شناسه خبر : 93661
سه شنبه 12 مهر 1401 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت بنیاد شهیداز نام‌گذاری شهدا در مسابقات ورزشی

اختتامیه مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های تنیس کشور جام شهید «عوض شرافتی» با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر ورزش و جوانان در مجموعه فرهنگی و ورزشی انقلاب برگزار شد.

 

حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران از نام‌گذاری و معرفی شهدا در مسابقات ورزشی «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه اختتامیه مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های تنیس کشور جام شهید «عوض شرافتی» ضمن تشکر از فدراسیون تنیس برای نام‌گذاری این اختتامیه به نام یک شهید اظهار داشت: ما به منظور احترام و بزرگداشت نام این شهید بزرگوار در این مراسم حضور پیدا کردیم و نام و یاد شهدا باعث فرهنگ‌سازی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص ادامه و گسترش نام‌گذاری رویداد‌ها به نام شهدا خاطرنشان کرد: فدراسیون‌های ورزشی این برنامه‌ها را با معرفی شهدا برگزار می‌کنند و خوشبختانه فدراسیون فوتبال این برنامه را شروع کرد و سایر فدراسیون‌ها هم ادامه دادند و بنیاد شهید و امور ایثارگران هم به توسعه این اقدام کمک و از آن حمایت خواهد کرد.

برادر شهید شرافتی نیز در این مراسم گفت: شهید شرافتی مربی ورزش تنیس و از قهرمانان این ورزش بود و برگزاری فعالیت‌های ورزشی به نام شهدا و تشویق جوانان به ورزش در زنده نگه‌داشتن نام این شهدا مؤثر است.

شهید عوض شرافتی مربی تنیس و اسکواش از شهدای دفاع مقدس است که سال ۱۳۳۹ در شهرستان اقلید استان فارس متولد شد و سال ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

دیدار پایانی لیگ برتر تنیس در مجموعه ورزشی انقلاب و میان دو تیم «رعد پدافند ارتش» و «ولسرویسز» برگزار شد که در پایان این دیدار تیم ولسرویسز قهرمان لیگ برتر شد.

جام قهرمانی این مسابقات توسط معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر ورزش و جوانان به تیم قهرمان اهدا شد.

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi