شناسه خبر : 95211
شنبه 21 آبان 1401 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزند شهید همت: در کنار رهبر و پای نظام می‌ایستم

محمدمهدی همت فرزند شهید محمدابراهیم همت در تازه‌ترین مطلبش در فضای مجازی نوشت: به زبان صریح و روشن می‌گویم که مثل اغلب فرزندان شهدا در کنار رهبر و مردم و پای کار کشور و نظام می‌ایستم.

فرزند شهید همت: مانند دیگر فرزندان شهدا در کنار رهبر و پای نظام می‌ایستم

 محمدمهدی همت فرزند شهید محمد ابراهیم همت از سرداران دفاع مقدس و فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌ الله (ص) در تازه‌ترین پست اینستاگرامش نوشت: از یک ماه قبل از این ماجراها فعالیتم را در مجازی متوقف کردم، اما امروز سکوت را جایز نمی‌دانم. قطعاً در کشورم اشکالاتی هست و دیکته بدون غلط آن ننوشته‌ای است که توی گوش ما تبلیغ‌اش را می‌کنند.

محمدمهدی همت ادامه داد: به زبان صریح و روشن می‌گویم که مثل اغلب فرزندان شهدا در کنار رهبر و مردم پای کشور و نظام می‌ایستم و از مسؤولین خواستارم در ایجاد آرامش و امنیت کشورم عزم جدی داشته باشند و از همه مهم‌تر معیشت مردم را نیز در نظر بگیرند.

او افزود: باید جواب افراد خائن و کشورهایی که تمام تلاش خود را کردند تا با استفاده از هیجان و سادگی عده‌ای دوباره ما را به عقب برگردانند، آنگونه که شایسته است داده شود. صحبت بسیار است که شاید به مرور بیان شود، اما روشن است که همه ما عزت ایران را می‌خواهیم، ایرانی سربلند و سرافراز.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
درودسلام برامام خمینی وشهدای گرانقدرمان آفرین برپسربزرگوارشهیدهمت وجمیع فرزندان شهدا که پای این انقلاب ورهبرعزیزمان ایستاده اند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi