شناسه خبر : 93687
چهارشنبه 13 مهر 1401 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر حیا، عفت و پایداری زنان رو به جلو حرکت می‌کند

«وحیدی» گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر حیا، عفت و پایداری زنان رو به جلو حرکت می‌کند.

انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر حیا، عفت و پایداری زنان رو به جلو حرکت می‌کند

«احمد وحیدی» وزیر کشور، در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در سازمان ثبت احوال کشور، که امروز (سه‌شنبه) در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) برگزار شد، با بیان اینکه شهید زنده است و ناظر بر اعمال ما است، اظهار داشت: شهدا خون تازه‌ای در رگ انسان‌ها و جوامع هستند و تاریخ با خون شهید به حرکت در می‌آید.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه انقلاب ما به برکت شهیدان زنده است، خطاب به این شهید گمنام، گفت: شهید عزیز! آرام بخواب و راحت باش؛ چراکه رزمندگانی امروز در این سرزمین هستند که از آن جانانه دفاع می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدافعان امنیت ما بار دیگر در مقابل توطئه دشمنان، معاندان و جریان کفر ایستاده و آن‌ها را ناامید کردند، گفت: بین جوانی که شهید می‌شود و جوانی که با ارزش‌ها مقابله می‌کند، تفاوت وجود دارد؛ چراکه جوانی شهید می‌شود، از ملائک برتر بوده و جوانی که ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارد فرومایه است.

وحیدی با تاکید بر اینکه دشمنان می‌خواهند با ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی در میان به دختران ما، با انقلاب اسلامی مبارزه کنند، بیان داشت: کسانی که شعار‌هایی نظیر «زن، زندگی، آزادی» درست کردده و سر می‌دهند، شنیع‌ترین صحنه‌ها را برای دفاع از زنان به وجود آورده و آزادی را در بی حجابی و بی حیایی زنان می‌بینند؛ درحالی که امروز انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر حیا، عفت و پایداری زنان رو به جلو حرکت می‌کند.

وزیر کشور دشمنان را در پی برچیدن حجاب و عفاف در جامعه برای ایجاد ضعیف در میان ملت عنوان کرد و گفت: اغتشاشات و کسانی که به دشمن در پیشبرد اهداف آن کمک می‌کنند و همچنین کسانی که از طراحی‌های خباثت‌آمیز دشمن پیروی می‌کنند، اندک هستند.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi