شناسه خبر : 93460
پنجشنبه 07 مهر 1401 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کشورها حافظ منافع خودشانند نه شما!

مرتضی قنبری وفا - اکنون حدود دو هفته از فوت مرحومه مهسا امینی میگذرد، ما کاری با علت فوت و عملکرد نیروی انتظامی نداریم بلکه می خواهیم نگاهی به عملکرد رسانه های فارسی زبان خارج از کشور مانند بی بی سی، اینترنشنال و یا من و تو بیاندازیم، که در این مدت چه کرده اند! 

 در این مدت این رسانه ها با پوشش ویژه آخرین خبرها، کوشیده اند با تفاوت قائل شدن این اعتراضات با اعتراضاتی که سابقا" در کشور انجام شده بود، آنرا متفاوت نشان دهند، یکی از بزرگترین شعار های آنان این است که این بار، این اعتراض را زنان رهبری کرده و در صف اول این اغتشاشات قرار دارند و از حمایت جوامع خارج از ایران سخن می گویند، به خصوص از سلبریتی های خارجی که با کوتاه کردن موی خود با زنان ایران، ابراز همزاد پنداری نمودند. آخراین موضوع کجاست؟ یک ماه یا نهایتا" دو ماه دیگر مویشان در می آید، ضمن اینکه پاییز است و هوا رو به سردی میرود کلاهی به سرشان می گذارند و تمام.!  چیزی برای از دست دادن ندارند! آخر کوتاه کردن مو یک سلبریتی در آن سوی دنیا، چه کمکی به زنان ایرانی می کند؟ حال میخواهد کیم کارداشیان باشد..!!
 

  از سوی دیگر کشورهای غربی مانند آمریکا هیچکدام موضع رسمی نگرفته و خود آمریکا تنها اعلام کرده: این شرایط داخلی ایران را زیر نظر دارد، چرا که آنها بیشتر نگران سرنوشت برجام هستند، که این همه مواد غنی شده اورانیوم در تاسیسات هسته ای ایران چه می شود و با دخالت مستقیم، باعث خشم بیشتر جمهوری اسلامی ایران نشوند!

 برای مثال در پاکستان، هنگامی که پرویز مشرف کودتا کرد، پس از اینکه مشخص شد تاسیسات هسته ای پاکستان در امنیت کامل به سر می برد، کشورهای دیگر پرویز مشرف را به رسمیت شناختند، آنان ریسک نکرده و نمی توانند نسبت به سرنوشت برجام بی تفاوت باشد! ضمن اینکه بارها به اثبات رسیده، اعتراضات در ایران هیچگاه فرجام خوشی برای مخالفان ایران نداشته و جمهوری اسلامی ایران همیشه توانسته امنیت کشور را حفظ کند!

 مردم ایران نباید سرنوشت خودرو به سرنوشت منافع کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس گره بزنند، چون تمام این کشورها در وهله اول حافظ منافع خود هستند، تا حافظ منافع مردم ایران...!

اینستاگرام
ثروت و دارایی کشورها می بایست برای ارامش و امنیت و شادی مردم هزینه شود
نه ایجاد استرس و ترس و نگرانی
سلام ، در طول جریانات اعتشاشات که از سال 76 از کوی دانشگاه آغاز شد موضوعات شخصی را تبدیل را به موضوعات امنیتی کردند تا به نظام اسلامی و ملت ایران ضربات مهلکی وارد کنند گرچه یقین دارند حریف نظام اسلامی نخواهند شد چه برسد به براندازی که در خواب هم نخواهند دید.
در موضوعات چند روز گذشته شاهد بودیم دانشجویانی در دانشگاهها بر علیه نظام اقدام کردند اما همگی برای منافع شخصی بوده اند دانشجویان دانشگاه شریف را تطمیع کردند که سیزدهم مهر لاتاری گرین کارت امریکا برای ثبت نام و اقامت شروع میشود چنانچه دانشجویی بر علیه نظام اقدام کند لاتاری برنده میشود و میتواند در ناسای آمریکا مشغول کار شود در هر حال از دانشجوی نخبه بعید است که چنین فریب بزرگی را باور کنند هرچند رویای امریکایی در تمام دنیا با کارتن خوابها و صفهای طویل برای دریافت غذای رایگان مشخص شده است. دانشجویان نخبه کسانی هستند که با سهمیه ایثارگران وارد دانشگاه شدند اما فریب کشورهای غربی و دشمنان قسم خورده ایران را باور ندارند.
از سوی دیگر در نظر خودم عجیب است چرا خودرو پراید را آتش زدند چرا اماکن عمومی را آتش زدند لیکن یک کاخ یا بنز و بی ام و ده میلیاردی را آتش نزدند.
اگر کمی توجه کنیم دشمنان نظام و ملت ایران فقط با تطمیع افراد ساده لوح و زود باور مثال سلبریتی ها و ورزشکاران مورد دار و دانشجویان و محصلان جوان و نوجوان فریب خوردند تا بلکه دارای گرین کارت شوند یا ایرانیان ساکن خارج از کشور گرین کارت را تمدید کنند.
در حالیکه اقتصاد اروپا و آمریکا دچار افول جدی شده و برآوردها نشان میدهند که طی یک تا دو ماه آینده کشورهای غربی به دوران بدوی باز خواهند گشت چرا برخی افراد ساده لوح با قرار گرفتن مقابل نظام اسلامی دنبال گرین کارت یا تمدید آن برای اقامت در کشورهایی هستند که از هم اکنون با شمع و هیزم انرژی مورد نیاز را تامین میکنند؟
روزهای گذشته مصاحبه با شاغلین در اصناف بازار اروپا گویای بازگشت غرب به دوران بدوی است آنها بجای روشنایی و مصرف برق از شمع و برای گرمایش از هیزم استفاده میکنند چون قادر به پرداخت قبوض چند هزار دلاری و پوندی نیستند.
میدانیم پیشرفتهای سریع و شکفت انگیز در کشورهای غربی فقط با فریب روسای نادان و احمق دولتها و چپاول کشورهای خاورمیانه انجام شده اما نظام اسلامی توانست دستان چپاولگران را قطع کند و کشورهای اسلامی را از چپاول غرب در امان نگهدارد بنابراین دشمنی دولتهای غربی بسیار روشن و واضح است و کسانی که فریب اینگونه بازار گرمی را خوردند واقعا باید جزو ابلهان تاریخ معرفی کنیم.
رهبر معظم انقلاب بخوبی عاملان اعتشاشات را معرفی کرد و پاسخ دندان شکنی همچون گذشته به توطئه ها و خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان داد لذا خداوند متعال را شاکریم که رهبری فوق هوشمند و نابود کننده دشمنان اسلام و مسلمین عطا کرده است.
با سلام رسانه ملی نه خیلی شفاف عمل میکند
چرا یکی نمیاد بگه این چیزایی که جار زدیم به ایثارگران دادیم و میدیم دروغه !!!؟
خودرو ایثارگران
درمان ایثارگران
درصد ایثارگران
مسکن ایثارگران
بند (ب)ماده ۳۵ ایثارگران
تبدیل وضعیت ایثارگران
جایگزینی فرزند بجای پدر جانبازان بازنشسته
اینا همه دروغه
یه کدومش اجرا نمیشه
من فرزند جانباز بازنشسته وزارت دفاع هستم و الان نیروی شرکتی ام
چرا تبدیل وضعیت ایثارگران داخل نیروهای مسلح اجرا نمیشه ؟؟؟!!!!با وجود فرمانده کل قوا ،چرا بر خلاف قوانین اصلا نیروی شرکتی در نیروهای مسلح وجود داره !!!؟حالا چه ایثارگر چه غیر ایثارگر
یه برنامه تلوزیونی بزارید بگید اینا که گفتید دادید و میدید به ایثارگران دروغه
فردا اگر همین شبکهای فارسی زبان خارجی بیان علام کنند که همچین چیزهایی که میگید رو واسه ایثارگران انجام ندادید با کمال پرویی میاین میگید چرا همه اینا انجام شده همه چیم بهشون دادیم
عدالت جان دقیقا" درست میفرمایید .! ولی مقصر شما هستی .! نیستی عدالت ..!!
اگر همین امروز یک جانباز اعتراض کند ، یک لیست از سوی بنیاد منتشر می شود که به این جانباز نخاعی ویلچرعادی و ویلچر مخصوص حمام داده‌ایم ، به این جانباز کپسول اکسیژن دادیم به جانباز عصا و این جانباز دست و پای مصنوعی دادیم و الی آخر ...نبودی عدالت.!
انگار منت گذاشته اند ، تا به کی جانبازان و ایثارگران باید از خود هزینه کنند؟! چرا باید ایثارگران که همگی بالای ۵۰ و ۶۰ سال دارند که هیچ ، فرزندان ایثارگر بیکار باشند و الی آخر ... نبودی عدالت.!
چرا در روز روشن قوانین شفاف ، عمل نمی شود و اگر هرچه شود می گویند این همه قانون برای ایثارگران وجود دارد! قانون کیلویی چند ، وقتی که عمل نمی شود ؟!.. نبودی عدالت.!
حالا که جانبازان و ایثارگران نجابت به خرج می دهند ، با دیوار بلند بی اعتنایی مواجه می‌شوند؟! این دیوار بلند سکوت بی‌اعتنائی ، نفس ما را گرفته.. نبودی عدالت.!
ما اگر می گوییم کشورهای غربی مانند آمریکا و انگلیس به فکر منافع خودشان هستند ، کشور ما هم باید به فکر منافع مردم خود باشد.! اول مردم سپس ایثارگران.. نبودی عدالت.!
اشکال نداره ، باز هم ما کنار می آییم ، برای همین مردم به دل دشمن زدیم و دفاع کردیم .! ایثارگران را با آقا زاده ها برابر کرده اند! غنائم جنگ را آنان بردند ، تیر و ترکش را ما ایثارگران.. نبودی عدالت.!
حالا که بالای سه دهه از پایان جنگ گذشته ، دیگر کی می خواهند به مشکلات ایثارگران رسیدگی کنند؟! سه دهه دیگر؟!. استخوان های ما پودر شده.! حداقل یک نفر باید جواب بدهد ، پس عدالت کجاست ؟! نبودی عدالت.! نبودی عدالت.!عدالت کجایی؟ عدالت کجایی..؟؟
و تا وقتی که شما نیستی عدالت جان همینی که هست .! بی عدالتی ...!!!
متوجه منظورتان از این بودی نبودی نشدم
اما کاراکتر عدالت را انتخاب کردم چون در تمام زندگی سعی کرده ام عدالت را در تمام امور رعایت کنم وخواهان عدالت هستم
اما با وجود افرادی چشم بسته و منفعل ،آقازادها میبرند می دزدند و در آخر یه مشت قانون بی اجرا
در کجای جهان کشوری با این دارایی ها و این امکانات حقوق اداره کارش نصف مبلق کارشناسی شده خط فقر هم نیست
مگه میشه به یکی بگیم تو اگر یه نون داشته باشی فقیری بعد نصف نون رو جیره براش قرار بدیم

حرف من اینه بگید به مردم چیزی به ایثارگران نمیدهند
الان چند ساله میخوان این لگن های داخلی رو به ایثارگها بدهند !!!!
درمان رایگان کجا رفت
مسکن ایثارگران کجا رفت
ترویج ایثار و شهادت کجا رفت !!
خاک بر سر اونی که نونش رو زد تو خون شهدا و خورد
مردان مرد شیر پاک خوردگان این ملت همین ایثارگران هستند
خدا نگهدار همه ایثارگران باشد
من فرزند ایثارگر بخاطر وعده ها و قوانین الکی و سو استفاده تبلیغاتی از ایثارگران از طرف دولت و حضرات ...همینجا میگم پایم اگر روی مار باشد برای اینها و این دولت بر نمیدارم
دست از سر ایثارگرا بردارید تا یجا یه خبری میشه یاد ایثارگرا میفتید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi