شناسه خبر : 94301
جمعه 29 مهر 1401 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا اینقدر بیمه دی اذیت کننده‌ست؟!

جاسم - آقای دکتر عباس پور، بیمه دی شده بلای جان جانبازان. مثلا جانبازی بستری شده در بیمارستان خصوصی هزینه کامل هم از جیب مبارک جانباز پرداخت شده شاید این دومین بارش است که بستری شده و همین طور هم است من خودم میگم من چند پیش بستر ی شدن حدود هشت سال امسال هم بستری شدم و عمل دیسک کمر انجام دادم.

تمام مدارک مورد نیاز جهت دریافت هزینه عمل کامل گرفتم بدون نقص حدود یک ما پیش تحویل دادم به بیمه دی بعد مدتی از بیمه به من زنگ زدن که شما یک بار عمل کردی یه مدرک بیار خوب وقتی من همه مدارک تحویل بیمه دی دادم چند پیش دیگه چطور میتونم مدرک بیارم اصلا معنی این کار چه چرا جانبازان اذیت می‌کند.

مگر ما دروغ میگیم یا دوست داریم بیماروبستری بشیم این چه کاریه ما را اذیت می کنید! این همه بیمه چنین کاری نمی کنند فقط بیمه دی به خدا بیمه ایران هزاربار از بیمه دی بهتر بود.

اذیت نکنید وظیفه شماست هزینه درمان جانبازان پرداخت کنید. طرف مدارک که خود جانباز به بیمه دی میده بدون نقص حالا جدید قانون تشکیل دادن شما چند سال پیش عمل کردید مدرک بیارید. مدارک که پیش بیمه دی است. خدا از گناه برخی نگذره.

 دوم آقای عباسپور حرف شما اصلا واقعیت ندارد. هیچ داروخانه‌ای یا بیمارستانی بیمه دی تحویل نمیگیره. فقط بیمارستان دولتی که خدا می‌دونه چه بلایی سر جانباز میارند. چون هیچ پزشکی کار درست در بیمارستان دولتی عمل جراحی انجام نمیده چون پولش نقد میخواد پس لطفاً حقیقت بگو خدمات بیمه دی صفر  پی از عذاب خدا بترسید.

اینستاگرام
اصولا درمان جانبازان با قرار داد بیمه ومناقصه کاری صد در صد اشتباه بوده و هست، ،،مهمترین وظیفه بنیاد و نظام را حواله دادن به بیمه می دهند یعنی از سر خود رد کردن وشعار ۱۰۰ درصد رایگان درمان جانبازان را در هر کتاب قانون بولتنی را در بلند گو کردن،،،،ای کاش صداوسیما فقط به بخشی از مشکلات درمانی این عزیزان می پرداخت ،،قضاوت نمی کنیم ولی نمی دانیم چه کسانی از برنده شدن بیمه دی همه ساله ذینفع هستند و حتی اطاع از سود وزیان این موسسه داده نمی شود ،،،ویا حقوق و پاداش های مسئول، ،،،،،
سهامداران (که خود آقایون هستن!!!) از این مناقصه ذینفع هستن./.
شهر۱۲۰هزارنفری بهارستان در ۱۵کلیومتری جنوب اصفهان بیمه دی هیچگونه قراردادی با داروخانه ها و مراکز درمانی و پزشکی ندارد که بارها ایثارگران موضوع را به بنیاد اصفهان گزارش داده، اند ولی اقدامی نشده ایثارگران باید این فاصله را با خطرات زیادی در ترافیک برای کوچکترین موضوع درمانی بسر ببرند ،،،،
دوستان گرامی
آیا متوجه نشده اید که
در این چندین ساله تشکیل بیمه دی و بانک دی
نون دونی پراز ثروت و حیاط خلوت اختلاس برخی مدیران
محترم بنیاد میباشد؟!!!
لطفا کمی دقت وتفکر
اسناد آنها در پرونده سیاه تحقیق وتفحص
نمایندگان مجلس شورای اسلامی موجود میباشد
و اجازه خوانده شدن در صحن علنی مجلس راندارد!!!!
متاسفانه!!!
فی الحال چه انتظاری از بیمه وبانک دی می‌توان داشت؟!!
جناب فاش لطف نگو توهین تهمت است
جسارت انتشار داشته باش.
حالا این همه گرفتاری کن بود دله دزدی هاشون کم بود که حقوق های مارو هم میخواین بدین بانک‌دی ورداخت کنه؟ خبلی بی انصافید.کم اختلاس کردن که میدان میدین اختلاس های کلان تر با حقوق ما انجام بدن؟
اینها همه همدست هم هستن همه شاهد هسیتید چقر پول از این غزیزان کم میشه قانون که اجرا نمیشه سرگردانی هم زیاده باید پورسانت داده بشه مگر نه درست نیست از هر طریقی میزنن ما هم که پیر درد داریو گرفتاری داریو وهزار بلای دیگر ......
بیمه های دیگر به دلیل اینکه بنیاد توان پرداخت پول آنها را ندارد با بنیاد وارد قرارداد نمی‌شوند. بیمه دی هم چون از گذشته مبلغ ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ میلیارد تومان طلبکار است فقط روی کاغذ کنار بنیاد ایستاده تا شاید بتواند طلب خود را زنده کند . کمتر مرکز درمانی پیدا می‌شود که قرداد خود را بیمه دی لغو نکرده باشد .
خیلی ها از این قشر هستند که هم زمان از چند نوع بیماری رنج می‌برند ولی به خاطر نداشتن پول و بیمه به مراکز درمانی مراجعه نمیکنند
به اتفاق دو نفر که از کد ملی مان سواستفاده مالی توسط بیمه دی شده بود! به بنیاد مراجعه کردیم . یک برادر شهید هم با مشکل مشابه بما اضافه شد . برای مادر شهید پیامک بستری در بیمارستان فرشچیان همدان ارسال شده بود . با کلی هزینه درمانی . برادر شهید اظهار بی اطلاعی میکرد که مادرش این بیمارستان هرگز نرفته و توان جابجایی و حرکت از شهری بشهر دیگر را ندارد ! دقیقا مشکل همگی یکی بود ! گزارشی تهیه شد . آنهم بدستور کارشناس بیمه دی که مشخص بود فرمالیته است ! با تشکر و قدرانی از ما برای اطلاع دادن . دستور رسیدگی صادر شد ! پیامک ها موجود میباشد و مسئول بنیاد شهرستان کاملا در جریان است که با کد های ملی فاکتور سازی میشود ! هر پیامکی که از بیمه دریافت می کنید بدقت بررسی کنید یا بدهید فرزندتان بررسی کند . افراد ناباب در هر تشکیلاتی وجود دارد ! ضرورت این بیمه دائمی دی برای ایثارگران چیست ؟ بنیاد زیر نظر دی میباشد یا هدلدینگ دی زیر نظر بنیاد !؟ کار بجایی رسیده که در درمان تخصصی جانبازان دخالت میکند ! اکثریت ایثارگران سن بالا خصوصا اولیا شهدا گوشی هوشمند ندارند و یا اگر داشته باشند یا طریقه باز کردن فایل ارسالی بیمه دی را نمیدانند یا حوصله ندارند ! با صراحت میگویم و اثبات این موضوع بسیار ساده و آسان یک نفر در هر استان مسئول این گونه گزارشات بشود ! که ویزیت 80 تومنی را چند میلیون فاکتور نکنند ! به ایثارگر ربطی ندارد که بیمه دی طلبکار است یا بدهکار ! باید به تعهداتش عمل کند ! چرا هزینه درمانی ما را نگه داشته ؟ مگر چاپ اسکناس داریم . پول مرذم را بدهید . از جیب و خرج خانواده هزینه کرده اند ! آقای عباسپور این مسائل جدیست بیمه دی چند سال است بر روی بنیاد خیمه زده و همه ناراضی هستند ! اگر برایتان اهمیت دارد تا موارد ذکر شده با مدرک ثابت کنم ! اما زهی خیال باطل ! کو رمق پیگیری !
جاسم جان این سوال را از مدیرکل عزیز!!!! باید پرسید./.
سلام ، اگر آنطور که مسئولان بنیاد مدعی شدند برای بیمه تکمیلی ناقص و نیمه تکمیلی هر نفر از ایثارگران بیش از سیصد هزار تومن اختصاص دادند ظلم بزرگی مرتکب شدند چون بیمه تکمیلی کامل بدون هیچگونه کسری پرداخت کلیه هزینه های پزشکی برای هر نفر حدود یکصد و پنجاه هزار تومن است.
پیشنهاد میکنیم بنیاد هیچ کاری نکند و سرانه بیمه تکمیلی ایثارگران را مستقیم به حساب خودشان واریز کنند تا ایثارگران با هر بیمه ای که مایل هستند قرار داد منعقد نمایند. بدیهی است طبق قانون کلیه هزینه های درمانی ایثارگران و خانواده رایگان است اما بنیاد هرگز به قانون تمکین نکرده و همیشه برای کسری بودجه نالان بوده گرچه کلیه بودجه پیشنهادی بنیاد را هر سال تخصیص و تا ریال آخر دریافت کردند اما ایثارگران هیچگونه خیری از بودجه های نجومی ندیدند.
ماه قبل حدود دو و نیم میلیون تومن هزینه عمل بیمارستان داشتیم که علیرغم تایید بیمه پایه و بیمه دی مبنی پرداخت کامل هزینه بیمارستان و عمل لیکن پس از تحویل مدارک پیامک برای تایید هفتصد هزار تومن دریافت کردیم که تا این تاریخ نیز پرداخت نشده است.
از حدود شیش میلیون تومان اسناد هزینه سال ۱۴۰۱ که تحویل داده ام،فقط در روزی که آقای رییسی به استان آمده بود یک فقره ۴۷۰۰۰ تومانی واریز شد و امسال بیمه دی هیچ سندی را پرداخت نکرده است و هیچ مرکز درمانی حتی بیمارستان دولتی هم این بیمه را پذیرش نمی کند...اسم آباد و شهر خراب حکایت جانبازان و بیمه دی است...
بیمه دی شده قرارگاه عملیاتی اختلاس وچپاول و چون سهام دارنشون خود حضرات هستند نمیتونند دل بکننندومثل یک خون آشام دارند ذره ذره خون ایثارگران رابی رحمانه میمکند
سلام متاسفانه قاضی زاده توان اداره معاونت
درمان بنیاد را ندارد تا چه برسد به کل بنیادو جالب اینکه از خدا که نمیتزسند که هیچ لااقل بروید کنارتا مدیرچابک و توانمند بیاد به راس بنیاد سعیدی از زنجان
اگر بنیاد در موضوع درمان ایثارگران صادق هست بیاید کل دفترچه ها را از تحت خدمات درمانی جانبازان نیروهای مسلح قرار دهد و هزینه را به آن سازمان بدهد و یکپارچه با یک دفترچه درمانی بصورت رایگان در تمام بیمارستان‌ها پیگیر درمان خود شویم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi