شناسه خبر : 93671
سه شنبه 12 مهر 1401 , 12:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مسئولان با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت می‌شود

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام‌ جمعه چالدران ۱۲ مهر در دیدار با خانواده معظم شهید طاهرقلیزاده، ذبیح‌الله صادقی و عزیز مسلم‌زاده، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان افتخار بوده و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت می‌شود.

وی با بیان اینکه، خانواده معظم شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، ادامه داد: این والدین با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور، کار بزرگ و عظیمی انجام دادند.

امام‌ جمعه چالدران با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای امنیت کشورمان که حاصل خون شهداست، چشم طمع دوخته‌‌اند، اضافه کرد: امنیت زوال‌ناپذیر است، چون در سایه فداکاری و ایثار جوانان این مرز و بوم به دست آمده است.

وی همچنین بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: از این‌ رهگذر و به‌واسطه بصیرت و هوشیاری می‌توان توطئه‌های دشمنان اسلام را در نطفه خنثی کرد.

امام‌ جمعه چالدران همچنین به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: امروزه استکبار جهانی با راه‌اندازی انواع توطئه‌ها سعی می‌کند، به نظام‌اسلامی ضربه وارد کند، غافل از اینکه همه این دسیسه‌ها با هوشیاری و آگاهی ملت ایران اسلامی خنثی خواهد شد.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi