شناسه خبر : 95175
پنجشنبه 19 آبان 1401 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خطاب به جوانک‌های احمق بی‌تشخیص!

بسم الله الرحمن الرحیم
با سپاس از خانواده محترم شهید سجاد فراهانی، و روایت زیبای ایشان و درود به همه شهیدان و سلام بر جانبازان عزیز  میهنمان ایران بزرگ .. .!
--------------------
-----------
خواستم با صراحت به عده ای عرض کنم که؛

● جوانک احمق!!

♧ توجه کن..

جدای از بسیاری مسائل و وقایع کشور....!!
-----
 آن روحانی و آخوندی که در کوچه و بازار راه می رود، سوار تاکسی و مترو می شود، یکی مثل من و تو است. او اگر صاحب قدرت و نفوذ و تصمیم گیر مملکت بود، اولا که ابدا او را میان خلق می دیدی، دوما تو تا چند ده متری ا‌ش هم نمی توانستی خودت را برسانی و البته جربزه اش را هم نداشتی چنین کنی چون می دانستی توسط محافظ ها مثل موری له می شوی یا ممکن است چند خشاب توی شکم ات خالی شود.

وای به روزی که در این کشور امثال این جوانک ها به قدرتی برسند. کسی که هر عمامه به سری را، یکی می بیند، و در این حد قوه تشخیص و تمیزش کور است، پتانسیل فاشیستی کردن هر جامعه ای را در خود دارد.
آن پیرمرد روحانی که ریش و مو سفید کرده، و در کوچه لنگ لنگان قدم می زند، چه سنمی با قدرت و ثروت دارد؟

■نگویید روحانیون چون در برابر حاکمیت سکوت کردند حقشان این است، آیا طی چند دهه فقط این طبقه ساکت بودند؟ دانشگاهیان نبودند؟ روشنفکران نبودند؟

| محمدرضا سابقی

اینستاگرام

سلام جناب سابقی
با این ادبیات نمیشه به دهه هشتادی ها درس اخلاق داد
جوانک احمق ! شامل انها نیست ،
حماقت خصوصیت اصلی انهایی است که بی حرمتی را در کشور رواج دادند، وقتی بی اخلاقی رواج پیدا کند روحانی و غیر روحانی ندارد تر و خشک با هم می سوزد
بغل کردن دختران جوان توسط ماموران مرد گشت ارشاد برای ربودن و سوار ون کردن و گذاشتن سر درس اخلاق بزرگترین حمایت قرن بود که هنوز هم عقب نشینی نکردند
دختران دریده ای که در کوی و خیابان کمپین بغل رایگان راه انداختن و از بس دریده اند که مأمور را قلوپی می بلعند و تجری به فسق می کنند را چه باید بکنند؟ باید با سلام و صلوات دستگیر کنند؟
مأمور بدبخت چه باید بکند؟ نهایتا ناچار می شود پتو دورش بپیچد و بردارد بندازد داخل ماشین
شما باشی چه میکنی؟! مسایل را با هم قاطی نکنید
جای تاسف است که جوانک ها و جوانانی ابله و جاهل قابليت تشخيص خویش را عامدا از دست داده‌اند و نمی دانند که اکثریت جوانان داراي تحصیلات عالیه بوده‌ و متوجه‌ بلاهت آنها هستند.

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین
تا
والظالین کامنت سرکار خانم قنبری کجاست!؟؟؟؟؟
اذان صبح شد.
تشکر
ان شاالله نظرم را خواهم نوشت..
یا علی مدد
او بد کند و تو بد مکافات دهی پس فرق تو او چیست عزیز!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi