شناسه خبر : 93698
پنجشنبه 14 مهر 1401 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)

راهپیمایی باشکوه یاران مهدی(عج) یاوران رهبری در شمیرانات برگزار شد

راهپیمایی مردمی «یاران مهدی(عج)، یاوران رهبری» در محکومیت اغتشاشات اخیر، پاسداری از ارزش‌های اسلامی و تجدید بیعت با امام عصر(عج) با حضور مردم شمیرانات، وزیر امور خارجه، معاون هماهنگ‌کننده ارتش و سایر مسئولان عصر چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) از میدان تجریش تا میدان چیذر تهران برگزار شد.

به گزارش فارس، این راهپیمایی با حضور دسته‌های عزاداری، اقشار مختلف مردم شمیرانات، وزیر امور خارجه، معاون هماهنگ‌کننده ارتش و سایر مسئولان در محکومیت اغتشاشات اخیر و تجدید بیعت با امام عصر(عج) از میدان تجریش شروع شد و تا میدان چیذر ادامه داشت.
مردم مومن و انقلابی شمال تهران در این مراسم ضمن سوگواری و عزاداری برای یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت، اغتشاشات اخیر و جنایات فتنه‌گران را محکوم کردند.
شرکت‌کنندگان در راهپیمایی، همچنین با سر دادن شعارهایی از زحمات نیروی انتظامی تشکر کرده و حمایت خود را از این قشر پرتلاش اعلام کردند.
پس از پایان مراسم راهپیمایی، مردم شمیران در آستان امامزاده علی‌اکبر چیذر به عزاداری و سوگواری پرداختند و حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی سخنرانی و مداحان اهل‌بیت(ع) به ذکر مصیبت پرداختند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم حضور داشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi