شناسه خبر : 93452
پنجشنبه 07 مهر 1401 , 09:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح فرهنگسرا در گلزار شهدای رفسنجان

برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،فرهنگسرای فانوس در گلزار شهدای رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

 

این فرهنگسرا در زیربنای ۷۲۹ مترمربع در  دو بخش اداری و سالن با اعتبار هشت میلیارد ریالی شهرداری رفسنجان، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی و معرفی شهدا در قالب هنر، نمایشگاه، جشنواره، ایده پردازی و... راه اندازی شده است.

افتتاح فرهنگسرا در گلزار شهدای رفسنجان

 امام جمعه رفسنجان در آیین افتتاح این مجموعه فرهنگی گفت: مسائلی که اخیراً اتفاق افتاد  تحریکات دشمن است؛ اگر قرآن را آتش می زنند دشمنانی هستند که روزی پیامبر را سنگ می زدند؛ اما پیامبر با صداقت کلمات قرآن را برای هدایت بشر بیان می کرد و در عین حال به جای نفرین کردن، آن جاهلان و نادانان را دعا می کرد.
 حجت الاسلام اصغر عسکری تصریح کرد:فریب خوردگان دشمن  باید عزاداری ها و پیاده روی میلیونی اربعین را که خاری به چشم دشمنان اسلام است ببینند و در محرم و صفر چیزی جز ولایت مداری و عشق به اهل بیت (ع) ندیدیم. این درحالی است که دشمنان درصدد براندازی این عشق به اهل بیت هستند و عده ای را تحریک می کنند.

سیدحسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان نیز گفت: فرهنگ شهادت و ایثارگری برای نسل جدید باید تبیین شود و این فرهنگسرا می تواند افراد و متولدان دهه های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ را گردهم آورد و مسائل دوران دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت را از نسلی به نسل دیگر منتقل کند.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi