شناسه خبر : 93672
سه شنبه 12 مهر 1401 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک جانباز ۷۰ درصد آسمانی شد

جانباز گرانقدر ۷۰ درصد خیبر صفری از استان خوزستان پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

خیبر صفری از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر پاک این شهید والامقام امروز سه‌شنبه ۱۲ مهر ساعت ۱۵ تشییع و در گلزار شهدای مطهر شهرستان رامهرمز (ع) به خاک سپرده خواهد شد.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان شهید والامقام تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

پاسدار شهید خیبر صفری در ۱۳ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ بر اثر اصابت ترکش به سر و جمجمه و موج انفجار مجروح شد و سرانجام پس از سال‌ها صبر بر رنج مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به مقام شهادت نائل آمد.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi