شناسه خبر : 95201
شنبه 21 آبان 1401 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تأمین منابع تکمیل مجتمع توانبخشی ایثار اردبیل در اولویت قرار دارد

استاندار اردبیل در بازدید از روند پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل گفت: تأمین منابع تکمیل مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل در اولویت قرار دارد و بخشی از منابع آن در آینده نزدیک تأمین می‌شود.
 
تأمین منابع تکمیل مجتمع توانبخشی ایثار اردبیل در اولویت قرار دارد

 سید حامد عاملی استاندار اردبیل و داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه میرجعفریان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمران و نجفی سرپرست دفتر فنی و امور عمرانی استاندار اردبیل با هدف بررسی روند پیشرفت اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل، از این مجتمع بازدید کردند.
استاندار اردبیل در جریان بازدید از این پروژه و بررسی پیشرفت مراحل اجرایی آن گفت: شهدا و ایثارگران ولی‌نعمتان ما هستند و باید با نهایت تلاش و جدیّت و با ایجاد زیرساخت‌های لازم، زمینه را برای رفاه و آسایش این عزیزان فراهم کنیم.
عاملی افزود: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل پروژه عظیمی است که تکمیل آن می‌تواند نیازهای جامعه معظم ایثارگری را در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی رفع کند.
رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل در ادامه در خصوص تأمین اعتبار تکمیل این پروژه قول مساعد داد و تصریح کرد: با وجود محدودیت منابع، تکمیل مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل در اولویت قرار دارد و بخشی از منابع آن در آینده نزدیک تأمین می‌شود. همواره نهایت همّت و تلاش خود را در راستای خدمت‌رسانی به ایثارگران عزیز به کار می‌گیریم تا دِین خود را به این قشر شریف ادا کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز ضمن تأکید بر ضرورت بسیج همه امکانات برای رفع مشکلات جامعه معظم ایثارگری گفت: رفع نیازهای درمانی ایثارگران یکی از مهمترین اهداف بنیاد است که در صورت تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، بخش اعظمی از این نیازها رفع می‌شود و این مهم تنها با مساعدت مسئولان و در رأس آن، استاندار محترم محقق خواهد شد.
گفتنی است، پیشرفت مراحل اجرایی این پروژه توسط معاون هماهنگی امور عمران و سرپرست دفتر فنی و امور عمرانی استانداری اردبیل به صورت دقیق ارزیابی و منابع لازم برای تکمیل پروژه محاسبه شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi