شناسه خبر : 93633
دوشنبه 11 مهر 1401 , 16:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرداخت ۲۶۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ایثارگران قزوینی

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین از پرداخت بیش از ۲۶۷ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه شاهد به ۶۶۸ ایثارگران عضو صندوق در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، بهمن رفیعی با اعلام این خبر افزود: از بین متقاضیان دریافت کننده، ۲۶۶ متقاضی از خانواده شهدا به میزان ۱۱۳ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال و ۴۰۲ متقاضی نیز از خانواده جانبازان به مبلغ ۱۵۳ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین ادامه داد: پرداخت تسهیلات بانکی به اعضای صندوق شاهد، شرایط خاصی نمی‌خواهد و افرادی که عضو این صندوق باشند به راحتی می‌توانند وام دریافت کنند.

وی تصریح کرد: همچنین کارشناسان صندوق و ایثارگرانی که واجد شرایط دریافت تسهیلات هستند هر ماه شناسایی و از طریق تماس تلفنی به آنان اعلام می‌شود تا برای دریافت وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به بنیاد مراجعه کنند.

این مسئول یادآور شد: تسهیلات این صندوق به اعضا، اعم از والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان حقوق‌بگیر بنیاد و همسران جانباز متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.

رفیعی، بهبود وضعیت اقتصادی و درآمدی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از جمله اهداف پرداخت تسهیلات این صندوق اعلام کرد.

منبع: ایلنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi