شناسه خبر : 93448
چهارشنبه 06 مهر 1401 , 16:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

‌استاندار کرمان: مردم از وضعیت گلزار شهدای کرمان ‌گلایه دارند

‌استاندار کرمان: مردم از وضعیت گلزار شهدای کرمان ‌گلایه دارند

استاندار کرمان گفت: وجود مشکلات در زیرساخت‌های اولیه گلزار شهدای کرمان بعد از گذشت سه سال از شهادت حاج قاسم قابل قبول نیست.

اولین جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و دیگر مسئولان در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و آرزوی قبولی عزاداری‌ها در دو ماه محرم و صفر اظهار داشت: در معرفی شخصیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی بعد نظامی کمترین وجه آن بوده و حاج قاسم در ابعاد مختلف یک الگو و اسوه است.

وی با بیان اینکه مردمداری حاج قاسم بی‌نظیر است و این شهید بزرگوار به‌دنبال رفع گرفتاری مردم در حوزه‌های مختلف بود، گفت: دشمن اهمیت ترویج مکتب شهید سلیمانی را درک کرده و به همین دلیل دشمنی می‌کند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مردم از وضعیت گلزار شهدای کرمان و مرقد شهید سپهبد قاسم سلیمانی گلایه دارند، افزود: زیرساخت‌های گلزار شهدای کرمان در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه ترافیک، سرویس‌های بهداشتی، آب و برق باید تا سومین سالگرد شهادت حاج قاسم آماده شود.

وی با بیان اینکه راه‌های دسترسی به گلزار شهدای کرمان باید ساماندهی و در قسمت‌هایی تعریض شود، ادامه داد: بعد از گذشت سه سال از شهادت حاج قاسم دیگر قابل قبول نیست که هنوز در زیرساخت‌های اولیه مشکل داشته باشیم.

فداکار با اشاره به اینکه در دو سال گذشته بیماری کرونا را داشتیم اما امسال حتماً جمعیت بیشتری در سالگرد شهادت حاج قاسم به کرمان می‌آید و باید اسکان و پذیرایی از زائران پیش‌بینی شود، گفت: وصیت حاج قاسم به اقشار مختلف جامعه باید تبیین شود و کار تبیین بسیار اهمیت دارد.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه دشمن فکر می‌کرد با ترور حاج قاسم همه چیز تمام و جبهه مقاومت تعطیل می‌شود، اظهار داشت: هر روز دشمن فراخوان علیه نمادهای حاج قاسم در کرمان داشت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری راهیان مکتب حاج قاسم بسیار اثرگذار است و حتماً باید پیگیری شود، گفت: دشمن از ترویج مکتب شهید سلیمانی در دنیا نگران و هراسان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دشمن به راحتی از غفلت ما استفاده می‌کند، بیان کرد: دشمن از غفلت‌های ما در راستای دستیابی به اهداف شوم خود بهره می‌گیرد.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: بعد از برگزاری دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، آسیب شناسی برنامه‌ها در سال گذشته انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب بر مردمی برگزار کردن برنامه‌ها است، گفت: با توجه به آسیب شناسی انجام شده، ساختار ستاد سالگرد شهادت حاج قاسم بازطراحی شده است.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi