شناسه خبر : 93445
چهارشنبه 06 مهر 1401 , 15:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اغتشاشگران کورند وگرنه...

فرید اسکندری - سلام خدا بر پایمردان جبهه حق ((نازپرورده تنعم نبرد راه به دوست/ عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد))

اگر اغتشاشگران همراه با مزدوران داخلی نگاهی به زیرساخت های شهرهای عراق و سوریه می کردند و کمی تامل می کردند می فهمیدند که این کفتارهای مرده خوار دلشان برای مردم ایران نسوخته بلکه دل پری دارند از تو دهنی که نظام مقدس جمهوری به آنها زده دارند و حدود ۴۰ ساله سعی می کنند بین اقوام مختلف تفرقه و احساس خودمختاری بیاندازند.

 خوب یادمه در آواخر کربلای ۵ همین شهر بصره عراق مانند ده کوره ای بیش نبود و الان نیز بعد از ۳۷ سال نه پیشرفتی داشته نه زیر ساختی دارد. کاش انسان های ساده لوح کمی فکر می کردند که لاشخور و کفتار فقط به فکر شکم کثیفشان هستند نه زندگی مردم آنها. می خواهند هستی ما را بگیرند. داعشی که آمریکا و اسراییل و عربستان و قطر به وجود آوردند و سال ها دوره و آموزش های گوناگون و فریبکارانه به این تکفیرهای حیوان صفت دادند، صفت خفاش بود مانند چهره ای که در مجامع جهان از خود به جای گذاشته اند و تنها هدفشان از کار انداختن موتور بیدارگری اسلامی ایرانی در جهان بود.

 اما این معادله و پازل را بد رقم چیدمان کرده بودند و نمی دانستند مردم ایران با کشورهای عربی مرتجع تفاوتی به اندازه کهکشان دارد و به سد محکم ایران به فرماندهی سلیمانی ها برخورد کردند و پوشالی شدند. علاوه بر کشورهای اروپایی و عربی، متاسفانه ژاپن که مدعی انسانیت است با اندکی مذهبی که دارد حدود ۳۰۰ هزار تویوتا در اختیار داعش قرار داد اما ملت ایران از زمان شکل گیری فلات ایران قهرمانان جهانی چون ((آریو برزن، رییسعلی دلواری، لطفعلی خان زند، جلال الدین خوارزمشاه، شاه عباس صفوی کبیر که بندر گمبرون را از اشغال روباه صفتانی چون انگلیس و هم پیمانش بیرون آورد جهان آرا، متوسلیان، وزوایی، باقری ها، خرازی ها و... در دامن مادران پاکدامن پرورش پیدا می کنند.

اغتشاش گران و مزدوران مگر تا کنون چه لطفی از این کشورهای لاشخور و روباه صفت دیده اید که اینطور سینه چاک این قوم شیطانی شده اند؟ به خدا قسم اگر این قوم به اهدافشان البته اگر در خواب برسند شما را مانند زباله به زباله دان می ریزند. کمی آزادگی از طفلان جنگ بیاموزید.

اینستاگرام
اکنون حدود دو هفته از فوت مرحومه مهسا امینی میگذرد ، ما کاری با علت فوت و عملکرد نیروی انتظامی نداریم و قصد توجیه آنرا نداریم ، بلکه می خواهیم نگاهی به عملکرد رسانه های فارسی زبان خارج از کشور مانند بی بی سی ، اینترنشنال و یا من و تو بیاندازیم ، که در این مدت چه کرده اند! در این مدت این رسانه ها با پوشش ویژه آخرین خبرها ، کوشیده اند با تفاوت قائل شدن این اعتراضات با اعتراضاتی که سابقا" در کشور انجام شده بود ، آنرا متفاوت نشان دهند ، یکی از بزرگترین شعار های آنان این است که اینبار ، این اعتراض را زنان رهبری کرده و در صف اول این اغتشاشات قرار دارند و از حمایت جوامع خارج از ایران سخن می گویند ، به خصوص از سلبریتی های خارجی که با کوتاه کردن موی خود با زنان ایران ، ابراز همزاد پنداری نمودند . آخراین موضوع کجاست؟ یک ماه یا نهایتا" دو ماه دیگر مویشان در می آید ، ضمن اینکه پاییز است و هوا رو به سردی میرود کلاهی به سرشان می گذارند و تمام.! چیزی برای از دست دادن ندارند! آخر کوتاه کردن مو یک سلبریتی در آن سوی دنیا ، چه کمکی به زنان ایرانی می کند؟ حال میخواهد کیم کارداشیان باشد ..!!
از سوی دیگر کشورهای غربی مانند آمریکا هیچکدام موضع رسمی نگرفته و خود آمریکا تنها اعلام کرده : این شرایط داخلی ایران را زیر نظر دارد ، چرا که آنها بیشتر نگران سرنوشت برجام هستند ، که این همه مواد غنی شده اورانیوم در تاسیسات هسته ای ایران چه می شود و با دخالت مستقیم ، باعث خشم بیشتر جمهوری اسلامی ایران نشوند!
برای مثال در پاکستان ، هنگامی که پرویز مشرف کودتا کرد ، پس از اینکه مشخص شد تاسیسات هسته ای پاکستان در امنیت کامل به سر می برد ، کشورهای دیگر پرویز مشرف را به رسمیت شناختند ، آنان ریسک نکرده و نمی توانند نسبت به سرنوشت برجام بی تفاوت باشد! ضمن اینکه بارها به اثبات رسیده ، اعتراضات در ایران هیچگاه فرجام خوشی برای مخالفان ایران نداشته و جمهوری اسلامی ایران همیشه توانسته امنیت کشور را حفظ کند!
مردم ایران نباید سرنوشت خودرو به سرنوشت منافع کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس گره بزنند ، چون تمام این کشورها در وهله اول حافظ منافع خود هستند ، تا حافظ منافع مردم ایران ...!
هرگز ادعاهای فرانسه و متحدانش را نمی‌پذیریم
و این در حالی است که فرانسه همراه با چند کشور دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi