شناسه خبر : 95184
پنجشنبه 19 آبان 1401 , 14:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدا جزو بهترین انسان ها و پاک ترین بندگان خدا هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان، شهدا را از بهترین و پاک ترین و بی گناه ترین انسان ها دانست و تصریح کرد: شهادت چنین شخصیت هایی حق بودن راه شهدا و باطل بودن دشمنان را برای همه اثبات کرد و ملت ایران اکنون داغدار شهدای امنیت هستند.

آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با خانواده های شهدای مدافع امنیت، شهید «حمزه علی نژاد» و شهید «حمید پورنوروز»، با بیان اینکه ملت ایران داغدار شهدای مدافع امنیت هستند، نه فقط خانواده های این عزیزان، اظهار کرد: استان گیلان هشت هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است که سند افتخار ماست.

وی اقدامات اخیر برخی از افراد تحت تاثیر شبکه های مجازی را باطل دانست و افزود: به تعبیر امام خمینی(ره)، هرچقدر شاهد چنین اقداماتی باشیم، مردم ما بیدارتر و هوشیارتر می شوند و می فهمند که خط دشمنان نظام و ملت خط باطل است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خاطرنشان کرد: عده ای هدف از اقدامات خود را نارضایتی از وضع موجود می دانند، اما با شهادت مدافعان امنیت برای مردم روز به روز روشن تر می شود که دشمنان نابودی ایران اسلامی را می خواهند.

امام جمعه رشت، خانواده های شهدای مدافع امنیت را نه فقط افتخار گیلان، بلکه برای کشور افتخارآفرین دانست و گفت: دشمنان هرگز ما را رها نمی کنند و تا نام خدا و پیامبر و اهل بیت(ع) را می بریم، دشمنی ها ادامه دارد.

وی شهدا را از بهترین و پاک ترین و بی گناه ترین انسان ها دانست و تصریح کرد: شهادت چنین شخصیت هایی حق بودن راه شهدا و باطل بودن دشمنان را برای همه اثبات کرد و ملت ایران اکنون داغدار شهدای امنیت هستند.

آیت الله فلاحتی شهدای امنیت را متعلق به ایران و جهان اسلام دانست و تاکید کرد: خانواده‌های شهدا سند انقلاب و از ارزش‌های جامعه اسلامی ما هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدارهای صمیمانه، ضمن شنیدن دردل‌های این خانواده‌های معظم شهدا از صبر، استقامت و نقش آنان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهور اسلامی تجلیل کرد.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi