شناسه خبر : 95088
سه شنبه 17 آبان 1401 , 16:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هی گفتم نمیخوام!

رزمنده دفاع مقدس علی اصغر صباغی - ما آن زمان وضع زندگی خوبی نداشتیم ولی در عوض من در مدرسه شاگرد نمونه شهرستان بودم که از آموزش و پروش آمدن به من یک نامه دادند که تا زمانی که ازمدرسه تا آخر دانشگاه دگترا یا بالاتر تحصیل کنم کلّاً رایگان درس بخوانم ولی با ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتم و از  تمام درس و آرزوهایم گذشتم.

 به جبهه رفتم چون وضع پدرم خوب نبود وقتی جبهه رفتم بعد چند ماه آمدم و چند وقتی به کارگری می رفتم وبعد دوباره جبهه می رفتم که در ۳ مرحله جبهه رفتم حدود ۸ ماه شد و در چندتا عملیات شرکت داشتم ازجمله عملیات خیبر و هم ترکش وهم موج انفجار شیمیایی شدم و در بیمارستان صحرایی چند روز بستری شدم ولی بعد از آمدن از جبهه کم کم وضع زندگی من کمی بهتر شد.

 حتی از سپاه نامه آمد بیا برو  درصد جانبازی تو بگیر که آن زمان اگر مدارک بیمارستان نداشتی ۲نفر از همرزمان شاهد میخواستن درصد می دادند ولی آن زمان من باخودم گفتم فعلاً من خیلی نیاز ندارم بگذار آنهایی که ندارن بروند.

  ولی کم کم مریضی های من زیاد شد ودر سال ۹۸ رفتم اهواز بیمارستان شهید بقایی گفتن فقط پلاک پیدا شده و بر اثر اصابت موشک تمام پرونده ها سوخته من آمدم فعلاً نتونستم کاری بکنم ولی الان میگم ای کاش دَرسم را وِل نمی کردم چون بیشتر همکلاس هایم یا دگتر ویا مهندس خوب شده اند که الان منو مسخره می کنند ولی من با این سابقه جبهه و با این همه ترکش وموج و انفجار و شیمیایی.

  الان هم من هم بسیج فعال و عضو شورای پایگاه وبسیج نمونه سال ۱۴۰۰ شدم وهر هفته گشت صالحین میروم وهفته ای ۲ شب جلسه صالحین دارم و از اول اعتراضات هرشب کف خیابان هستم و عضو تکاور گردان امام(ع) هستم ولی متاسفانه حالا این مسولین ما را مسخره می کنند و حتی این همه مجروحیت ما را در صد جانبازی نمی دهند و اگر خدایی باشد باید حق ما را از بعضی این مسئولین خدانشناس نامرد بگیرد.

  ولی نا گفته نماند مسول خوب و خداشناس هم داریم که شاید عدد آنها کم باشد وحرفشان جایی نرسد و من از همان مسولین خداشناس خواهش می کنم حق ما را از این نامردان بگیرید چون ما واقعاً سزاوار این زندگی نیستیم و امثال من هزاران نفر هستد و هرکس به  این ملت خدمت میکند خدا عوضش را هزار برابر بدهد.

صباغی علی اصغر

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi