شناسه خبر : 93543
یکشنبه 10 مهر 1401 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید ابراهیم‌زاده: ادامه‌دهنده راه شهدا باشید

شهید محمود ابراهیم‌زاده در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اگر من شهید شدم برای من گریه نکنید؛ زیرا که من به گریه شما احتیاج ندارم؛ از شما فقط این را می‌خواهم که ادامه‌دهنده راه شهیدان این انقلاب و اسلام عزیز باشید.»

 

شهید ابراهیم‌زاده: ادامه‌دهنده راه شهدا باشید

شهید محمود ابراهیم‌زاده در سیزدهم شهریور ۱۳۴۲ در شهر قم و در خانواده‌ای مذهبی، مومن و متدین چشم به جهان گشود. این شهید والامقام در نهم آذر ۱۳۶۰، با درگیری مستقیم با دشمن در منطقه بستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مزار این شهید در گلزار شهدای شیخان استان قم است.  

وصیت‌نامه شهید محمود ابراهیم‌زاده

«بسم رب الشهدا والصدیقین

با سلام خدمت امام امت و با درود به شهدای این انقلاب و با سلام به پدر و مادرعزیزم، از پدر و مادر خودم می‌خواهم که از من راضی باشند ومن اگر شهید شدم من را ببخشند و از خدا بخواهید که من را با شهیدان صدر اسلام محشور بگرداند و از خانواده‌ام می‌خواهم اگر من شهید شدم من را درگلستان شیخان به خاک بسپارند.

پدر و مادر عزیزم، خواهران و برادران مهربان ازشما می‌خواهم که اگر من شهید شدم برای من گریه نکنید؛ زیرا که من به گریه شما احتیاج ندارم؛ از شما فقط این را می‌خواهم که ادامه‌دهنده راه شهیدان این انقلاب و اسلام عزیز باشید.

روز تشییع جنازه من را با روز عروسی من یکی بدانید و این یک زندگی معنوی است که من در آن دنیا دارم و این زندگی معنوی را برزندگی مادی ترجیح می‌دهم. در آخر پدر و مادر عزیز خودم و خواهران و برادران عزیزم رامی بوسم. مادرجان، پدرجان، خواهران وبرادران، خداحافظ.»

منبع: فارس

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi