شناسه خبر : 93604
دوشنبه 11 مهر 1401 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تلاش استکبار برای برهم زدن امنیت ایران ناکام ماند

اغتشاش به معنای تعرض به مقدسات، مال و ناموس مردم است و رفتارهای هنجارشکنانه و بدور از انسانیت اراذل و اوباش به هیچ وجه قابل دفاع نیست و جمهوری اسلامی ایران، هرگونه تعرض به مقدسات و مردم بی گناه را تحمل نخواهد کرد و به شدت باید سرکوب شوند.

فاش نیوز- اغتشاشگران باید بدانند که تمام ملت ایران و همه نیروهای نظامی، انتظامی، و امنیتی در مقابل اغتشاش و تعرض به اموال و نوامیس مردم خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد داعشی های داخلی و سلبریتی های وطن فروش، امنیت و آرامش جامعه را برهم بزنند.

نظام سلطه و سیطره شیطانی غرب به دنبال آن است که جریان انقلاب اسلامی در مقابل جریان غربی شکل نگیرد و به همین دلیل همواره می‌کوشند تا ملت ایران، استقلال نداشته و وابسته به غرب باشد؛ انقلاب اسلامی ایران بر اساس اندیشه‌ها و آموزه‌های دینی و اسلامی پدید آمده است و ما شاهد هستیم که دشمنان همواره در حال توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و بدون تردید زنجیره این فتنه‌ها قطع نخواهد شد و ادامه دارد.

استکبار جهانی در طول ۴۳ سال گذشته در مقابل پدیده نورانی و بزرگ انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است و خود را در مقابل این پدیده مهم و نورانی عاجز می‌بیند؛ استکبار جهانی در سال‌های اخیر در مقابل امواج مقاومت اسلامی احساس ضعف و شکست کرده است و حتی بارها نیز شکست را لمس کرده‌ است.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان در مقابل ایران مانع‌های زیادی تراشیدند اما هرگز موفق نشدند.

استکبار جهانی حتی بعد از برجام نیز احساس شکست داشت و به همین دلیل در تمام توطئه‌ها، احساس خسارت و شکست در عمق جانش شکل گرفته است و آن‌ها فهمیدند که بسیاری از مواضع خود را از دست داده‌اند.
دشمنان، تحمل "ایران اسلامی امن" در میان کشور‌های ناامن منطقه را ندارند و به همین دلیل نیز بایدن و شاهزاده کذایی رژیم آل سعود گفته‌ا‌ند که قصد دارند آشوب را وارد خاک ایران کنند. دشمنان برای ایجاد ناامنی در ایران برنامه‌‌ها و توطئه‌های زیادی طراحی کرده‌اند و در همین راستا سرمایه‌گذاری‌های کلانی نیز انجام داده‌اند.

ما نباید از مشکلات داخلی کشورمان غافل شویم، چراکه در این صورت ضربه خواهیم خورد؛ در حال حاضر کشور ما با مشکلاتی در زمینه‌های اقتصادی، اشتغال، اختلاس و ... مواجه است و ما نیز منکر مشکلات نیستیم؛ مسؤولان باید فارغ از مسائل سیاسی مشکلات مردم را حل کنند و در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند. در حال حاضر تلاشی وجود دارد تا عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را بپوشاند.

انقلاب اسلامی ایران برای مردم است.انقلابی که موجب آزادی واستقلال مردم ایران شد و مردم را از سلطه بیگانگان نجات داد، اما متأسفانه در حال حاضر عده ای مزدور و جیره خوار تلاش می‌کنند که عظمت و پیشرفت انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند و می خواهند با هیاهو و تخریب اموال عمومی، رژیم پلید پهلوی را تطهیر کنند.

اعتراض حق قانونی مردم است و بایستی دولتمردان آن را بپذیرند و کرامت معترضان و افرادی که مطالبه دارند باید حفظ شود. دولتمردان نباید از انتقاد ترس داشته باشند بلکه باید به حرف منتقدین در رفع مشکلات توجه کنند و برای برطرف کردن آنان گام بردارند.

اما اغتشاش به معنای تعرض به مقدسات، مال و ناموس مردم است و رفتارهای هنجارشکنانه و بدور از انسانیت اراذل و اوباش به هیچ وجه قابل دفاع نیست و جمهوری اسلامی ایران، هرگونه تعرض به مقدسات و مردم بی گناه را تحمل نخواهد کرد و به شدت باید سرکوب شوند.

در روزهای اخیر با حمایت سلبریتی ها و خائنین به وطن و شبکه های معاند، شاهد اعتراضات مردم بودیم ولی این اعتراضات توسط دشمنان و اجیر شدگان داخلی به اغتشاش تبدیل شد و استکبار جهانی و شبکه های معاند داخلی و خارجی، تلاش کردند با استفاده از لیدرهای داعشی، ایران امن و مقتدر را تبدیل به یک کشور آشوب زده کنند؛ اما مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور به موقع خودشان در صحنه، نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند. مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی، سهامدار واقعی این انقلابند و تا پای جان از آرمان‌های امام راحل و حریم ولایت دفاع خواهند کرد. گروه ها و جناح ها نیز باید بدانند که رهبری معظم، و قانون معیار و ملاک عمل در انقلاب اسلامی است و هرگونه تعرض به جایگاه ولی فقیه و مقدسات خط قرمز ماست.

اغتشاشگران باید بدانند که تمام ملت ایران و همه نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج، در مقابل اغتشاش و تعرض به اموال و نوامیس مردم خواهند استاد و اجازه آشوب و نا امنی را به دشمنان نخواهند داد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده و عقبه های داخلی آنان، بارها سعی کردند که با توطئه و فتنه های مختلف به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما باید بدانند که این انقلاب و نظام، ریشه در باورها، ارزش‌ها اسلامی و قرآنی دارد؛ هم دشمنان خارجی و هم دشمنان داخلی می دانند، این ملت تا آخرین نفس پای رهبری و نظام و دفاع از امنیت مردم خواهد ایستاد و خوابهای پریشانشان را به گور خواهند برد.

ما باید قدرشناس مردمی باشیم که با حضور پر رنگ خودشان این فتنه را ناکام گذاشتند.

| حمیدرضا محمدمرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi