صدام تنها در برابر ما نبود و جنگی تمام عیار از سوی استکبار در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران بود که چنین جنگی در طول تاریخ جهان بی سابقه است.

این پیشکسوت دفاع مقدس افزود: با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین حماسه دفاع مقدس و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگانمان در آن دوران سراسر نور می‌توان گره‌گشای موانعی شد که بر سر تحقق جامعه اسلامی الهی و حرکت در مسیر تمدن اسلامی قرار گرفته‌اند.

سردار کوشکی همچنین به توطئه‌های متعدد دشمن در ادوار و سالهای مختلف اشاره کرد و گفت: توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هرگز پایان نمی‌یابد زیرا دشمن تحمل موفقیت و پیروزی‌های کشور را ندارد و در این فتنه‌ها به روایت ائمه اطهار(ع) برخی‌ها غربال خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در ادامه ضمن یادآور شدن اهمیت لزوم الگو قراردادن شهدا در همه جوانب زندگی گفت: برای این که امروز بتوانیم در مسیر شهدا قرار بگیریم باید جهاد تبیین را از خانه هایمان، ادارات و همین محیطهای کوچک شروع کنیم.

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi