شناسه خبر : 93677
سه شنبه 12 مهر 1401 , 14:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تصویری از حوادث اخیر

گیمرهای ابله هیزم‌کش سلبریتی‌های کم‌سواد گرین‌کارتی

عجیب است که چرا خودرو پراید را آتش زدند؟ چرا اماکن عمومی را آتش زدند؟ لیکن یک کاخ یا بنز و بی ام وه میلیاردی را آتش نزدند...

فاش نیوز - سلام؛ در طول جریانات اغتشاشات که از سال 76 از کوی دانشگاه آغاز شد موضوعات شخصی را تبدیل را به موضوعات امنیتی کردند تا به نظام اسلامی و ملت ایران ضربات مهلکی وارد کنند. گرچه یقین دارند حریف نظام اسلامی نخواهند شد؛ چه برسد به براندازی که در خواب هم نخواهند دید.
در موضوعات چند روز گذشته شاهد بودیم عده ای از دانشجویان در دانشگاه‌ها بر علیه نظام اقدام کردند اما همگی برای منافع شخصی بود. برخی از دانشجویان دانشگاه شریف را تطمیع کردند که سیزدهم مهر لاتاری گرین کارت آمریکا برای ثبت نام و اقامت شروع می شود. چنانچه دانشجویی بر علیه نظام اقدام کند لاتاری برنده می‌شود و می‌تواند در ناسای آمریکا مشغول به کار شود. در هر حال از دانشجویان نخبه بعید است که چنین فریب بزرگی را باور کنند. هرچند رویای آمریکایی در تمام دنیا با کارتن خواب‌ها و صف‌های طویل برای دریافت غذای رایگان مشخص شده است.

دانشجویان نخبه کسانی هستند که بیشتر با سهمیه ایثارگران وارد دانشگاه شدند اما فریب کشورهای غربی و دشمنان قسم خورده ایران را باور ندارند.
از سوی دیگر عجیب است که چرا خودرو پراید را آتش زدند؟ چرا اماکن عمومی را آتش زدند؟ لیکن یک کاخ یا بنز و بی‌ام ‌دبلیو میلیاردی را آتش نزدند.
اگر کمی توجه کنیم دشمنان نظام و ملت ایران فقط با تطمیع افراد ساده لوح و زودباور مثال سلبریتی‌ها و ورزشکاران مورددار و دانشجویان و محصلان جوان و نوجوان کاری کردند که فریب بخورند تا بلکه شاید دارای گرین کارت شوند؛ یا ایرانیان ساکن خارج از کشور گرین کارتشان را تمدید کنند.
در حالیکه اقتصاد اروپا و آمریکا دچار افول جدی شده و برآوردها نشان می‌دهند که طی یک تا دو ماه آینده کشورهای غربی به دوران بدوی باز خواهند گشت؛ چرا برخی افراد ساده لوح با قرار گرفتن مقابل نظام اسلامی دنبال گرین کارت یا تمدید آن برای اقامت در کشورهایی هستند که از هم اکنون با شمع و هیزم انرژی مورد نیاز را تامین می کنند؟
روزهای گذشته مصاحبه با شاغلین در اصناف بازار اروپا گویای بازگشت غرب به دوران بدوی است. آنها به‌جای روشنایی و مصرف برق از شمع و برای گرمایش از هیزم استفاده می کنند؛ چون قادر به پرداخت قبوض چند هزار دلاری و پوندی نیستند.
می‌دانیم پیشرفت‌های سریع و شگفت انگیز در کشورهای غربی فقط با فریب روسای نادان و احمق دولت ها و چپاول کشورهای خاورمیانه انجام شده؛ اما نظام اسلامی توانست دستان چپاولگران را قطع کند و کشورهای اسلامی را از چپاول غرب در امان نگهدارد. بنابراین دشمنی دولت های غربی بسیار روشن است و کسانی را که فریب اینگونه بازارگرمی را خوردند واقعا باید جزو ابلهان تاریخ معرفی کنیم.
رهبر معظم انقلاب بخوبی عاملان اغتشاشات را معرفی کردند و پاسخ دندان شکنی همچون گذشته به توطئه‌ها و خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان دادند. لذا خداوند متعال را شاکریم که رهبری فوق هوشمند و نابود کننده دشمنان اسلام و مسلمین عطا کرده است.

| محسن ناطق

اینستاگرام
خدمت دوستان فهیم و باسواد این سایت ، سوای هرگونه سوگیری سیاسی و جانبدارانه و حتی گذر از اغتشاشات فعلی داخل کشور، موضوعی در این مطلب اشاره شده عرض می کنیم ؛ با توجه به چند شاخص پایه در اقتصاد در ایالات متحده آمریکا ، که شامل افزایش قیمت سوخت ، افزایش بهره بانکی و افت غیر متعارف قیمت مسکن که اکنون مدتی است بسیار پایین آمده ، بسیاری بر این باورند که نهایتا" در یک سال آینده اقتصاد آمریکا ، دچار یک بحران مالی ، حتی شدیدتر از بحران مالی سال ۲۰۰۸ ، که شاهد سقوط سهام شرکتهای عظیم مالی آمریکا بودیم ، اقتصاد این کشور را فرا خواهد گرفت که نه تنها اقتصاددان ها بلکه ، افراد عادی مجرب ساکن دراین کشور ، آنرا پیش بینی می کنند.
افرادی که بر این باورند که با مهاجرت به آمریکا ، می توانند یک شبه زندگی رویایی در کشور معروف به "کشور فرصت ها" برسند ، دیگر آن شرایط سابق نخواهد بود. لذا از جوانان و نوجوانان کشور خودمان درخواست داریم حال نه آنکه چشم و گوش بسته به حرف ما گوش کنند ، بلکه با چشم باز اطراف خود را نگاه کرده ، بنگرند و بهترین آینده را برای خود رقم بزنند. اگر روزی می شد با لاتاری ، تبعه یا سیتیزن آمریکا خوشبختی خود را تضمین کنند اکنون آن تضمین هیچ اعتباری ندارد.
این صحبت ما بود ، حال خودشان بهترین تصمیم را برای زندگی خود گرفته و صلاح خویش را خسروان دانند.
سلام به همه عزیزانم این حقیر ها لیاقت این را ندارند که در سایه خدا و قران و نظام اسلامی زندگی کنند کی گفته اینا نخبه اند اینا وطن فروش و خائن هستند بگذارید به هر جهنمی میخوان برن برن اگر خدا اراده کند دنیا با همین جوانان حزب‌الهی جلویمان زانو می‌زند اما ما تا کی باید هزینه بدهیم واین ارازل جولان بدهند یا در قوانین ما خلا هست یا اصلا عزمی نیست خدا و امام زمان پشتیبان این مردم و کشور هست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi