شناسه خبر : 94955
یکشنبه 15 آبان 1401 , 14:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای مقابله با توطئه‌های رسانه‌های معاند

ایثارگران به سواد رسانه‌ای و جهاد تبیین مجهز شوند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مجهز شدن به سواد رسانه‌ای و به‌ کارگیری جهاد تبیین از سوی ایثارگران را بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌های رسانه‌های...

فاش‌‌نیوز- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای‌ اسلامی مجهز شدن به سواد رسانه‌ای و به‌ کارگیری جهاد تبیین از سوی ایثارگران را، بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌های رسانه‌های استکبار جهانی و عوامل داخلی آن در وضعیت کنونی کشور داشت.

 به‌گزارش خبرنگار پارلمانی فاش‌نیوز، احمد راستینه هفشنجانی نماینده ایثارگر مردم شهرکرد در مجلس‌شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی، با اشاره به هجمه بی‌سابقه رسانه‌ای آمریکایی اروپایی غرب و ضدانقلاب به نظام جمهوری اسلامی ایران بر لزوم تجهیز ایثارگران به سواد رسانه‌ای و کوشش و تلاش بیشتر در جهاد تبیین برای روشنگری به قشر جوان کشور تاکید کرد.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جهاد تبیین مهم‌ترین مانع روشنگری و تبیین افکار عمومی است و امروز سواد رسانه‌ای به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم، برای شناخت پدیده‌ها و تحلیل دقیق وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور بسیار ضروری است.

 نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مؤلفه‌های جهاد تبیین حضور دقیق و درست، در مشخص کردن پدیده سواد رسانه و حکمرانی نوینی است که در فضای مجازی شکل‌ گرفته است. ایثارگران ما باید با جهاد تبیین، سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهند و پدیده‌های اجتماعی و فرهنگی را به‌درستی تجزیه‌ و تحلیل کنند.

 عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال‌وبختیاری در ادامه سخنان خود متذکر شد: شناخت این پدیده‌ها و ارتقاء سواد رسانه‌ای جامعه می‌تواند یکی از مؤلفه‌های مهم جهاد تبیین از سوی جامعه ایثارگری در شرایط فعلی کشور و ابزاری برای مقابله با توطئه‌های گوناگون رسانه‌های معاند دنباله‌رو استکبار جهانی و صهیونیسم باشد.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم با اشاره به نقش و جایگاه ایثارگران در چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی و تبیین فداکاری و ایثارگری آن‌ها یادآور شد: ایثارگران در همه ادوار نظام جمهوری اسلامی همیشه پیشتاز بوده‌اند و امروز هم باید نقش جدی خود را در ارتقاء سواد رسانه‌ای جامعه و جهاد تبیین به‌درستی ایفا کنند.

* معرفی

اینستاگرام
جناب آقای هفت ... نی
عرض ادب
شما هم فکری بحال مصوبات که در خصوص قانون جامع به تصویب رسیده و ، مدیران جهادی، ایثارگر ستیز، در دوایر دولتی ، اهمیتی به آن نمیدهند ، داشته باشید لطفا
( که وعظ بی عملان واجب است نشنیدن )
حافظ علیه الرحمه
آیا کسی است مرا یاری کند
خدمت ایثارگران عزیز سلام و عرض ادب....دست کمک بسوی ایثارگران بلند میکنم ....وضعیت خیلی بدی دارم صدای من رو به گوش یه مسئول دل سوز برسونونید....همانطور که ایثارگران میدونن بنیاد شهید هیچ کاری برای ایثارگران انجام نمیده ..از این رو بنده فرزند شهید..نیازمند کمک شما عزیزان هستم تا اگر کسی مسئولی می شناسه که میتونه کاری انجام بده صدای من رو بهش برسونه.......آیا کسی است من رو یاری کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه های حزب الهی عاشق کار فرهنگی هستند ولی متاسفانه در خصوص کاررسانه ای استقبالی از فیم های ارزشی که علت اعزام مدافعان حرم و اهمیت آرامش در کشور را تبیین می کند توسط بخش غیرسینمایی وزارت ارشاد نمی شود و آنقدر سنگ اندازی می شود تا سازندگان دلسرد شوند. این در حالیست که انواع فیلم های غیر ارزشی مجوز ساخت می گیرند. گروه سینمایی ارشاد استان تهران هم هیچ اختیاراتی در خصوص صدور مجوز ساخت فیلم کوتاه ندارد و این در حالیست که ارشاد سایر استان ها تا 40 دقیقه می توانند مجوز ساخت صادر کنند.برای همین هم فیلم سازان تهرانی مجبورند به نزدیک ترین استان یعنی کرج مراجعه کنند. البته سایت وزارت ارشاد هم می شود فیلم نامه ارسال کرد ولی آنقدر مرحله رسیدگی طولانی است که آدم زده و دلسرد می شود. پس لطفا اول این مطلب را به متولیان فرهنگی کشور بگویید که جلوی فیلم های ارزشی به بهانه های مختلف سنگ اندازی نکنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi