شناسه خبر : 93973
پنجشنبه 21 مهر 1401 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چند جمله با پدر مهسا امینی؛ کاش این همه دروغ نمی‌گفتید

مردم ایران حق دارند از آقای امجد امینی بپرسند که اگر دختر شما عزیز بود که حتماً همینطور بود، آیا برای جان دیگران همینقدر دغدغه قائل بودید؟

چند جمله با پدر مهسا امینی؛ کاش این همه دروغ نمی‌گفتید

دو شب پیش برای اولین‌بار فیلم حضور پدر مهسا امینی در بیمارستان و بر بالین وی منتشر شد. در این فیلم مشخص شد که در همان یکی دو روز اول مقام قضایی از آقای امجد امینی پدر مهسا می‌خواهد بدن دخترش را بررسی کرده و ببیند آیا آثاری از ضرب و شتم بر روی آن وجود دارد یا نه؛ که پدر وی وجود آثار ضرب و شتم و شکنجه را رد می‌کند.

چند نکته اینجا قابل ذکر و تأمل است؛ یکی اینکه ماجرای تلخ فوت خانم مهسا امینی موجب ناراحتی قاطبه ایرانیان شد و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی خود به آن اشاره داشتند و سایر مسئولین اعم از سران قوا بر پیگیری دقیق و موشکافانه‌ی ماجرا تأکید و کار را دنبال کردند و نتیجه‌ی پزشکی قانونی هم روز جمعه هفته‌ای که  گذشت برای همگان منتشر شد.

نکته مهم اما این است که آیا بهتر نبود پدر و خانواده مهسا امینی بعد از درگذشت غمناک دخترشان، از همان ابتدا به جای انکارهای بلاوجه و برخی کذب‌گویی‌ها، مواردی که در فیلمِ منتشرشده گفته‌بودند را بیان می‌کردند؟ در این‌صورت شاید بخش مهمی از این اتفاقات در این بیش از 20 روز گذشته رخ نمی‌داد و جان انسان‌های دیگری گرفته نمی‌شد و خانواده‌های بیشتری عزادار نمی‌شدند.
در این ایام بسیاری از مدافعان امنیت و حتی مردم آسیب‌های جانی و غیرقابل بازگشت دیدند؛ برخی اموال عمومی تخریب و به آتش کشیده شده، قرآن و مقدسات مورد اهانت قرار گرفت و چادر از سر برخی کشیده شد.

از جمله دیگر اقدامات تلخی که دل هر انسانی را به درد می‌آورد، آتش‌زدن یک پلیس بود که در این اغتشاشات و به‌دست عوامل منافقین و آشوبگران انجام گرفت.

در این‌میان رسانه‌های خارجی و ضد ایران با موج‌سواری بر ماجرای فوت مهسا امینی و با برانگیختن احساسات مردم و با استفاده از عوامل خود در داخل، دست به اقدامات امنیتی و آشوب‌گرایانه زدند.

شکل گیری این اتفاقات فضا را برای گروهک‌های تجزیه طلب نیز باز کرد تا تمام تلاش خود را برای ناامن کردن کشور خصوصا در شهرهای کردنشین –که مهسا امینی هم به همانجا تعلق داشت- به کار بگیرند که همین مسئله موجب بروز آشوب و اغتشاش در برخی شهرهای غربی کشور نیز شد.

حال سوال از آقای امجد امینی پدر مهسا امینی این است که شما که از همان روز اول واقعیت را می دانستید و به همراه مقام قضایی پیکر دخترتان را دیدید و متوجه دروغ بودن مسئله ضرب و شتم و شکنجه او شدید، آیا بهتر نبود همان ابتدا واقعیات را می گفتید و هرروز اظهارات متناقض شما در رسانه‌ها منتشر نمی شد؟

شاید به راحتی نتوان گفت که حتی اگر آقای امجد امینی همه‌ی واقعیت را می‌گفت هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد؛ چرا که همانطور که برخی عناصر سازمان‌دهی‌شده آشوب‌ها گفتند، موضوع مهسا امینی برای آنها فقط یک بهانه بود. لذا نمی‌خواهیم اینطور ساده‌سازی کنیم که اگر آقای امجد امینی همه ماجرا را می‌گفت هیچ آشوبی نمی‌شد، امّا حتماً صحنه بسیار شفاف‌تر بود و عموم مردم دچار شبهه نمی‌شدند و به احتمال بسیار فراوان خیلی از این خون‌های مدافعان امنیت نیز ریخته نمی‌شد.

لذا مردم ایران حق دارند از آقای امجد امینی بپرسند که اگر دختر شما عزیز بود که حتماً همینطور بود، آیا برای جان دیگران همینقدر دغدغه قائل بودید؟

به نقل از جهان نیوز

اینستاگرام
جناب فاش بجای پرداختن یکطرفه وجناحی به مسائل بی سر وته سیاسی
لطفا به اعلام مشکلات جامعه ایثارگری بپردازید
ومدیران نالایق بنیادشهید ‌و ریاست محترم آنرا به
چالش بکشید تا د رجهت رفع مشکلات ایثارگران
قدمی بر دارند
ازجمله
بازنشستگی جانبازان
واگذاری خودرو
درمان وبیمه دی
وسایر مشکلات ...
با سلام
دقیقا من با شما موافق هستم
فاش نیوز عزیز میشه از رییس ایثارگران نیروهای مسلح دعوت کنید و ازش بپرسید چرا تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی رو انجام نمیدید !؟
مرگ خانوم امینی به هر حال قمناک بود ولی دشمن با احساسات ایران وطن عزیزمان بازی می کرد افراد ناآگاه وناپخته ای که فقط در بر می گرفت متاسفانه چون از دو جنس مخالف هم تجمو می کرد دند نادانان یک مثال برای شما ماها جانبازان خودمان روفدای حضرت آقا می کنیم روزی هزار بار ولی ممکنه بچه های نادان وکم عقلما هم رفته‌اند تو آشوبگران جالب این جاست دشمنان می گویند همه ملت ایران از انقلاب زده شدند اره به گور بابات ما میگیم دشمن آل سعود تو با یمن ذیرت راخیس کردی وتوکودک کوش پدرت در آمده وتو حیلگر انگلیس از سردار سلامی باقری آبنوش از اینها واحمه دارید بهتر است که بگویم از آن روزی باید بتر سید که خود امامسید مولایم دستور بدهند جانم فدای رهبرم جسم فدای سردارم هموطنان عزیز با غرور می گویم از قوی بودن وطن اسلامی می تر سندلر شهامت یک ملت خودشان جازدند با شیتانت دوتا برادر را نخواهند به جان هم بیندازند آن هم از جوان نادان انتخاب میکنند مرگ بر منافق مرگ بر آمریکا ملت ما بزرگ است
رویکرد جدید رسانه های فارسی زبان خارجی
در روز گذشته پنجشنبه ۲۱ مهرماه رسانه های فارسی زبان ، از جمله بی بی سی فارسی در ادامه پوشش خبری اعتراضات عمومی ، پس از آنکه در روزهای اول اعتراضات عنوان می گردید ، که این اعتراضات از سوی زنان رهبری میشود تغییر موضع داده ، حال میگویند : کانون این اعتراضات از سویی نسل جدید دهه هشتادی بوده ، که این نسل شجاع و بی نظیری نسبت به نسل های گذشته بوده ، هیچ ترس و واهمه ای ندارند.
از سوی دیگر اقدام به پخش سخنان دو هنرمند نمودند ، که در یکی از آنها فاطمه معتمد آریا را نشان میدهند که خود را مادر کشته شدگان ، از جمله مهسا امینی و نیکا شاه کرمی معرفی کرده و خواستار آن شده تصویر از از بیلبورد های تبلیغاتی حاکمیت پایین کشیده شود ، ولی جالب آن است پس از آن خود این خانم ، ضمن حذف این پست پیج اینستاگرامی خود خواستار شده که این پست نادیده گرفته شود و سخنانش را پس گرفته ، اما این رسانه ها همچنان آن را پوشش میدهند ، درجای دیگر یک به اصطلاح هنرمند با نام محمد عمرانی ، که شاید هر دو سال یکبار یک نقش فرعی در یک سریال به او می دهند ، جلوی دوربین از عملکرد مسئولان بلندپایه نظام از انتقاد می کند و این رویکرد منفعل این رسانه ها را نشان می دهد ، که آنان پس از اینکه در هفته های ابتدایی نتوانستند به اهداف مشخص شده خود برسند ، از فازهای جدید و شعار های جدید برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند ..!
موضوع بسیار حائز اهمیت است این است : این رسانه ها برای جوانان و نوجوانانی که دل به براندازی نظام بسته اند ، اخباری را پوشش می دهد که این جوانان دوست دارند آنرا بشنوند نه اخبار واقعی ، که یکی از فاکتورهای بسیار مهم هدایت موج اعتراضات و اغتشاشات بوده و معترضان فکر می کند دارند به براندازی جمهوری اسلامی ایران نزدیک می شوند ، اما آنان غافل از اصل ماجرا هستند که فعلا" امورات کشور، غیر از نیمه های شب در خیابانها عادی است و در آینده از رویکردهای جدید این رسانه ها غافلگیر نشوید ، بقول معروف : شب دراز است و قلندر بیدار ...!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi