شناسه خبر : 95302
یکشنبه 22 آبان 1401 , 16:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیر کل بنیاد شهید استان قم، دیدار با بیش از ۴ هزارخانواده‌ های معظم شهدا

انجام دیدار با بیش از ۴ هزار نفر از خانواده‌ های معظم شهدای قم

قم- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم از انجام دیدار با بیش از ۴ هزار نفر از خانواده‌ های معظم شهیدان در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای قم خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن هنرمند ظهر یکشنبه در نشست خبری برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: استان قم بیش از ۶۰۹۰ شهید، ۱۶ هزار و ۱۰۰ جانباز و هزار آزاده دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان داشت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم برنامه ریزی شد تا از تمامی خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دیدار و سرکشی صورت گیرد.

وی گفت: تاکنون برنامه دیدار بیش از ۴ هزار نفر از خانواده‌ای معظم شهدا و همچنین دیدار از ۵ هزار نفر از جانبازان استان قم صورت گرفته است که این برنامه تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام هنرمند، عنوان داشت: در دیدارهای صورت گرفته نمایندگانی از بنیاد شهید، سپاه قم و مسئولین استانی حضور دارند که تصاویر بازسازی شده شهدا که به صورت تابلو فرش درآمده به خانواده معظم شهدا اهدا می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: این دیدارها هفتگی با حضور ۳۰ تیم صورت می‌گیرد که در مجموع بیش از ۱۱ هزار بازدید از خانواده‌های شهدا و جانبازان استان قم صورت گرفته که برنامه ریزی شده این دیدارها تا ۱۶ هزار دیدار برسد.

حجت الاسلام هنرمند، ابراز داشت: رسانه‌های استان قم در راستای فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای برنامه‌های متعدد ستاد کنگره ملی شهدای استان قم پای کار بودند که از تلاش‌های اهالی رسانه تقدیر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi