شناسه خبر : 93418
چهارشنبه 06 مهر 1401 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید خیری: در نماز جمعه شرکت کنید

شهید قاسم خیری سعادتی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «در دعاهاى کمیل و توسل و نماز جمعه شرکت کنید تا از این طریق هم مشتى محکم بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب بزنید.»

 

شهید قاسم خیری: در نماز جمعه شرکت کنید

شهید قاسم خیری سعادتی فرزند بالاخان در بیست و یکم اسفند ۱۳۶۳، در خانواده مذهبی و متدین در بخش قنوات از توابع قم دیده به جهان گشود. وی پس از چندی مجاهدت در جبهه‌های حق علیه باطل در برابر حمله بی‌رحمانه رژیم بعث عراق به میهن عزیزمان، در بیست و یکم اسفند ۱۳۶۳، در منطقه جزیره مجنون بر اثر اصابت تیر به ناحیه سر به درجه رفیع شهادت نائل گشت.   

وصیت‌نامه شهید قاسم خیری سعادتی

«بسم الله الرحمن الرحیم

اولین وصیتى که من دارم به پدر و مادر گرامی‌ام است که شما پدر گرامی راه شهدا که همان راه حسین (ع) است ادامه دهید و شما مادرم همچون فاطمه زهرا (س) صبور باشید و اگر من شهید شدم براى من گریه نکنید بلکه براى على اکبر حسین گریه کنید.

همچنین شما برادران و خواهرانم، از شما برادرانم مى‌خواهم که راه حسین (ع) را ادامه دهید و جبهه‌ها را خالى نکنید و از شما خواهرانم مى‌خواهم زینب این زمان باشید و راه حضرت زینب (س) را ادامه دهید.

شما ملت ایران از شما مى‌خواهم که جبهه‌ها را خالى نکنید و دعا به امام و رزمندگان یادتان نرود و مهدى فاطمه (عج) را یارى کنید و بخواهید هر چه سریعتر رزمندگان اسلام به کربلاى حسینى برسند و ما هم ان‌شاء‌الله تا آخرین قطره خون خود در این راه پیش مى‌رویم.

مطلب دیگر این که در دعاهاى کمیل و توسل و نماز جمعه شرکت کنید تا از این طریق هم مشتى محکم بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب بزنید.

وصیتى مى‌کنم که امیدوارم شما پدر و مادرم انجام دهید، من ۲ سال نماز و روزه بدهکار هستم و امیدوارم که این نماز‌ها را برایم بخوانید و روزه‌ها را هم بگیرید در ضمن مرا در طیب طاهر در میان شهداى دیگر روستا دفن کنید و در همین امید هستم که همه اقوام و دوستان و آشنایان مرا حلال کنند. آن موتورى که دارم شما پدر بزرگوارم را وصى مى‌کنم تا هر کارى خواستى با این موتور انجام دهید.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار/ از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزاى/ رزمندگان ما را پیروزى مطلق عطا بفرما

قاسم خیرى سعادتى»

منبع: فارس

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi