شناسه خبر : 94203
سه شنبه 26 مهر 1401 , 15:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما به جشنواره های ورزشی تفریحی نیاز داریم

تقی جعفری - یادش بخیر روزگاری در ایام جوانی جانبازان دفاع مقدس در اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد از لحاظ مادی رسیدگی چندانی به جانبازان نمی شد اما حداقل سالی یکی دوبار مسابقاتی تحت عنوان جشنواره سراسری جانبازان در رشته های مختلف برگزار می شد که بیشتر در تهران و مثلاً در سال ۷۱ در شیراز خاطره انگیز شد.
 
و این جمع شدن جمع دوستان شور نشاط مودت و دوستی ها را زنده و متبلور می ساخت.
اما در سال هایی که پرداخت حقوق قانونی مصوب و  اجرایی شد، کم کم مسابقات هر رشته به صورت مجزا و دو سال یک بار برگزار شد.
تا این که از سال ۱۳۹۵ تاکنون دیگر مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جانبازان کشور کلا تعطیل و به بوته فراموشی سپرده
شد
اما در این خزان بی توجهی مسئولان فرهنگی ورزشی سازمان بنیاد شهید!!!
در شهر من شاهین شهر اصفهان به همت و یاری تشویق و همدلی بی شائبه آقای سعید مهابادی رئیس هیأت پینگ‌ پنگ  شاهین شهر و میمه
و آقای ناصر نظری زاده دبیر هیأت (که وظیفه خود می دانم از این دو عزیز صمیمانه تشکر بنمایم) ورزش مفرح تنیس روی میز برای بنده و‌ دو تن از دوستان قهرمان کشورم جانباز ۷۰٪ آقای منصور شاه نظری و جانباز ۳۰ ٪ آقای حسین انصاریان پور به همراه پینگ پنگ بازان حرفه ای شهر در جوی صمیمی همچنان پویا و برقرار است و‌ مرهمی است بر زخم هایی که با بی توجهی مسئولین بنیاد در عدم  برگزاری مسابقات بر دل و جانمان نشسته است.
ما ز یاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
 
به امید روزهای بهتر
 
باسپاس تقی جعفری
اینستاگرام
وچون منی نیازمندبرقراری کمک معیشت جهت کمک حال بودن خانواده /ای خدا
ما از قانون های بنیاد جانبازان واقعا سر در نمی آوریم...
یادم می آید زمانی برای یکی از رشته های ورزشی قصد شرکت در مسابقات را داشتم اما بنیاد پاسخ عجیبی داد !... شما چون جانباز زیر ۲۵ درصد هستید امکان شرکت در مسابقات بنیاد را ندارید!!! البته در رده فرزندان جانباز، مگر بین فرزندانشان هم از لحاظ درصد تفاوت است که امکان شرکت در مسابقات ورزشی را ندارند؟! . حالا سوال اینجاست که چه تفاوتی بین فرزندان جانباز میبینید که آنها را هم دسته بندی میکنید؟؟ مگر فرزندان بالای ۲۵ وزیر ۲۵ از لحاظ جسمانی برای مسابقات تفاوتی دارند؟!... این هم یکی دیگر از ماجراهای ناتمام درصدبندی هاست، که ما هیچ وقت علت این تبعیض ها را متوجه نشدیم....این انحصار درصد در بنیاد دلیل منطقی میخواهد که هیچ وقت منطقش مشخص نشد!
آقایون لطف !!!!! کنند هزینه های بیمه درمانی ما را به موقع و کامل بدن ؛ مسابقات نخواستیم؛ هر چند تا به الان (از سال 64) فقط بنده اخبار این جشنواره ها را از طریق رسانه ها شنیدم ./.
خدابیامرزه هر روز بدتر از دیروز گی جوابگو است بمن نشون بده جایزه داری
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi