شناسه خبر : 94808
پنجشنبه 12 آبان 1401 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آلمان منتظر پاسخ به اقداماتش باشد

ایران موضع انفعالی در قبال مداخلات آلمان ندارد و به‌یقین متناسب با وضعیت موجود در جهت حمایت از منافع مردم اقداماتی را اتخاذ خواهد کرد...

فاش نیوز- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران موضع انفعالی در قبال مداخلات آلمان ندارد و به‌یقین متناسب با وضعیت موجود در جهت حمایت از منافع مردم اقداماتی را اتخاذ خواهد کرد.

 به‌گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده ایثارگر مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اختصاصی ضمن ابراز حمایت مجلس از تجمع جانبازان در مقابل سفارت آلمان در محکومیت اقدامات مداخله‌گرایانه آلمان تصریح کرد: آمریکا و تروریست‌های اروپایی ازجمله آلمان، بزرگ‌ترین کشورهای ناقض حقوق‌بشر در جهان هستند. امروز جانبازان شیمیایی ما نمی‌توانند به‌راحتی تنفس کنند و بسیاری از بیماری‌های خونی ناشی از عوارض شیمیایی دوران جنگ تحمیلی به فرزندان ایثارگران ما منتقل‌شده است که مسبب اصلی آن کشور آلمان است.

 نماینده ایثارگر مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی در اثر ارسال جنگ‌افزارهای شیمیایی به رژیم بعث عراق بسیاری از رزمندگان مدافع میهن اسلامی شیمیایی و دچار عوارض ناشی از آن شده‌اند و شهر سردشت و ساکنان آن نمونه عینی جنایت صدام و شریک آن آلمان است.

 رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار دوگانه سیاست‌مداران آلمانی در حمایت از اغتشاشگران و مداخله در امور کشور ما یادآور شد: کشور آلمان که در حال حاضر خود را داعیه‌دار حمایت از مردم ایران و حقوق‌بشر می‌داند؛ فراموش کرده‌ که در دوران هشت سال دفاع مقدس با ارسال بمب‌های شیمیایی چه بر سر ملت ایران آورده‌است.

 عضو مجمع نمایندگان استان قم در مجلس یازدهم متذکر شد: آلمان با فروش سلاح‌های خود و استمرار آن در سال‌های بعد، خود را شریک جنایت‌های رژیم صدام کرد و این حق جانبازان و ایثارگران است که جنایات و مداخله‌های آن‌ها را محکوم کنند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حمایت از تجمع نمایندگان تشکل‌های ایثارگری و جانبازان شیمیایی در مقابل سفارت آلمان افزود: در حقیقت در این تجمع، ایثارگران ما این مطالبه را از آلمان و سیاستمداران آن در نقض حقوق ملت ایران داشتند و اعتراض خود را از آثاری که هنوز جانبازان شیمیایی از سلاح های اهدایی آنها به صدام پیدا کردند، اعلام می کنند.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با هشدار به سردمداران کشور آلمان برای مداخله در امور کشورمان خاطرنشان کرد: به تناسب وضعیتی که آن ها اتخاد می کنند، جمهوری اسلامی ایران مسلما در موقعیت انفعالی نخواهد بود. یقینا" جمهوری اسلامی اقداماتی که منافع ملتش را تامین کند، در دستور کار خود خواهد داشت.

**********************************
 همچنین نصرالله پژمان‌فر، نماینده ایثارگر مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اختصاصی با اشاره به سخنان مداخله‌جویانه صدراعظم آلمان در حمایت از اغتشاشگران اظهار داشت:

 دولت آلمان اخیراً اقدامات مداخله‌جویانه ای در کشورمان انجام می‌دهد و ادعای آزادی و حمایت از مردم ایران را دارد اما همین‌ که ما این را یادآور شویم که وقتی امروز صدها جانباز شیمیایی و سایر ایثارگران در مقابل سفارت آلمان تجمع اعتراض‌آمیزی برگزار کرده اند. پیام آن این است شمایی که ادعای آزادی‌خواهی و حمایت از حقوق بشر می کنید و مدعی هستید، به یاد بیاورید که در دوران هشت سال دفاع مقدس، در حمایت از رژیم بعث عراق که بالاترین ظلم را در حق کشور ما داشت و بمب‌های شیمیایی را بر سر مردم بی‌دفاع ایران ریخت و هنوز که هنوز است تعدادی از جانبازان ما در وضعیت بد جسمانی قرار دارند، شما برای رژیم صدام سنگ تمام گذاشتید.

 عضو مجمع نمایندگان استان خراسان‌رضوی متذکر شد: اقدامات مداخله‌گرایانه‌ی آلمان در امور کشورمان نهایت بی‌شرمی و بی‌حیایی دولت‌مردان آلمانی است که ادعای آزادی‌خواهی می‌کنند. درحالی‌که خودشان عامل بیشترین قتل و جنایت در کشور بودند.

 رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در پاسخ به واکنش ایران در قبال حمایت های آلمان از اغتشاشگران و مداخله در امور ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که زیر بار ظلم و زور برود و این‌ موضوع را در دوران 8 سال دفاع مقدس به جهانیان نشان دادیم. کشور آلمان هم می‌داند که اگر ما بخواهیم اقداماتی داشته‌باشیم، بسیاری از منافع آن‌ها ازجمله اقتصادی و سیاسی‌شان را می‌توانیم به خطر بیندازیم. پس ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می بری و زحمت ما می داری!


* معرفی

اینستاگرام
اماده وگوش به فرمان رهبریم
چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بین المللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.


مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.


حمله پهپادی به مرکز نظامی وزارت دفاع در اصفهان توسط اسرائیل 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ایران بوده است.

جمهوری آذربایجان جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ثابت کرد که دشمن واقعی حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است ولی اما این در حالی است که برخی از مسئولین خیانتکار با مسئولان جمهوری آذربایجان جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند چرا؟

وقتی که جمهوری آذربایجان جنایتکار به اصطلاح کشور اسلامی خیانتکار با رژیم کودک کش، آدم کش و مسلمان کش صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند پس دیگر از آمریکا و کشورهای اروپایی چه انتظار داریم
اسرائیل پشت حمله اخیر در اصفهان بوده است؟ سوال اینجاست که چرا ایران تاکنون هیچ پاسخ اسرائیل را نداده است!

درپاسخ به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
آمریکایی ها جنایتکار و هم اروپایی ها جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین متاسفانه به ایران اهانت و خیانت کردند پس ادامه مذاکرات برجام وین باز هم غلط و اشتباه است.
طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است و باز هم 100 درصد فقط دروغ است
میز مذاکره را ترک کنید 100 درصد فقط به نفع مردم ایران و کشور ایران است چون به خاطر مذاکره از سال 1392 تاکنون ثابت کرد که دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.




و این در حالی است که دخالت و مداخله آمریکا، فرانسه و اسرائیل و مزدورانشان در امور داخلی ایران همان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بوده است.
رئیس جمهور فرانسه در حالی از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران انتقاد می کند که ظاهرا فراموش کرده رژیم صهیونیستی با برخورداری از ده‌ها کلاهک هسته‌ای، هیچگونه نظارت بین‌المللی را برنمی‌تابد و با سوابق سیاهی از اشغالگری و تجاوز نظامی، مهمترین منبع تهدید علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی به شمار می‌رود.


مشکل اصلی ایران این است که متاسفانه برابر مقابله تحریم های آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ گزینه ندارد و تاکنون هم نداشته است چرا؟
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون از ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی سوء استفاده کرده است و سوء استفاده می کند.
اروپا جنایتکار از سال 1945 تاکنون از ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی سوء استفاده کرده است و سوء استفاده می کند.

تحریم های آمریکا جنایتکار علیه ایران، روسیه، کره شمالی و دیگر کشورها 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی نظمی، بی مدیریتی، بی نظارتی و خیانت سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و امارات و ترکیه و اسرائیل و عربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم.
مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود.
امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.
در روز درختکاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، نارضایتی و نگرانی خود را از گرانی‌ها و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها اعلام فرمودند به خصوص در مورد مایحتاج عمومی و مواد غذایی، گرانی میوه وتره‌بار و لزوم کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها به مسئولین و دولتمردان دستورات مؤکدی صادر فرمودند که باید مورد توجه و پیگیری و اطاعت امر بخصوص در این ایام حساس آخر سال و در آستانه حلول سال جدید و عید نوروز قرار گیرد.

بایدن، ترامپ، هر دو ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند و هم تروریسم بین المللی هستند
سران ترکیه از سال 2011 تاکنون به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه خیانت کردند
تروریست های کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق کشور ترکیه جنایتکار!









آمریکا بسیاری از کشورها را تحت فشار قرار داده تا به سوریه کمک نکنند
آمریکا نقض حقوق بشر در جهان است و هم ضد حقوق بشر در دنیا بوده است.
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
افزایش جان‌باختگان زلزله ترکیه به بیش از ۱۲ هزار نفر خیلی کم است و این در حالی است که از سال ۲۰۱۱ تاکنون در جنگ سوریه و عراق بیش از ۹۹۹ هزار نفر مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوری و عراقی توسط تروریست های داعش مورد حمایت ترکیه و متحدانش جان خود را از دادند.
پاسخهای دردناکی به حملات اسرائیل در ایران داده‌ایم
حملات اسرائیلی‌ها در ایران با شکست مواجه شد، اما پاسخ‌های دردناکی دریافت کردند و این به زودی در رفتارشان نمایان خواهد شد.
پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.

آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با داعش در منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند.
در سوریه، آمریکا در کنار القاعده است
بر اساس اسنادی که در اختیار دارد حضور آمریکا در سوریه برای مبارزه با تروریستها نیست و واشنگتن در این منطقه با القاعده در ارتباط است.

آمریکا جنایتکار همان تروریسم بین المللی است.
آمریکا جنایتکار همان القاعده است.
آمریکا جنایتکار همان داعش است.
از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش سرکرده القاعده است.
دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از القاعده و داعش در یمن همه جانبه کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکایی ها و گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین از سال 1980 تاکنون برای ما یکی هستند. آمریکایی ها و تروریست های القاعده و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون برای ما یکی هستند.
آمریکایی ها و تروریست های داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون برای ما یکی هستند.
لقاعده یمن با نیروهای مورد حمایت آمریکا همدست است
اعتراف جان کری: آمریکا از داعش در سوریه حمایت میکند
آمریکا و متحدانش همچنان حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند.

دولت آمریکا جنایتکار رئیس کل همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان است

آمریکایی ها و تروریست‌های گروهک منافقین از سال ۱۳۶۰ تاکنون برای ما یکی هستند
آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اروپا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که اروپا به همراه ناتو، آمریکا و اسرائیل ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.
برخی دولت‌های اروپایی جنایتکار ناقض حقوق بین‌الملل صلاحیت توصیه دیگران را ندارند

متاسفانه دولتمردان و مسئولین و در سایه سکوت نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون با حامیان اصلی رژیم صدام دیکتاتور مذاکره و همکاری می کنند چرا؟
متاسفانه دولتمردان و مسئولین و در سایه سکوت نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب مذاکره و همکاری می کنند چرا؟
متاسفانه دولتمردان و مسئولین و در سایه سکوت نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون با حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین مذاکره و همکاری می کنند چرا؟
متاسفانه دولتمردان و مسئولین و در سایه سکوت نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره و همکاری می کنند چرا؟


جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
بنده از غنی‌سازی 84درصدی ایران؛ استقبال می‌کنم


جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

فرانسه جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما فرانسه جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟

جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
فرانسه: غنی‌سازی ایران نگران‌کننده است/ ولی بمب اتمی فرانسه نگران‌کننده نیست چرا شرم آور و تاسف بار است

جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
اتحادیه اروپا تاکنون ۱۰هزارسرباز اوکراینی را آموزش نظامی داده است
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
بارها بنده در رسانه های اعلام کرده ام که آمریکایی ها جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
از جمله حقایق تلخ که هنوز نیاز به شفاف سازی دارد، مسمومیت‌های شیمیایی از طریق گازهای سمی آلمانی در دوره جنگ تحمیلی صدام است که دولت آلمان مسؤول آن است.
خانم وزیر، این اقدام مخرب و ضد امنیتی در حال بررسی است. دولت ایران در شناسایی مجرمان و ریشه کن کردن این بدخواهی بسیار جدی است.
اجازه ایجاد ناامنی برای دختران دانش آموز ایرانی با انگیزه‌های سیاسی را نخواهیم داد.
اما از جمله حقایق تلخ که هنوز نیاز به شفاف سازی دارند، مسمومیت‌های شیمیایی از طریق گازهای سمی آلمانی است که دولت آلمان مسؤول آن است و هنوز تلفات می‌گیرد. ابراز نگرانی تان در این مورد، ریاکارانه و مداخله جویانه است.
مدارک کافی برای متهم کردن آلمان وجود دارد
آلمان از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند و هم این گروه های تروریستی پناه داده است.
آلمان در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کرده است.
آنالنا بربوک، وزیر امورخارجه آلمان جنایتکار حق حرف زدن در باره غنی سازی ۸۴ درصد را ندارد.

۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و از سال 2015 تاکنون بیش از 900 میلیارد دلار به یمن خسارت وارد کرده است.
ترامپ ثابت کرد که چوپان دروغگو است
ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود! هنوز هم هیچ خبری نابودی داعش نیست چرا؟
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷
رئیس جمهوری آمریکا بدون اشاره به سخنان خود درباره خلق تروریست های داعش توسط واشنگتن در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، مدعی شد: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود!

ترامپ: داعش را ۳۰ روزه نابود می‌کنم
ترامپ: 30 روز دیگر داعش نابود می‌‌شود
ترامپ: داعش را ۳۰ روزه نابود می‌کنم
ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود!
ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود!
دونالد ترامپ جنایتکار درتاریخ 13 دی ماه سال 1398 حمله به فرودگاه بین المللی بغداد ثابت کرد که بویی از انسانیت نبرده است.
باید جنایت ترامپ جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم
ترامپ باید به عنوان جنایتکار جنگی و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
ترور شهید سردار سلیمانی نقض قوانین بین الملل بوده است.
حامیان تروریست ها باید پاسخگو و جوابگو باشند.
مردم ایران جنایت های دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را فراموش نمی کنند.

مردم ایران از مرداد ماه سال 1332 تاکنون خیانت ها و جنایت های آمریکا و مزدورانشان را فراموش نمی کنند
دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است
دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است
همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین به معنای مشارکت در قتل‌ها و ترو‌رهای این گروهک جنایتکار و منفور است.
«همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین یعنی اعلام مشارکت در قتل‌ها و ترورهای این گروهک جنایتکار و منفور؛ دست این نمایندگان نیز به خون بیش از 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است».






آمریکا، انگلیس، آلمان، عربستان سعودی وامارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند

آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار اصلی ترین ناقض حاکمیت کشورها بوده است.

آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه اینکه با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
متأسفانه در حال حاضر جمع قابل توجهی از گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب مسلح که دستشان به خون شهروندان غیرنظامی ایران و عراق آلوده است، در آلمان مأوا گزیده‌اند.
اظهارات وزیر خارجه آلمان علیه ایران از بغداد، نشانه استمرار رویکرد حمایت آمیز دولت آلمان از تروریست‌های مسلح و تجزیه طلب علیه جمهوری اسلامی ایران و در استمرار تلاش بی‌حاصل برای صدمه زدن به روابط دو کشور همسایه ایران و عراق است.
دولت‌ها و ملت‌های منطقه هرگز عملکرد برخی از کشورهای مشخص غربی از جمله آلمان در جنگ‌افروزی و حمایت از دیکتاتورهای جنگ افروز را فراموش نمی‌کنند.











هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی
آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد
آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.

بیانیه سه کشور اروپایی علیه فعالیت هسته‌ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/
و این در حالی است که سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای، برجام و غیره عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟
بیانیه مشترک تروئیکای اروپایی درباره برجام دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
و این در حالی است که اروپا از سال 1394 تاکنون به تعهدات برجامی عمل نکرده است چرا؟


آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند.
آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
مذاکره در حال حاضر به ضرر ایران است/ قطع‌ رابطه با غرب و آژانس برای ایران بهترین کار است.
شرم آور و تاسف بار است که از سال 1392 تاکنون مشکل برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران حل وفصل نشده است.
وزیر خارجه آلمان: ایران عامل بی ثباتى عراق است/ و این در حالی است که آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله سلاح شیمیایی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین کرده است و هم شریک جرم جنایت های صدام بوده است. نیروهای آلمانی درعراق چه غلطی می کنند؟

هارات ضد ایرانی وزیر خارجه آلمان در عراق، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/ و این در حالی است که آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1359 تاکنون عامل اصلی بی ثباتى عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.






مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 2003 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ عراق ولیبی بسته اند چرا؟
مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 2011 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه بسته اند چرا؟
مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 1394 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی عربستان سعودی و متحدانش در جنگ یمن بسته اند چرا؟
آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
مذاکره در این مدت 9 سال متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
توافق هسته ای از سال 1394 تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
برجام از سال 1394 تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار تسلیحات مورد نیاز القاعده را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
مذاکره با اروپا هیچ فایده ای ندارد
مذاکره با اروپا مشکلی را حل نمی کند و از سال 1392 تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.
اروپااز سال 1394 تاکنون تعهداتش را در برجام انجام نداده است.
غرب از سال 1392 تاکنون در باره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران دروغ می گوید و همچنان نیز ادامه می دهد.



۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
در سال 1392 موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غلط و اشتباه است
هزینه مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره در این مدت 9 سال از کجا تامین شده است؟ از گران کردن کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میئو، خودرو وغیره و هم از جیب مردم مظلوم ایران!

۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
شرم‌آور است که برخی دوباره به مذاکره دل‌خوش کنند
رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
متأسفانه عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون قابل دفاع نیست
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بی احترامی به خون شهداست
در سال 1392 موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غلط و اشتباه است


آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.

اعتماد روحانی به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.
اعتماد ظریف به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.
اعتماد عراقچی به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.


مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند
افرادی که می‌گویند شاید با مذاکره با آمریکا مشکلی حل شود، آیات خدا را بشنوند. این مذاکره مشکلی را حل نخواهد کرد.
دشمنان به رهبری آمریکا علیه ایران دست به دست هم دادند. آنها می‌خواهند این انقلاب را نابود کنند؛ لذا باید آنها را بهتر بشناسیم.
خوشبختانه در این بین مقام معظم رهبری در هر مقطعی سخنانی بیدار کننده خطاب به مردم و مسئولان اعلام می‌کنند. در مقام احصا توطئه‌های دشمنان به‌ ویژه آمریکا عربستان و اسرائیل نیستم که البته قابل احصا هم نیست.کم به ایران ضربه نزدند و کم خیانت نکردند. دیدید رئیس جمهور آمریکا چگونه هزاران بچه را از مادرانشان جدا کرد. آمریکا از هیچ جنایتی فروگذاری نمی‌کند، ماهیت آنها ظلم و ستم و جنایت است.
افرادی که می‌گویند شاید با مذاکره با آمریکا مشکلی حل شود، آیات خدا را بشنوند! مشکلی را حل نخواهد کرد. با تمام وجود باید از آمریکا متنفر و منزجر بود. او غیر از جنایت، کاری نکرده است. این کشور به هیچ یک از وعده‌هایش عمل نکرده است. روحیه انزجار از آمریکا و تنفر از او و ایادی‌اش نجات‌دهنده است. خدا گاهی به صورت اعجاز به داد بندگان می‌رسد. دیدید قوم موسی را چطور نجات داد؟ یا در جریان طبس چطور آمریکایی‌ها نابود شدند؟
مذاکره، مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند
مذاکره مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند و بدعهدی آمریکا در قضیه برجام نمونه دیگری از بطلان حل مشکل با آمریکا از طریق مذاکره است.
جهان دیگر نمی‌تواند در مقابل تروریسم اقتصادی آمریکا سکوت کند

ادعای علی‌اف: جمهوری آذربایجان و ترکیه ضامن صلح هستند
و این در حالی است که آنکارا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست ها در سوریه همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
صدور قطعنامه پارلمان اروپا در خصوص مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی، دخالت و مداخله مستقیم در امور داخلی ایران بوده است
و این در حالی است که گروهک تروریستی ضد انقلاب مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان عامل اصلی مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی هستند.
و این در حالی است که گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان عامل اصلی مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی هستند.

مشکلات مردم و کشور بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره متاسفانه 1000 برابر هم افزایش یافته است چرا؟

اگر ایران سالانه هزار بار هم با آمریکا و هم اروپا مذاکره و گفت وگو کند و باز هم مشکل ایران با آمریکا و اروپا حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1392 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است. پس پیگیری برجام و مذاکرات وین وغیره از سوی حسین امیرعبداللهیان باز هم غلط و اشتباه است.


پایگاه‌های آمریکا در خاک سوریه اصالتا غیرقانونی هستند
آمریکا نمی‌تواند مانع حفظ ثبات و حاکمیت سوریه شود
حضور آمریکا در سوریه هدیه‌ای برای داعش است
آمریکایی‌ها هزاران بشکه نفت سوریه را سرقت می‌کنند
حضور آمریکا در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
آمریکا فورا از نقض آشکار و هدفمند حقوق بین‌الملل دست بردارد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار از داعش در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
جو بایدن بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغیره سرپوش بگذارد.
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
آمریکا و مزدورانشان از اغتشاشگران همه جانبه حمایت می کردند پس حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هنوز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان است چرا؟

نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا در شمال سوریه و هم شمال عراق از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
هدف اصلی مردم کل منطقه، اخراج آمریکا از عراق و سوریه و یمن و منطقه خاورمیانه است.

چه کسی تروریسم را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی القاعده را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی داعش را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی گروه های تروریستی را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
اسرائیل در حمله به سوریه 100درصد با آمریکا و داعش هماهنگ است.
ائتلاف نظامی آمریکا در سوریه و عراق بسیار خطرناک است.

















آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را از کشورهای مختلف جهان به سوریه، عراق و منطقه آورد و همچنان نیز ادامه می دهد.
ترامپ جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است
ترامپ در سوریه، عراق، یمن و افغانستان مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
السودانی: سقوط «صدام» نشان داد که ظلم در هیچ کشوری پایدار نخواهد ماند
سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲
نخست وزیر عراق به مناسبت سالروز سرنگونی رژیم دیکتاتوری بعث عراق در مصاحبه ای به شرایط عراق پیش از سال ۲۰۰۳ (دوران صدام) و پس از آن (سرنگونی صدام) پرداخت و گفت: همانند سقوط رژیم صدام، ظلم و ستم در هیچ جا و هیچ کشوری پایدار نخواهد ماند و سرانجام عدالت حاکم می شود.
«محمد شیاع السودانی» در این مصاحبه گفت: قبل از سال ۲۰۰۳ یک اقلیت ( رژیم بعث) حکومت می‌کرد و یک فرقه گرایی نامشخص و محدود به تصمیم گیرندگان وجود داشت و از طرفی آزادی چندانی هم نبود ، اما پس از این سال، آزادی‌ها و بیان عقیده شکل گرفت و قدرت مبتنی بر مردم شد و مهمتر از همه این بود که عراقی‌ها توانستند انتقال مسالمت آمیز قدرت، بلوغ در روند سیاسی و درک درست از نظام سیاسی را حفظ کنند.وی ادامه داد: عراقی‌ها پس از سال ۲۰۰۳ و سرنگونی صدام خوشحال شدند، اما با تروریسم، سوء مدیریت و فساد گسترده روبرو شدند.السودانی تاکید کرد: سالروز سقوط نظام صدام که مصادف با ۹ آوریل است باید انگیزه دولت برای ادامه ادامه راه اصلاحات باشد و سالروز سرنگونی رژیم صدام این درس را به ما می‌دهد که ظلم در هیچ جا و هیچ کشوری پایدار نخواهد بود.

بنده از حمله افراد مسلح به پایگاه های آمریکا در سوریه استقبال می کنم
تحریم غربی‌ها به خودشان آسیب زده است
خروج ترکیه از سوریه تهدیدی برای امنیت داعش و سایر گروه های تروریستی است چون به خاطر که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ترکیه : خروج از سوریه تهدیدی برای امنیت ملی ما است
و این در حالی است که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون همه گروه های تروریستی را وارد سوریه و عراق کرده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
ترکیه جنایتکار هنوز هم از تروریست ها در سوریه و عراق حمایت می کند.
سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۳۲:۳۱
خروج ترکیه از شمال سوریه تهدیدی برای امنیت داعش و سایر گروه های تروریستی است چون به خاطر که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در شمال سوریه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
خروج ترکیه از شمال عراق تهدیدی برای امنیت داعش و سایر گروه های تروریستی است چون به خاطر که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در شمال عراق حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.



آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات تروریسم تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات القاعده تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات گروه های تروریستی تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون تسلیحات داعش تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.















شاخه خراسان گروه تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش فعالیت خود را از سال ۲۰۱۴ از شرق افغانستان آغاز کرد.

اردوغان دستانش به خون ملت‌های منطقه آلوده است
دستان رئیس‌جمهوری این کشور و همراهانش به خون ملت‌های ترکیه و سوریه و دیگر ملت‌های منطقه آلوده هستند.
اردوغان مسئول خونریزی نه تنها در ترکیه است بلکه وی با حمایت‌های همه جانبه نظامی و مالی از گروه‌های تروریستی در سوریه از جمله داعش و جبهه النصره، همچنین مسئول کشتار ملت سوریه است.
اردوغان با هدف ایجاد فتنه، در سوریه مداخله آشکار و از گروه‌های تروریستی حمایت کرد. همین امر خطر بسیار بزرگی برای منطقه و همچنین ترکیه است چرا که باعث ایجاد دشمنی‌های جدی بین مسلمانان می‌شود.
اردوغان: سرکرده داعش کشته شد + فیلم
و این در حالی است که اردوغان خودش سرکرده داعش در شمال سوریه و هم شمال عراق بوده است
داعش را اردوغان وارد سوریه و عراق کرده است.
آمریکا و غرب حق ندارند دم از حقوق بشر بزنند
آمریکا و غرب با سلاح خود و تبانی با ائتلاف متجاوز بدترین بحران و فاجعه تاریخی را در یمن رقم زدند.
آمریکا و غرب دیگر نمی‌توانند برای کشور‌های عربی دم از حقوق بشر بزنند، در حالی که با سلاح خود و تبانی با ائتلاف متجاوز بدترین بحران و فاجعه تاریخی را در یمن رقم زدند.

دوشنبه, 03/22/1402 - 09:26
آلمان جنایتکار و با کمک و حمایت آمریکا جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله سلاح شیمیایی ارتش صدام را تامین کرده است.
آلمان جنایتکار از سال 1359 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران و هم دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
ارمنستان نباید با ترکیه جنایتکار همکاری کند چون به خاطر که ترکیه جنایتکار به همراه ارتش جمهوری آذربایجان در منطقه قره باغ نیروهای ارمنستان را قتل عام کرده است.

يکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

عراقی ها خودشان مقصر اصلی هستند
به خاطر که حضور نظامی آمریکا و انگلیس از سال 2003 تاکنون در عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین المللی بوده است.
آمریکا و انگلیس و مزدورانشان همچنان حامی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند.
يکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ در افغانستان هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ در سوریه هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون عامل اصلی جنگ در یمن هستند
يکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند.
اوکراین علیه مسکو و دیگر شهرهای روسیه از پهپاد های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
آمریکا بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است.
غرب بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است.
ناتو بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است.
ترکیه بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است.




در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار
1 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان از سال 2001 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
2 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
جمهوری آذربایجان باکو در حمله به نظامیان ارمنستان از پهپاد های ساخت ترکیه و اسرائیل استفاده کرده‌است

پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
ترکیه متأسفانه در مورد منطقه قره باغ کوهستانی دخالت و مداخله می کند و به همراه نیروهای جمهوری آذربایجان باکو در منطقه قره باغ کوهستانی سربازان ارمنستان را قتل عام کردند.

پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸
برگزاری انتخابات در منطقه ارمنشی نشین قره باغ کوهستانی هیچ ارتباطی و ربطی به ترکیه ندارد
ترکیه حق دخالت و مداخله برگزاری انتخابات در منطقه ارمنشی نشین قره باغ کوهستانی را ندارد.

اتهام‌زنی سوناک علیه ایران در سایه اعلام وفاداری به رژیم صهیونیستی
نخست وزیر انگلیس مدعی شد که به تل‌آویو برای اطمینان از عدم دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای کمک خواهد کرد.
نخست وزیر انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کش در لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کش در بریتانیا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.


اسرائیل با حمایت آمریکا و اروپا مرکتب جنایت علیه بشریت شد. رژیم آمریکا انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. رژیم صهیونیستی انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. نمی‌توان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و برخی کشورهای غربی سکوت کرد.
حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا جنایت جنگی است و هم جنایت علیه بشریت بوده است. ارتش اسرائیل مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوار غزه شده است و باید دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. ارتش آمریکا هم شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در نوار غزه بوده است.
آمریکا، اسرائیل، داعش، هر سه برای ما یکی هستند.
سازمان ملل همدست آمریکا و اسرائیل در کشتار کودکان غزه است سازمان ملل عملکرد بسیار ضعیفی از آغاز جنگ در غزه داشته و توانایی مقابله با آمریکا در ادامه کشتار را ندارد.
سکوت در برابر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، دروغگویی مدعیان حقوق بشر را ثابت کرد
حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعارهایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می باشد که معمولا هم دروغ است.
ماندگاری و ادامه حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین به این معناست که هر کشوری می‌تواند به اشغال گروه قلدری که صاحب زر و زور و ثروت است، درآید و این موضوع فقط متوجه سرزمین فلسطین نیست و هر کشور دیگری می‌تواند دچار این مسئله شود.
حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعارهایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می باشد که معمولا هم دروغ است.
تجاوز و اشغالگری در ذهن ملت‌ها محکوم به فناست

اگر اسرائیلی‌ها تمام کودکان غزه را هم بکُشند باز هم مادری کودکش را در سبدی خواهد گذاشت و خدا این کودک داخل سبد را بزرگ می‌کند. آن ‌قدر بزرگ که کاخ فرعونیان صهیونیست را فرو بریزد.
جهان از اشغالگری آمریکایی‌ها به ستوه آمده است نیروهای تروریست آمریکایی در عراق، لیبی، سوریه، یمن، فلسطین، غزه و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند.

آمریکا به همراه کشورهای اروپایی و هم سازمان های بین المللی از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در فلسطین اشغالی بوده است.
غرب می‌داند که رژیم کودک کش صهیونیستی نمی‌تواند پیروز شود.
غرب در حال کشاندن خاورمیانه به جنگی بزرگ است
که دولت‌های غربی با اقدامات خود در کشورهایی مانند عراق، سوریه و فلسطین اشغالی، کل منطقه را در آستانه وقوع جنگی عظیم قرار داده‌اند.

اسرائیل و حامیان آن مسئول کشتار کودکان و زنان هستند
کودک‌کُشی، تنها دستاورد اسرائیل و آمریکا در جنگ غزه است.
در غزه نسل کشی انجام می‌شود/ آمریکا جنایتکار مسئول جنگ در غزه است.

۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی وامارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند.
رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب از جنگ جهانی دوم بیشتر خبرنگار کشته است
کودک کشی صهیونیست ها و با حمایت آمریکا و غرب در جنین و غزه با نام مقابله با نیروهای مقاومت برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
مذاکره از سال 1392 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور نبوده است.
توافق هسته ای از سال 1394 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور نبوده است.
برجام از سال 1394 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور نبوده است.
دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در انگلیس و لندن و بریتانیا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اسرائیل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
حضور نیروهای نظامی آمریکا درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای آمریکایی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.
۱۳:۱۴۲۶ آذر ۱۴۰۲
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هنوز هم در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi